Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 #1 Skrevet 25. oktober 2003 ..tenkte bare jeg skulle anbefale en type jeg "snubla over" på REMA 1000. En kjøttdeig med 80% kalkun, 20% kylling nesten uten fett. Ligger i sånne pølser i frysedisken. Har en andeledes smak, og er veldig god. Har brukt den i pizza og taco de siste dagene, og den egner seg veldig. Ble så glad, siden jeg begynner å gå litt lei av den vanlige kjøttdeigen. Har heller ikke brukt kalkunkjøttdeig særlig mye før. De solgte den ikke der jeg er fra..
14062003 Skrevet 25. oktober 2003 #2 Skrevet 25. oktober 2003 Vi hakker kyllingkjøtt kjøpt i Sverige til egen, helt ren, deig vi. Den har blitt brukt i det meste - og er knallgod. Hva er prisen på en slik "pølse" på REMA?
bluebird Skrevet 25. oktober 2003 #3 Skrevet 25. oktober 2003 Hva er prisen på en slik "pølse" på REMA? Lurer jeg også på. Glimrende tips, vigfa.
Iset Skrevet 25. oktober 2003 #4 Skrevet 25. oktober 2003 mmm den må jeg prøve. liker ikke vanlig kjøttdeig jeg. æsj. har et annet tips også, VEGETAR kjøttdeigen fra helsekosten (Vegefarse heter den). den er sinnsykt god. vi bruker bare den, selv om vi er kjøttspisere, for denne smaker mye bedre. helt himmelsk. Iset
Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2003 Den kosta 20 kr! Syns det var ganske så fin pris, jeg :D I går lagde sambo pizza til meg med slik i :D
Fakse Skrevet 25. oktober 2003 #6 Skrevet 25. oktober 2003 Takk for tipset, kanskje vi må teste den? Mannen min tåler nemlig ikke vanlig kjøttdeig, han blir dårlig i magen av den Han kan spise karbonadedeig uten problemer, så jeg lurer veldig på hva det er de putter i kjøttdeigen som han reagerer sånn på.. Denne er sikkert verd et forsøk
Sandra Skrevet 25. oktober 2003 #7 Skrevet 25. oktober 2003 De bruker ofte det dårligste kjøttet i kjøttdeiger o.l. Det samme gjelder ofte for andre "blandinger", f. eks. hermetisk mat som tomater i hermetikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå