MarianneE Skrevet 8. februar 2011 #1 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Flere som så Tre Bryllup på TV3 igår? Jeg synes det var... underholdende men ikke akkurat noe som fikk hjernen til og konsentrere seg. Og kjolen til den første bruden, dyp utrigning og lårkort.... Endret 8. februar 2011 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. februar 2011 #2 Del Skrevet 8. februar 2011 Tenkte jeg skulle se den nå på tv3.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 8. februar 2011 #3 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var så pinlig at jeg satt å gjemte meg bak hendene mine flere ganger. Taler osv er såpass personlig at jeg syns det ble helt feil. Bruden var vulgær og kjolen var grusom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. februar 2011 #4 Del Skrevet 8. februar 2011 Reagerer på at det er en kjendis med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 8. februar 2011 #5 Del Skrevet 8. februar 2011 Det var så pinlig at jeg satt å gjemte meg bak hendene mine flere ganger. Taler osv er såpass personlig at jeg syns det ble helt feil. Bruden var vulgær og kjolen var grusom... Helt enig! Jeg likte ikke hun bruden altså. Herregud å vulgær hun var da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. februar 2011 #6 Del Skrevet 8. februar 2011 Var en grusom kjole. Enig at det var merkelig med plastglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 8. februar 2011 Havner under kategorien som jeg kaller "Good-badTV" Det værste er at jeg må se i kveld og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 8. februar 2011 #8 Del Skrevet 8. februar 2011 Tror jeg vil se med et halvt øye i kveld jeg også... Fine er vel at man blir klar over hva man IKKE vil ha (for de av oss som ikke er gift) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. februar 2011 #9 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har bestemt meg for å bare se denne uken, siden jeg har begynt å se den og har blitt kjent med personene. Jeg likte ikke den første bruden, særlig brudekjolen. Man sitter ikke med bare knær i kirken. Hadde slepet vært heldekkende og hun hadde tatt det av seg senere, så var det greit. Og var enig med Terje der at den kragen var bare grusom. Synes også det var merkelig at de ikke hadde øvd i kirken på forhånd, trodde det var vanlig? Jeg hadde ikke så store problemer med plastglassene, for de var orange og hørte med i det orange spekteret. Om dagens brud har plastglass og papptallerkener, tror jeg ingen reagerer, siden det skal være ute og grill. Men ingen forventer det i Terjes bryllup. Etter det lille jeg har sett av de andre kjolene i reklame og kulørte magasin, tror jeg faktisk Terjes kjole er finest, ironisk nok. Men jeg kommer nok tilbake med nærmere vurdering senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. februar 2011 #10 Del Skrevet 8. februar 2011 Fikk ikke med meg gårsdagens episode, men dette ble jeg nysgjerrig på! Må nok få med meg første episode på nett som oppvarming før kveldens sending på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxie-Malone Skrevet 8. februar 2011 #11 Del Skrevet 8. februar 2011 Slike programmer interesserer meg fint lite:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 8. februar 2011 #12 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg gleder meg skikkelig til å få se Terje sitt bryllup! Han er jo bare glamordronning nummer 1! Synes kjolen til hun i går var grusom, men den var spesiell for henne og moren og det er det som er viktigst synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. februar 2011 #13 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb, dette må jeg se på! Har hørt mye om brudens kjole i denne episoden, men det viktige er jo at bruden er fornøyd tenker jeg. Uansett, det gir god inspirasjon til hvordan jeg selv vil ha det i mitt eget bryllup - og ikke. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #14 Del Skrevet 8. februar 2011 Det irriterer meg at Terje tydeligvis har en simpel strategi: Gi begge damene så lav poengsum som mulig. Hvis de da gir ham midt på treet (vi jenter er litt for høflige generelt til å gi veldig dårlig poengsum til noen som har gjort sitt beste...), vil han selvfølgelig vinne reisen. Bryllupet i dag var litt mer helhetlig og gjennomtenkt enn det i går - han likte maten helt tydelig bedre, kjolen var finere, kommentarene var stort sett mye bedre fra ham. Men poengsummen til slutt? 4. Var ikke det like lite som første bryllup? Det er rett og slett litt for lite med tre personer for at en slik poenggivning skal fungere rettferdig. (hehe, litt ille å irritere seg over slikt, nå må jeg få meg et liv :-P ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. februar 2011 #15 Del Skrevet 8. februar 2011 Et tillegg til mitt forrige innlegg. Dagens brudekjole (den første selvfølgelig) er desisdert den beste. Skulle gjerne hatt en lignende selv, men da i helhvitt og det vet jeg finnes der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 8. februar 2011 #16 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes det er utolig kjipt at han gutten (Terje?) måtte kritisere toastmasteren på tv. Sikkert ikke så veldig hyggelig for han å se i ettertid! Taler osv, og kanskje toastmasteren også synes jeg også er for personlig til å være underholdning på tv. Og også for privat til at fremmede skal sitte å føle at de blir underholdt eller ikke. Interne familieminner og familiehumor synes jeg hører hjemme i et bryllup, men det er kanskje ikke så underholdende for resten av landet =) (Så forresten ikke på i går) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg reagerte litt på hun første bruden sin kommentar på gårsdagens brud sin 2.kjole. Den var kjempe fin, hvit knelang med vidde i skjørtet. Kan da virkelig ikke sammenligne den med en nattkjole! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. februar 2011 #18 Del Skrevet 9. februar 2011 så ikke 1. bryllupet, men det nr. 2 Og jeg elsket kjolen til bruden. Men alt virket veldig tatt på sparket. Det var så lite pynt og manglet masse som jeg hadde tenkt tilhørte bryllupet. Gjeita som ringbærer var hunoristisk. Sivilt bryllup var helt greit det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. februar 2011 #19 Del Skrevet 9. februar 2011 finner heller ikke 1. episode på nettet jeg, på tv3.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 9. februar 2011 #20 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Har ikke sett på det enda, men skal se når de kommer til det bryllupet jeg var i. Gleder meg :D (hun med tatoveringene var også i det bryllupet jeg var i, husker jeg reagerte på tatoveringene ) Endret 9. februar 2011 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå