AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har hørt at håret blir tørt ved å bruke volumshampo, er dette riktig? Og kan dere anbefale en god tørrshampo? :-)
FatallyYours Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 en volumshampoo gir ofte volum fordi den tørker ut håret. vet ingenting om tørrshampoo, men vil gjerne høre om noen som vet om!
frisørmester :) Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Har hørt at håret blir tørt ved å bruke volumshampo, er dette riktig? Og kan dere anbefale en god tørrshampo? :-) Njaa.. En volumsjampo inneholder (som regel) hvete proteiner som får håret til og "ese", slik at det løfter seg LITT mer enn normalt. Om du ikke bruker balsam etterpå, kan det nok kjennes litt tørt ut, men den tørker ikke ut håret om det var det du mente (nå kan ikke jeg snakke for alle da, men som regel ) Jeg liker rockaholik sin Dirty Secret. Rist den, spray i, la virke i to minutter, børst igjennom. Så er du god som ny Har og prøvd Fudge sin, men er personlig ikke så begeistra for lukta...
Sunniva81 Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Håret mitt blir litt tørt når jeg bruker volum shampo over lengre tid. Men da bytter jeg bare på å bruke det og fuktgivende shampo innimellom Dryshampo lurer jeg litt på selv faktisk. Bruker en fra Tony&Guy nå, men syns ikke den funker særlig bra og lukter heller ikke særlig godt. Er litt nysgjerrig på BigSexyHair sin, flere som har skrytt av den.
frisørmester :) Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Håret mitt blir litt tørt når jeg bruker volum shampo over lengre tid. Men da bytter jeg bare på å bruke det og fuktgivende shampo innimellom Dryshampo lurer jeg litt på selv faktisk. Bruker en fra Tony&Guy nå, men syns ikke den funker særlig bra og lukter heller ikke særlig godt. Er litt nysgjerrig på BigSexyHair sin, flere som har skrytt av den. Eller bare bruke en balsam som er litt fukt i : )
Skylines Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Har ikke prøvd den selv, men kjenner flere som liker den fra Batiste, som selges på parfymeri (tørrsjampo altså).
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Har ikke prøvd den selv, men kjenner flere som liker den fra Batiste, som selges på parfymeri (tørrsjampo altså). Jeg bruker den, og er veldig fornøyd! Får den til rundt 80 kr på Vita
terri Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Bruker KMS sin volumshampoo (uten balam), og om vinteren kan det skje at håret blir litt statisk etter en stund. en runde med balsam eller en liten hårkur i ny og ne hjelper Håret er mykt og glansfullt igjen, med en gang Ofte hjelper det bare å bruke en annen shampoo med litt mer fukt et par ganger og. Foressten Tony and guy sin tørrshampoo er veldig dårlig, da funker KISBY mye bedre
Goldilocks Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 jeg har testet både bastiste tørrshampoo og stila sin, liker stila sin best, men den kommer ikke i sprayflaske, men en vanlig flaske med liten åpning hvor du må klemme på flaska og "puffe" produktet ut, hvis det gir mening... finnes på cheapsmells troooor jeg =)
Sunniva81 Skrevet 12. februar 2011 #10 Skrevet 12. februar 2011 Jeg bruker den, og er veldig fornøyd! Får den til rundt 80 kr på Vita Kjøpte og prøvde den i dag, og skal si det var forskjell på den og den jeg har fra T&G, gitt! Så kan anbefale Batiste jeg også T&G kan jeg trygt legge kassere på boden.
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2011 #11 Skrevet 12. februar 2011 Batiste tørrshampo er helt fantastisk. Og så lukter den så godt (jeg har kokosnøtt) i forhold til Tony & Guy som stinker helt forferdelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå