Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor jeg skal gå på nettet for å lytte til forskjellige valser! Evt. noen bra cd? Gifter meg 25. mai....
Mrs. B Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 Det vil jeg også gjerne ha, så kom med mange tips da! 12
HMSP Skrevet 8. mai 2002 #3 Skrevet 8. mai 2002 Hei! Jeg har funnet mye ut fra denne siden her: http://www.weddingtips.com/wt-first-dance-songs.html Håper det er til hjelp 12
LindaK Skrevet 8. mai 2002 #4 Skrevet 8. mai 2002 Eneste tipset til vals jeg har er Danse mot vår, syns den er fin For vår egen vals kommer vi sannsynligvis til å velge en ballade, og ikke tradisjonell vals. For vi er ikke så flinke til å danse... Har også hørt om noen som har danset en tango som bryllupsvals, med stor suksess! Linda
Kleopatra Skrevet 8. mai 2002 #5 Skrevet 8. mai 2002 Hjelp. Må finne en vals evnt. rolig sang til å danse til. Har søkt her på KG, men ikke funnet noen som passer til oss ennå.... Hjelp! lørdag er den store dagen!12
Niso Skrevet 8. mai 2002 #6 Skrevet 8. mai 2002 Vi danset til "True Love" av Cole Porter, både da vi øvet hjemme og på bryllupsfesten. Den finnes også å få lastet ned fra WinMX. (ikke skriv Cole Porter). Det er engelsk vals/sakte vals. Ellers tror jeg Greensleves skal være fin å danse til. Vi tok en privattime på en danseskole i nærheten, kun 4 dager før bryllupet, og det gikk bra! Betalte bare 300 for timen...
Ada=) Skrevet 8. mai 2002 #7 Skrevet 8. mai 2002 Så bra at dere tar opp dette temaet!! Til Niso: Hvilken danseskole var det dere var hos??
Niso Skrevet 8. mai 2002 #8 Skrevet 8. mai 2002 Den heter Sissels dansestudio el.lign., og holder til på Folkets hus i Drammen. Se http://www.gulesider.no for telefonnummer.
Niso Skrevet 8. mai 2002 #9 Skrevet 8. mai 2002 Et annet tips når det gjelder ulike valser, er å først laste ned programmet WinMX (noe a la Napster), hvor du kan søke på "slow waltz" og "english waltz" evt. ulike titler/artister som du leter etter, så får du lastet ned brudevalser i mp3-format. Forresten, Edelweiss er jo også en sakte vals om jeg ikke tar helt feil...
Ada=) Skrevet 8. mai 2002 #10 Skrevet 8. mai 2002 Hei!! Vi har nå funnet ut at det blir Elvis' "Can't help falling in love whith you"! Har prøvedanset, og dette går jo supert!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #11 Skrevet 8. mai 2002 Hei Edelweiss er en sakte vals, og den er kjempefin å danse til. Jeg fant min på WinMx. Let og dere vil finne...... Meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå