Gå til innhold

Tre bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

God underholdning!

Gidder aldri å se på torsdagsprogrammet, hvem som vinner er egentlig uinteressant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder heller aldri se ukens "finale", det er så tilfeldig hvem som vinner.

Men jeg var glad for å se disse tre trønderbrudene - de var litt mer positive og hyggelige og rakket mindre ned på hverandre enn mange av brudene fra østlandet. Heia trønderbruder! :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg skjønner litt hvor pengene i det siste bryllupet har gått. Maten og drikken ble nok gjerne ca halvparten av de 300 000 når det var så mange gjester. Og så hadde hun to kjoler. Og slike underholdere som han Eggen-parodien koster fort 15 000 for en opptreden. Og så kommer bordgavene, blomster, fotografi, klær til barna, hotell og alt resten på toppen.

Men jeg syns likevel det er en helt merkelig sum å bruke på en dag, det er jo folk som har mindre enn det i årslønn..

En annen ting som har overrasket meg med programmet er at til og med de som har enkle bryllup i samfunnshus der venner opptrer og med rimelige løsninger på mat og sånn, så blir det fort 70-100 000 likevel. Jeg visste ikke at det var såpass kostbart selv for de billige løsningene.

Og forresten så gidder jeg heller aldri å se finalen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner litt hvor pengene i det siste bryllupet har gått. Maten og drikken ble nok gjerne ca halvparten av de 300 000 når det var så mange gjester. Og så hadde hun to kjoler. Og slike underholdere som han Eggen-parodien koster fort 15 000 for en opptreden. Og så kommer bordgavene, blomster, fotografi, klær til barna, hotell og alt resten på toppen.

Men jeg syns likevel det er en helt merkelig sum å bruke på en dag, det er jo folk som har mindre enn det i årslønn..

En annen ting som har overrasket meg med programmet er at til og med de som har enkle bryllup i samfunnshus der venner opptrer og med rimelige løsninger på mat og sånn, så blir det fort 70-100 000 likevel. Jeg visste ikke at det var såpass kostbart selv for de billige løsningene.

Hadde hun to kjoler?

Skrevet (endret)

Du kan faktisk lese hvorfor det ble så dyrt her;

Ser også at noen reagerer på budsjettet vårt, ca halve budsjettet gikk med på Britannia, så hadde vi tre profesjonelle fotografer fra morgen til natt, veldig mye blomster i kirka og i lokalet, to brudekjoler, tre brudesvenner og tre brudepiker med antrekk, veldig spesielle invitasjoner med matchende menyer og gaveesker til gjestene med spesial produsert sjokolade, vi hadde 5 hotellrom med betalende barnevakter inkl suiten i to netter, sangere, trommis, dj, lydannlegg i kirka, stylist hele dagen, to dyre ringer til meg, morgengaver, profesjonell toastmaster og vi dro på bryllupsreise. Pluss pluss. Vi fikk sponset noe så vi betalte ikke 300 000, men prisen skal være inkludert det vi fikk sponset.

Hver sin smak sier nå jeg. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Silvermist
Skrevet

Du kan faktisk lese hvorfor det ble så dyrt her;

Hver sin smak sier nå jeg. ;)

Nei, da er det jammen ikke rart det ble dyrt!

Jeg hadde defintivt brukt finansene litt annerledes.

Skrevet

Ja, det kan man si. For all del, har man råd så må man jo gjøre som man vil, jeg synes derimot det er helt sykt. Jeg synes vi bruker mye penger, men forsåvidt greit at noen bruker mer enn oss også. :ler:

Gjest Silvermist
Skrevet

Ja, jeg tenker 300 000 kr på et bryllup, eller 100 000 på bryllup og 200 000 på bil?

Går nok for alternativ 2 :ler:

Skrevet (endret)

:sjarmor: Selv ville jeg valgt å spare til bolig. ;)

Endret av Yvonne
Skrevet

Ja, jeg og synes det er vilt å bruke 300 000 på en dag. Og synes de beste bryllupene har kostet under 100 000, for de er ikke så stive, og mere liv i.

Selv ville jeg nok aldri hatt ett bryllup til over 100 000 kr.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Bare 18 år og skal allerede gifte seg? Det var ungt.

Skrevet

Bare 18 år og skal allerede gifte seg? Det var ungt.

Tja, min mor giftet seg du hun var 18 og har nå vært gift i tredve år. Folk er forskjellige.

Skrevet

Synes også det var ungt, men de var jo kjempesøte sammen og virka ganske modne for alderen. De føler selv at det var det rette for dem, så da legger ikke jeg meg borti det :)

Skrevet (endret)

Tja, min mor giftet seg du hun var 18 og har nå vært gift i tredve år. Folk er forskjellige.

Det er uansett ungt selv om ekteskapet har vart. Skjønner virkelig ikke hvorfor en som kun er 18 år skal gifte seg. Men folk får gjøre som de vil. Det er bare det jeg mener.

Endret av smalls
Skrevet (endret)
Endret av smalls
Skrevet

Mamma og pappa var rett under 20 da de gifta seg for 35 år siden. Men tidene forandrer seg. Folk gifta seg i mye yngre alder før.

Jeg skal uansett ikke legge meg opp i hvordan andre innretter livene sine. Om man føler seg moden nok til å gifte seg når man er 18, så må det være lov å ta en sjans. Det kan være mange grunner til at man vil gifte seg så ung.

Skrevet

Ser ikke noe galt i det hvis man føler seg moden for det. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være noe verre enn de som velger å få barn når de er 18 år.

Skrevet

Hm, var det meningen å sende bryllup nr 3 i dag? :klo:

Skrevet

Duste tv3! Sender jo feil episode på feil dag! :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...