Gå til innhold

Tre bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet om?

Så ikke på, men hørte at de annonserte avsløringen i morgen :fnise:

Skrevet

Ble jo fullstendig kaos oppi hodet mitt når jeg så de sendte feil episode :fnise: satt å kjefta på tv3.

I følge sambo er jeg for avhengig av denne serien.... ;)

Hva syns dere om habitten til hun som gifta seg i går da? Altså i dag, egentlig.

Syns faktisk det var veldig fint til henne jeg! Ville aldri gått i det selv, men hun så jo fantastisk ut!

Gjest Imsdal
Skrevet

Bryllupet i dag var veldig fint! Veldig fine lokaler som var nydelig gjennomført pynta :) Skjønner ikke hvorfor hun yngste bare ga 8 på lokalet, hva manglet liksom?

Synes disse brudene ikke tar så mye hensyn til personlig smak, spesielt når det gjelder brudekjolene. Av og til lyser det gjennom at de gir dårligere poeng for å øke sine vinnersjanser.

Skrevet

Jeg synes det var litt merkelig med hun som skulle ha alt i lilla. Lilla er jo fint, men i mitt hode var kjolen hennes en slags rødfarge?

Skrevet

Jeg synes det var litt merkelig med hun som skulle ha alt i lilla. Lilla er jo fint, men i mitt hode var kjolen hennes en slags rødfarge?

Kommentatoren påsto at det var lilla, men den så nå virkelig mer burguner ut. Kan hende den var mer lilla i virkeligheten, enn på kamera. Skulle først alt være lille, så burde den fargen i kjolen være mer lilla enn den så ut til.

Skrevet

Jeg syntes den så lilla ut jeg, men det er kanskje øye som ser? Synes det var stilig med gjennomført lilla stil jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns ofte at poengene og kommentarene de gir ikke henger helt sammen. Foreksempel kan de si "jeg syns kjolen var kjempefin og passet perfekt til henne" og så gir de 5 poeng liksom..

Skrevet

Jeg syns kjolen hennes (den med lilla) var veldig lik, om ikke helt lik, den som ble brukt i et bryllup i Mcleods daughters, om noen har sett det? Bryllupet til Alex og Stevie...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hvilken episode (nummer) var hun ungjenta med?

AnonymBruker
Skrevet

Ungjenta giftet seg i episode 33

Er det noen som vet hva sangen etter 39:40 min i denne episoden heter? Noe med "woh woh", ellerno.. (episoden tv3 viste på onsdag)

Skrevet

Hun der Hanne virket som en merkelig person. Hadde ikke hørt om spiritisme før, gikk i et veldig hverdagslig antrekk, gav lave poeng og viste veldig liten respekt for andres livssyn. Etter første episode er Anne min favoritt! :)

Skrevet

Syns ikke bryllupet i dag har fortjent en 3'er og en 5'er..? Ikke et bryllup jeg selv kunne tenke meg å ha, men en 3'er var det da virkelig ikke.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg blir litt flau på deres vegne når de er så negative til alt. Får vondt av brudeparet som ser dette på tv, og tenker at "Oi, de likte virkelig ikke bryllupet vårt."

Helt greit at man har forskjellig smak, men det går jo an å vise litt godvilje.

Men men, det er jo en konkurranse, og de tenker nok litt taktisk...

Gjest Imsdal
Skrevet

Hun der Hanne virket som en merkelig person. Hadde ikke hørt om spiritisme før, gikk i et veldig hverdagslig antrekk, gav lave poeng og viste veldig liten respekt for andres livssyn. Etter første episode er Anne min favoritt! :)

Helt enig!

Er det mulig å være så negativ som hun Hanne er? Det burde ikke være nok å si at kjolen er ikke min smak, så den får terningkast 3. De burde komme med en bedre begrunnelse enn som så.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Helt enig!

Er det mulig å være så negativ som hun Hanne er? Det burde ikke være nok å si at kjolen er ikke min smak, så den får terningkast 3. De burde komme med en bedre begrunnelse enn som så.

Enig. Noen gir jo så lave poengsummer for å vinne, så er ganske tilfeldig hvem som vinner egentlig. Jeg synes Hanne er litt for negativ. Bare klager.

Annonse
Skrevet

Jeg syns absolutt ikke Hanne fortjener å vinne denne uken. Hun gir jo 3 poeng på alt. Og klager på alt! "Tapas er sikkert godt det, men jeg spiser ikke sånn mat"...

Skrevet

Fysj, for et negativt menneske Hanne var, hun virket rett og slett ufyselig og arrogant! :nei:

"Det er bare vi som har hatt ordentlig bryllup!"

Jeg hadde gjerne dratt i bryllupet til Anne, hun virket så søt og sympatisk. :jepp:

Bryllupet fortjente da vitterlig ikke 3!

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Hanne irriterer meg! Hun gir 3 poeng på alt og de begrunnelsene hun kommer med er utrolig tynne. Synes hun gir alt for lave poengsummer altså.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at begrunnelsene for lave poeng er tynne/fraværende. Synes også at Anne ikke helt klarte å begrunne sin 3'er totalscore til Hanne sitt bryllup, annet enn at "stemningen kunne vært bedre".

Skrevet

Hvis Hanne vinner blir jeg sint altså! Syns Anne fortjener det mest. Fikk nesten lyst på sånt bryllup selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...