Gå til innhold

Kalkunbacon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som er kjent med hvor det går an å få tak i kalkunbacon? Etter hva jeg har skjønt er det noen år siden man fikk tak i det her i Norge, men at det skal gå an å få tak i det f.eks i Sverige. Noen som vet hvilken butikk/hvilket merke det er?

Skrevet

Røkt, saltet og tørket sideflesk av kalkun? Hm.

Skrevet

Det der lurer jeg på også! Spiser mye fjærkre, liker det best og så noen på tv i USA som spiste kalkunbacon, ikke funnet det her eller i Sverige heller jeg da.

Skrevet

Tror det er et sammensatt produkt. Bare det er salt, røkt og kanskje til og med litt fett kommer du ganske nærme. Det er ikke all bacon du kjøper i butikken som er sideflesk heller :)

Skrevet

Hei!

Er det noen som er kjent med hvor det går an å få tak i kalkunbacon? Etter hva jeg har skjønt er det noen år siden man fikk tak i det her i Norge, men at det skal gå an å få tak i det f.eks i Sverige. Noen som vet hvilken butikk/hvilket merke det er?

Aldri hørt om. Er det fett på kalkunen? Eller blir det som kalkunskiver?

Skrevet

Hei og takk for svar igjen dere.

Jeg har smakt det selv en gang for flere år siden. Det var en periode det gikk an å få tak i det i enkelte butikker her hjemme, men det ble nok ingen salgssuksess siden det forsvant fra markedet.

Når det kommer til hva innholdet i det er, så er jeg usikker. Kan ikke huske fra den gang. Men når jeg googler det så kan det ihvertfall virke som om det ikke er et ukjent produkt i Danmark ....

http://www.superbest.dk/produkt/kalkun-bacon-6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...