Gå til innhold

Erfaring med sex med steriliserte menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en gift mann som vurderer å sterilisering. Har noen erfaringer med dette? Noen sier at ting blir annerledes (annen fysisk følelse ved orgasme, annen konsistens og smak). Jeg vil gjerne høre positive og negative erfaringer fra kvinner og menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er en gift mann som vurderer å sterilisering. Har noen erfaringer med dette? Noen sier at ting blir annerledes (annen fysisk følelse ved orgasme, annen konsistens og smak). Jeg vil gjerne høre positive og negative erfaringer fra kvinner og menn.

Jeg merker ikke noe forskjell,har du de barna du ønsker deg er det helt greit og gjøre.

Da mannen min har 3 barn og jeg ett har vi unger nok. :)

Jeg slipper prevangsjon,og da jeg er fylt 40 er det topprs og ikke måtte gå rundt og være redd for og bli gravid.

Vi er i alle fall fornøyd :)

• Liker 3
Gjest Lizzy, 42
Skrevet

Jeg slipper prevangsjon,og da jeg er fylt 40 er det topprs og ikke måtte gå rundt og være redd for og bli gravid.

Oi, du er kanskje bare heldig da? Jeg og venninner av meg på 42 blir gravide om vi skipper prevensjonen...

Gjest vestlandet
Skrevet

Hei TS.

Mannen min gjorde dette for 6 mnd siden. Vi har ikke merket mye forskjell... kanskje litt annen konsistens, men ikke nevneverdig. Jeg synes det er topp å slippe piller og slikt. Og han er glad han slipper en attpåklatt. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene og fornøyd med livet slik det er.

Selve inngrepet var gjort på under en time, og tok ikke mange dagene før han var god som ny. :fnise:

Hvis dette er noe dere er enige om, er det virkelig å anbefale.

Skrevet

Oi, du er kanskje bare heldig da? Jeg og venninner av meg på 42 blir gravide om vi skipper prevensjonen...

Med steriliserte menn?

• Liker 6
Skrevet

Dere må jammen være fruktbare :ler:

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Har det noe innvirkning på produksjonen av testosteron?

Skrevet

Tror ikke Lizzy henger helt med :fnise:

Skrevet

Har det noe innvirkning på produksjonen av testosteron?

Nei.
Gjest Sarasto
Skrevet

Nei.

Det påvirker utelukkende sædproduksjonen - ingenting annet. Jeg ble sterilisert for ganske mange år siden, noe som ble en lettelse for både min kone og meg selv. Vi hadde fått antall barn vi ønsket, og kunne fra nå av nyte seksuallivet i fulle drag uten engstelse for en ny graviditet.

Inngrepet er bagatellmessig og kan anbefales alle i lignende situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Les hva jeg skrev lille venn.

Skrevet

I de fleste tilfeller merker du ingenting. Gjorde dette inngrepet for 2-3 år siden, operasjonen er unna gjort på 30 min. Lokal bedøvelse og like fin dagen etter. Litt forsiktig er du i begynnelsen.

Og alt funker som det skal. Hurra.

Gjest Sprutern
Skrevet

Hva med konsistensen på sæden? Både kona og jeg tenner på at spruten kommer på henne. Fo oss blir det en stor nedtur om det kommer "vann".

Gjest Sarasto
Skrevet

Hva med konsistensen på sæden? Både kona og jeg tenner på at spruten kommer på henne. Fo oss blir det en stor nedtur om det kommer "vann".

Det er overhodet ingen endring. Husk at "spruten" produseres i prostata, som er fullstendig upåvirket av operasjonen. Sædcellene produseres i testiklene, og er en mikroskopisk del av "spruten."

Skrevet

Jeg har ikke merket noen forandringer! 5 år siden min kjære tok det valget og det har utelukkende vært positivt for oss. Eneste merkbare var at di to første dagene var han ikke så "pellete", forstårlig nok hehe

Skrevet

Du vil komme til å sprute akkurat som før, det eneste som ikke vil funke er rompetrollene, de er døde.

Skrevet

Mannen min steriliserte seg for ett par år siden, eneste merkbare forskjell her er økt sexlyst:-)

Vi trenger ikke være redde for graviditet, kondomene får ligge ubrukte og jeg slipper å nok engang prøve meg på hormonell prevensjon som gjør meg helt ustabil.

Skrevet

En merker ingenting forskjell, rent fysisk.

Sædcellene blir fortsatt laget, men kommer ikke frem og "spruten" ser ut som før. Du må ha et godt mikroskop for å se forskjellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...