Gjest Silvermist Skrevet 16. april 2011 #241 Skrevet 16. april 2011 (Er det forresten bare meg som syns den ulidelig lange åpningssekvensen er grusom?) Kari-Kari Dersom du mener introen med sangen helt i begynnelsen er jeg veldig enig. Jeg får helt makk av den grusomt dårlige engelskuttalen til han som synger, skrur av lyden tvert!
Cilla Skrevet 16. april 2011 #242 Skrevet 16. april 2011 I introen (ikke sangen) der han som prater forteller "Reglene" er det bildet av en brud som sitter i en bil sammen med mannen og en sønn, og ser dritsur ut. Har hennes bryllup vært sendt? Har lurt på hvorfor hun sitter slik....
fruBeist Skrevet 16. april 2011 #243 Skrevet 16. april 2011 I introen (ikke sangen) der han som prater forteller "Reglene" er det bildet av en brud som sitter i en bil sammen med mannen og en sønn, og ser dritsur ut. Har hennes bryllup vært sendt? Har lurt på hvorfor hun sitter slik.... Det er nok den bruden som har fått høre noen sannhetsord nå akkurat i denne tråden. Hun ser nok så dritsur ut fordi det er åpen bil og litt for kaldt i været vil jeg tro.
smalls Skrevet 17. april 2011 #244 Skrevet 17. april 2011 Fikk virkelig helt fnatt av Hanne. Maken til negativ kjerring skal man lete lenge etter! Hun var jo negativ til alt. Tradisjonelt eller ikke, hennes bryllup var ikke det beste i det hele tatt. Jeg kunne heller ikke tenkt å gifte meg på en båt, men jeg hadde ikke gitt så lav poengsum bare pga det. Samme med kjolen å. Kjolen til Anne var ikke min smak og ikke en kjole jeg kunne ha gått med, men hun var jo kjempe fin i den og jeg hadde ikke gitt henne lav poengsum pga det. Må komme med noen bedre begrunnelser enn det. Hanne fortjente IKKE å vinne. Synes det heller burde være proffe dommere som avgjorde hvem som vant, så det ikke blir så tilfeldig. 1
Rødtoppen86 Skrevet 17. april 2011 #245 Skrevet 17. april 2011 Jeg synes rett og slett det burde vært tv-seerne som bestemmer hvem som vinner. Er jo helt håpløst at det er om å gjøre å få mest mulig poeng av hverandre slik at brudene kan tenkte taktisk (selv om det ikke er lov). Det var en skikkelig ufortjent seier, det er jeg helt enig i. Man kan ikke dømme utifra hva man selv liker og ikke liker.
Gjest Emera Skrevet 17. april 2011 #246 Skrevet 17. april 2011 Jeg pleier aldri å se den siste episoden med vinneren. Aldri har jeg vært så glad for det som denne gangen, siden det var Hanne som vant. Jeg tror jeg hadde kastet et eller annet på TV-en, altså. Nå kan jeg tenke meg at Hanne fikk sjokk når hun så hvordan hun framstod (eller ble redigert, kanskje?) på TV. Hun ga et veldig lite sympatisk inntrykk. Jeg er enig med andre her, eventuelle framtidige sesonger av denne serien bør endres til at andre enn seierskåte bruder bedømmer. Hvis det nå først skal være en konkurranse, og det må det vel være for å ha noe poeng i det hele tatt.
Gjest Emera Skrevet 17. april 2011 #247 Skrevet 17. april 2011 Det ser forresten ut til at det begynner en britisk versjon av serien i morgen. "Fire bryllup," kl. 19.30.
Anglofil Skrevet 17. april 2011 #248 Skrevet 17. april 2011 Åh, så gøy da! Sendes den også på TV3, eller på en annen kanal? Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #250 Skrevet 17. april 2011 Jeg håper det blir et samebryllup i løpet av serien. Det hadde vært gøy.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #251 Skrevet 18. april 2011 Jeg for min del blir overrasket over hvor lite brudene liker når det gjelder mat! Hvordan går det an at voksne mennesker ikke liker tapas, fisk, viltkjøtt, etc etc. Og så bruker de dette som et påskudd for å gi andre bruder dårlig karakter på maten? Jeg blir helt oppgitt av dette... mulig at min omgangskrets er mer bereist og kultivert i matveien (? men kan ikke helt forestille meg det) - eller at det er et østlandsfenomen å være skeptisk til mat som fisk, tapas eller viltkjøtt? Her oppe lenger nord spiser vi gjerne det vi får servert, og er fornøyde med det. Noe annet ser i allefall jeg på som dårlig oppførsel... 5
Anglofil Skrevet 18. april 2011 #252 Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg er selv en av de som verken liker viltkjøtt, spekemat (med noen unntak) eller røkelaks (men jeg liker mye annen fisk da), så jeg forstår dem på en måte. Og jeg er selv vokst opp i et hjem hvor man spiste det meste, også det jeg har nevnt her. Derimot reagerer også jeg på deres negativitet. Et måltid hvor jeg ikke liker alle rettene vil ikke få en 10'er av meg, men jeg ville ikke gitt en dårlig karakterer for det, for meg handler det mye om setting, stemning og helhet. Og jeg er heller ikke begeistra for tapas, men det er greit, jeg kunne heller ikke servert det i mitt eget bryllup, men jeg synes det er kult at andre velger å gjøre noe annerledes enn meg selv, og jeg hadde gitt høy poengscore ift det. Forøvrig smaker jeg alltid på mat, jeg har også reagert på de brudene som ikke smaker engang. Mvh Yvonne Endret 18. april 2011 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #253 Skrevet 22. april 2011 Enig i at begrunnelsene for lave poeng er tynne/fraværende. Synes også at Anne ikke helt klarte å begrunne sin 3'er totalscore til Hanne sitt bryllup, annet enn at "stemningen kunne vært bedre". Tror nok det blir klipt og limt litt. Jeg kjenner den ene av brudene, og de var begge to enig i at det var et utrolig kjedelig bryllup, spesielt med tanke på hvor dyrt det var.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #254 Skrevet 22. april 2011 Enig i at begrunnelsene for lave poeng er tynne/fraværende. Synes også at Anne ikke helt klarte å begrunne sin 3'er totalscore til Hanne sitt bryllup, annet enn at "stemningen kunne vært bedre". Tror nok det blir klipt og limt litt. Jeg kjenner den ene av brudene, og de var begge to enig i at det var et utrolig kjedelig bryllup, spesielt med tanke på hvor dyrt det var.
Bellamy Skrevet 26. april 2011 #255 Skrevet 26. april 2011 Vet ikke helt hva jeg syns om sort kjole i bryllup jeg altså.. Det passa jo så absolutt til bruden i dag, men jeg forbinder svart med begravelse, ikke bryllup.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #256 Skrevet 26. april 2011 Bare kjolen kosta nær 100 000. Syntes det var helt topp i dag jeg. Likte det veldig godt.
Gjest Silvermist Skrevet 26. april 2011 #257 Skrevet 26. april 2011 Bare kjolen kosta nær 100 000. Tuller du??
ToveM Skrevet 27. april 2011 #259 Skrevet 27. april 2011 for noen generasjoner siden var det helt vanlig (og mest brukt?) med sorte brudekjoler. Syntes kjolen var fin, men til den prisen??
Anglofil Skrevet 27. april 2011 #260 Skrevet 27. april 2011 Kjolen var fin den, men jeg kan ikke fatte at noen kan bruke så mye penger på en kjole. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå