Gjest Passing by Skrevet 15. februar 2011 #41 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg satt å så på i går, hvis det er denne typen bryllup majoriteten av dere bryllupsforumbrukere her på KG planlegger så er det direkte flaut. Halvgod mat, plastglass. kjipe lokaler med furupanel, et halvdårlig band med grusomt PA system. Og dette er det noen som bruker 2 år på?? Jeg har vært i flere tilsvarende bryllup og en del "finere" bryllup og sånn festmessig foretrekker jeg den enkle varianten for det er der jeg har opplevd mest moro. Men hovedsaken er jo at de blir gift og har det bra med sitt eget bryllup. Men jeg hadde aldri deltatt i et bryllup som var en del av konkurranse på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. februar 2011 #42 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg satt å så på i går, hvis det er denne typen bryllup majoriteten av dere bryllupsforumbrukere her på KG planlegger så er det direkte flaut. Halvgod mat, plastglass. kjipe lokaler med furupanel, et halvdårlig band med grusomt PA system. Og dette er det noen som bruker 2 år på?? Du er flau hvis folk ikke har 100 000kr bryllup? Ser ikke poenget med å bli flau over andres valg av bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. februar 2011 #43 Del Skrevet 15. februar 2011 Fri og bevare meg vel!! Tenk å ha selskap i et lokale med furupanel, da dere! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. februar 2011 #44 Del Skrevet 15. februar 2011 Fri og bevare meg vel!! Tenk å ha selskap i et lokale med furupanel, da dere! Nei gud så fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. februar 2011 #45 Del Skrevet 15. februar 2011 Du er flau hvis folk ikke har 100 000kr bryllup? Ser ikke poenget med å bli flau over andres valg av bryllup. Den er det pinlig dårlige bandet, den innleide underholdningen som er en gjeng fra en lokal revygruppe, brudgommens upassende seksuelle hentydninger i talen til bruden. Furupanelet kommer nok helt til sist. Er det ingen som har litt stilige gjennomførte bryllup hvor man også har det morsomt men som også beholder en liten del av verdighet, høytid og stil? Må det være rølp og griseprat for at det skal være morsomt å være gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. februar 2011 #46 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg skjønner hva du mener, men verken min eller din smak er (dessverre) noen fasit for hva andre synes er artig og "fint". Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det er hysterisk morsomt å lese om folk som planlegger "fint bryllup" og leker kongelige for en dag, påpeker at det er viktig å unne seg det beste og kjøre stil, mens de samtidig kjøper Martini Asti og kaller det champagne, og den eneste "likøren" de kjenner er Bailey's. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. februar 2011 #47 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg skjønner hva du mener, men verken min eller din smak er (dessverre) noen fasit for hva andre synes er artig og "fint". Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det er hysterisk morsomt å lese om folk som planlegger "fint bryllup" og leker kongelige for en dag, påpeker at det er viktig å unne seg det beste og kjøre stil, mens de samtidig kjøper Martini Asti og kaller det champagne, og den eneste "likøren" de kjenner er Bailey's. Kanskje det er dyrt for dems økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. februar 2011 #48 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg skjønner hva du mener, men verken min eller din smak er (dessverre) noen fasit for hva andre synes er artig og "fint". Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det er hysterisk morsomt å lese om folk som planlegger "fint bryllup" og leker kongelige for en dag, påpeker at det er viktig å unne seg det beste og kjøre stil, mens de samtidig kjøper Martini Asti og kaller det champagne, og den eneste "likøren" de kjenner er Bailey's. Ha ha ha SÅ enig. Ja, det er god underholdning, jeg så på mens mannen min gikk til/fra litt og lo høyt av det han fikk med seg. Det folk kaller "fint bryllup" er egentlig noe hjemmesnekret vas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. februar 2011 #49 Del Skrevet 15. februar 2011 jeg skulle ønske disse grendehusene kunne pussesopp noe så sinnsykt!!! Fytti katta så grelle lokaler. De bør fornyes hvert 5. år! Til bryllup, dåp, Komfirmasjon, Jubileer, Slektsstemner osv... Ikke ha interiør fra 50 år tilbake, noe så grusomt. Jeg likte lokalet til Terje, men ikke det lilla lyset. Man får jo ikke sett skikkelig. Jeg foretrekker veldig gjennomførte lokaler. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.imonievents.net/wp-content/uploads/2010/06/gold-wedding-reception-tablescapes-dinner-party1.jpg&imgrefurl=http://www.imonievents.net/focus-on-dinner-yum/gold-wedding-reception-tablescapes-dinner-party-2/&usg=__lXgGVhNZLLG3uMSFMcUKNN8g10A=&h=800&w=1200&sz=198&hl=no&start=18&zoom=1&tbnid=kF79BSCGuvr2JM:&tbnh=140&tbnw=213&ei=CXxaTeaQKYHtOcvfuJ8L&prev=/images%3Fq%3Dhotel%2Bwedding%2Breception%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1007%26bih%3D763%26tbs%3Disch:1,isz:l0%2C567&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=453&oei=A3xaTdyBCoOI4Qal56HBDQ&page=2&ndsp=16&ved=1t:429,r:10,s:18&tx=83&ty=66&biw=1007&bih=763 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.mediterraneanoccasions.co.uk/admin/editor/area_editor/assets/020....JPG&imgrefurl=http://www.mediterraneanoccasions.co.uk/&usg=__hlbPdPqDys8ZTDNFsuOXS2eJfqk=&h=768&w=1024&sz=476&hl=no&start=53&zoom=1&tbnid=ISFPp7JaHHnBpM:&tbnh=134&tbnw=190&ei=fXtaTfGWGdGYOrG_lN0L&prev=/images%3Fq%3Dwedding%2Breception%2Bdecor%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1007%26bih%3D763%26tbs%3Disch:1,isz:l0%2C1959&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=546&vpy=335&dur=572&hovh=146&hovw=194&tx=129&ty=75&oei=a3taTYWZFsj44AamqpChDQ&page=4&ndsp=16&ved=1t:429,r:10,s:53&biw=1007&bih=763 Må vi se flere fra grendehus nå spyr jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. februar 2011 #50 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Kan vi ikke gå tilbake til tema isteden for å snakke så mye dritt om folk som ikke har ræva full av penger til å pusse opp ett lokale,slik at det står i stil med service?Kjenner jeg blir oppgitt på andres vegne når folk sier de spyr av ett lokale. Endret 15. februar 2011 av mirandaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. februar 2011 #51 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Kan gjerne diskutere programmet igjen. Jeg skal ha en PC-/TV-maraton i kveld, da jeg ikke fikk sett programmet i går. Gleder meg både til å se gårsdagens og dagens bryllup (pluss top model, som jeg heller ikke fikk sett i går ). Synes forrige ukes programmer var både artige og litt glad-pinlige på en gang. Det at folk har forskjellig smak er jo noe av underholdningen i et slikt program. Og bare så det er sagt: det er ikke pent å si at en spyr av lokalene eller folks smak, og det uttrykket er heller ikke brukt her. Men det må være lov å si det er komisk når folk later som de er noe annet enn de egentlig er, og tror de er utrolig fornemme, når de ikke har peiling. Det er jo et klassisk satire-tema som har vært brukt i flere århundrer, eksempelvis i litteraturen. Endret 15. februar 2011 av Spinell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. februar 2011 #52 Del Skrevet 15. februar 2011 Kan vi ikke gå tilbake til tema isteden for å snakke så mye dritt om folk som ikke har ræva full av penger til å pusse opp ett lokale,slik at det står i stil med service?Kjenner jeg blir oppgitt på andres vegne når folk sier de spyr av ett lokale. He he kjenner ingen som har pusset opp et lokale, men de velger feil sted. Et nedslitt grendehus utpå en grusbane er ikke stedet å velge hvis man legger opp til fullt prinsessebryllup slik om disse TV3 brudene gjør. Det blir så totalt kræsj!! Dette handler ikke om å snakke dritt om noen, vi må alle ta våre valg men jeg skulle ønske disse tv-brudene og alle andre bruder kunne tenke litt mer helhetlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 15. februar 2011 #53 Del Skrevet 15. februar 2011 jeg skulle ønske disse grendehusene kunne pussesopp noe så sinnsykt!!! Fytti katta så grelle lokaler. De bør fornyes hvert 5. år! Til bryllup, dåp, Komfirmasjon, Jubileer, Slektsstemner osv... Ikke ha interiør fra 50 år tilbake, noe så grusomt. Jeg likte lokalet til Terje, men ikke det lilla lyset. Man får jo ikke sett skikkelig. Jeg foretrekker veldig gjennomførte lokaler. http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.imonievents.net/wp-content/uploads/2010/06/gold-wedding-reception-tablescapes-dinner-party1.jpg&imgrefurl=http://www.imonievents.net/focus-on-dinner-yum/gold-wedding-reception-tablescapes-dinner-party-2/&usg=__lXgGVhNZLLG3uMSFMcUKNN8g10A=&h=800&w=1200&sz=198&hl=no&start=18&zoom=1&tbnid=kF79BSCGuvr2JM:&tbnh=140&tbnw=213&ei=CXxaTeaQKYHtOcvfuJ8L&prev=/images%3Fq%3Dhotel%2Bwedding%2Breception%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1007%26bih%3D763%26tbs%3Disch:1,isz:l0%2C567&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=453&oei=A3xaTdyBCoOI4Qal56HBDQ&page=2&ndsp=16&ved=1t:429,r:10,s:18&tx=83&ty=66&biw=1007&bih=763 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.mediterraneanoccasions.co.uk/admin/editor/area_editor/assets/020....JPG&imgrefurl=http://www.mediterraneanoccasions.co.uk/&usg=__hlbPdPqDys8ZTDNFsuOXS2eJfqk=&h=768&w=1024&sz=476&hl=no&start=53&zoom=1&tbnid=ISFPp7JaHHnBpM:&tbnh=134&tbnw=190&ei=fXtaTfGWGdGYOrG_lN0L&prev=/images%3Fq%3Dwedding%2Breception%2Bdecor%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1007%26bih%3D763%26tbs%3Disch:1,isz:l0%2C1959&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=546&vpy=335&dur=572&hovh=146&hovw=194&tx=129&ty=75&oei=a3taTYWZFsj44AamqpChDQ&page=4&ndsp=16&ved=1t:429,r:10,s:53&biw=1007&bih=763 Må vi se flere fra grendehus nå spyr jeg. Vet dere hva et grendehus er, og hvem som bestyrer og vedlikeholder dem? Når det gjelder akkurat dette grendehuset så vet jeg at grendehusets venner holder et stort loppemarked hvert år for å få inn penger til vedlikehold. I tillegg til leieinntekter. Jeg har vært der i en konfirmasjon en gang i tiden og har venner i området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. februar 2011 #54 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg tenker som så at programmet viser mangfold, og at vi har ulike standarder. Her inne på forumet, og på andre forum forøvrig, er vi veldig flinke til å mene at man skal gjøre det brudeparet selv synes er riktig osv, men når det kommer til et stykke er man kanskje ikke så tolerant allikevel. Selv om jeg kanskje får problemer med å spise reker i fremtiden, synes jeg faktisk at flere av bryllupene var fine okke som. Jeg tenker at man ikke må være så vanvittig classy, jeg tenker det heller er bedre at dagen gjenspeiler brudeparet og deres smak. Ja, det var mye synging og litt revy over gårsdagens bryllup, men det gjenspeiler jo også brudeparet, spesielt bruden. Hvis det er dette som er det perfekte bryllup for dem så er jo det supert. Det er jo kult at de turte å faktisk bruke potetmos, og om maten er god så vel: da kan man ikke klage. Man kan ikke si at et bryllup ikke er et ordentlig bryllup bare fordi man selv ikke liker det man ser og hører. Mvh Yvonne Endret 15. februar 2011 av Yvonne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. februar 2011 #55 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg tenker som så at programmet viser mangfold, og at vi har ulike standarder. Her inne på forumet, og på andre forum forøvrig, er vi veldig flinke til å mene at man skal gjøre det brudeparet selv synes er riktig osv, men når det kommer til et stykke er man kanskje ikke så tolerant allikevel. Selv om jeg kanskje får problemer med å spise reker i fremtiden, synes jeg faktisk at flere av bryllupene var fine okke som. Jeg tenker at man ikke må være så vanvittig classy, jeg tenker det heller bedre at dagen gjenspeiler brudeparet og deres smak. Ja, det var mye synging og litt revy over i gårsdagens bryllup, men det gjenspeiler jo også brudeparet, spesielt bruden. Hvis det er dette som er det perfekte bryllup for dem så er jo det supert. Det er jo kult at de turte å faktisk bruke potetmos, og om maten er god så vel: da kan man ikke klage. Man kan ikke si at et bryllup ikke er et ordentlig bryllup bare fordi man selv ikke liker det man ser og hører. Mvh Yvonne Signerer dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 16. februar 2011 #56 Del Skrevet 16. februar 2011 Overraskende nok liker jeg dette programmet, kanskje med unntak av finaleepisoden. Prøvde meg på den forrige uke, men det var jo mer eller mindre en repetisjon på de foregående programmene, så da skrudde jeg fort av. Jeg synes det er moro og spennende å se hvordan folk velger å legge opp bryllupet sitt. Dessuten blir jeg superrørt av alle brudeparene. Det har sikkert også noe å gjøre med at jeg er veldig i bryllupsmodus om dagen, og håper det snart blir min tur. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #57 Del Skrevet 16. februar 2011 Overraskende nok liker jeg dette programmet, kanskje med unntak av finaleepisoden. Prøvde meg på den forrige uke, men det var jo mer eller mindre en repetisjon på de foregående programmene, så da skrudde jeg fort av. Jeg synes det er moro og spennende å se hvordan folk velger å legge opp bryllupet sitt. Dessuten blir jeg superrørt av alle brudeparene. Det har sikkert også noe å gjøre med at jeg er veldig i bryllupsmodus om dagen, og håper det snart blir min tur. Jeg er ikke i bryllupsmodus i det hele tatt, men griner jeg og Gleder meg til det begynner i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 16. februar 2011 #58 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg er ikke i bryllupsmodus i det hele tatt, men griner jeg og Gleder meg til det begynner i kveld Vi lettrørte får holde sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 16. februar 2011 #59 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg må innrømme at jeg digger dagens brudepar! Det får være så harry det bare vil, men å stoppe for pølse og fotografering på Shell var nå både originalt og samtidig artig fordi det passet med hvem de er og hva de driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #60 Del Skrevet 16. februar 2011 Som en kommende brud synes jeg det er veldig gøy å sitte og se på dette her....Man får mange tips og tips til hva man IKKE skal gjøre MEN, jeg får angst av at alle har underholdning i sitt bryllup -både kirkesang og underholdning under fest! Det har ikke jeg! Kjenner ingen som kan bistå i å synge i kirken eller annet heller.....Så satt jeg og så på dette her og mandagens episode så var det en virkelig sangfugl fra Drøbak som giftet seg! Kanskje jeg kan kontakte henne og spørre om hun vil synge i mitt bryllup? Det hadde vært gøy! Men hvordan få tak i henne...Er det noen som har råd eller som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå