AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Bare lurer på hvorfor menn blunker? Er det flørting eller hva? Hvorfor i så fall når de vet at den personen de blunker til er opptatt?
Gjest birry93 Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det er for at øynene ikke skal tørke ut.... :gjeiper: 8
Gjest Oppklarende Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Ts, kjære deg, jeg syns du spør bra, og synes også at svaret du fikk etter ditt startinnlegg bare var tåpelig. Menn blunker fordi de ønsker å være grei med deg, og å gi deg en kompliment. Det er en hyggelig gest. Du behøver ikke å legge noe mer i det! De frir ikke, selv om de blunker, og det spiller ingen rolle om du er sammen med en annen. En gest. Forstår du? Hyggelighet - ja? 1
Gjest Ts Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Jeg syns det er ubehagelig jeg. Føles mer som en slags "pity"-gest,enn noe annet. Spesielt når man vet at man ikke er attraktiv.
Gjest Oppklarende + Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg syns det er ubehagelig jeg. Føles mer som en slags "pity"-gest,enn noe annet. Spesielt når man vet at man ikke er attraktiv. Vel, det at du har skapt deg et bilde av deg i ditt hode som "uattraktiv" betyr ikke at alle andre er enige.
Gjest anonymous Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Vel, det at du har skapt deg et bilde av deg i ditt hode som "uattraktiv" betyr ikke at alle andre er enige. Helt enig. Selv om du har dårlig selvtillit betyr det ikke at du er uattraktiv. Vi gutter har også forskjellig smak.
Gjest Ts Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 For å si det sånn,jeg veit hva jeg prater om. Jeg er liten,ekstremt overvektig og ikke pen. Og jeg mener ekstremt,ca 150kg.
Gjest Gorgonzola Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Hvis fyren er kjekk (i dine øyne) oppleves blunking som sjarmerende flørt som gjør dagen din bedre. Er han derimot ikke kjekk (i dine øyne) betraktes den slags atferd som demagogisk hersketeknikk drittsekken burde holdt seg for god til....
Ziegel Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Ts, kjære deg, jeg syns du spør bra, og synes også at svaret du fikk etter ditt startinnlegg bare var tåpelig. Menn blunker fordi de ønsker å være grei med deg, og å gi deg en kompliment. Det er en hyggelig gest. Nja.... vil nå si at det første svaret her stemmer ganske bra jeg. Har aldri blunket sånn til en jente før, da det er i mine øyne überharry å gjøre (har gjort det til bekjente jenter på kødd før tho). Så for min del stemmer det første svaret ypperlig :)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Så for min del stemmer det første svaret ypperlig :) Det er nok fordi du er en tørrpinn.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Hvis fyren er kjekk (i dine øyne) oppleves blunking som sjarmerende flørt som gjør dagen din bedre. Er han derimot ikke kjekk (i dine øyne) betraktes den slags atferd som demagogisk hersketeknikk drittsekken burde holdt seg for god til.... Han er kjekk i mine øyne,men jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt.
Gjest Rampunge Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjenner noen sånne, og det er ikke ment som en flørt, men mer som en hyggelig gest.
Gjest Solmåne Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Ta det som et kompliment når det skjer!
Vermilion Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Som regel er det en hyggelig grunn bak blunkingen. Det merker man fort. Hvis vedkommende har glimt i øyet så merker dere vel det? Selvfølgelig hvis dere snakker om en gammel sjøulk som kommer med vulgære bemerkninger etterfulgt av blunking så kan det jo forstås. Ellers synes jeg det er rart at blunking skulle være ubehagelig...om det er fra en mann eller kvinne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå