AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei, Jeg starter som overskriften sier imorgen. Litt info om meg Jente 26 år. 167 cm Problemareas: mage, armer, overarmer Skal spise lavkalori og trene spinning ved siden av 3 ganger i uken og styrke 1-2 ganger i uken. Gleder meg til å se resultater! Her er målene mine idag : Lår på det tykkeste : 50, 2 cm Legger på det tykkeste: 30,1 cm Mage på det tykkeste: 88 cm Overarmer (på det tykkeste): 24 cm DIN TUR..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 jeg er med :D Lår på det tykkeste : 60, 1 cm Legger på det tykkeste: 47 cm Mage på det tykkeste: 102 cm Overarmer (på det tykkeste): 28 cm
antibac Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Hva med å joine en av de to andre trådene? Kult å samle alle en plass.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Hva med å joine en av de to andre trådene? Kult å samle alle en plass. Jeg er med!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Hva med å joine en av de to andre trådene? Kult å samle alle en plass. Jeg finner ikke de andre trådene du henviser til... Link?
sussanne Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Problemareas: mage, armer, overarmer Overarmer (på det tykkeste): 24 cm Armer på 24 cm = et problem? Problemer ligger nok ikke i armer....
Jinta Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er med, skal begynne i morgen med joggetest. (Hvor lenge jeg greier å jogge sammenhengende). Uff jeg gruer meg! Følg gjerne med i dagboka mi hvis dere vil se hvordan det går med det. 167 cm høy 74 kg sånn ca. Har vekten egentlig ganske jevnt fordelt, men magen er begynt å bli stor så den vil jeg ha vekk, pluss flapset under rumpeballene og dobbelthaken min men regner med det ordner seg når jeg går ned i fettprosent igjen. Vil ned til mellom 55-60kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå