AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Jeg er veldig dårlig på å vite om jeg har spist for mye iløpet av dagen,å lurte på om noen kan hjelpe? Dagens inntak: 1 1/2 spelt rundstykkw med hvittost og paprika. 4 små grandiosa med kylling stykker. 4 dl suppe (83kcal per 2,5 dl) 1 cola boks. Er dette altfor mye?? Vet Grandiosa ikke er det beste å spise men samboeren hadde laget det hehe
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Du har jo ikke spist noe som gir deg næring 2
The Kitten Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Du har jo ikke spist noe som gir deg næring Rett skal være rett. Ts har spist litt paprika! Hva med å spise mat, istedenfor søppel, og mer enn du spiser nå. 2
Ethereal Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Tenk hvis man spiser usunt EN dag da. Da er jo hele livet over. HERREFØKKINGSGUD. Noen av dere på KG får meg til å ville drepe meg selv saaakte og smertefullt, for det ville uansett være bedre enn å lese svarene deres Nå vet jeg ikke hvor høy du er eller hvor mye du veier i utgangspunktet, TS, og heller ikke hvor mange kalorier det er i de grandiosebitene du spiste, men jeg kan helt sikkert si at det ikke er ALT for mye. Minns å huske at det er ca. 1300 ckal i en vanlig grandis. Håper dere andre brukere blir varme om hjertet når jeg forteller at det eneste jeg har spist i dag er en grandis. Men jeg tok på ekstra paprika og ketsjup. Er så sunn atte 1
seleneluna Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Dette er næringsfattig mat da, så du burde jobbe med det. Jeg vil gjerne vite mer før jeg uttaler meg, når du spiste dette? Er de fordelt på 3 eller 6 måltider? Alder og høyde er også vesentlig for å kunne vite om dette er lite eller mye mat:)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Hvorvidt de er fordelt på 3 eller 6 måltider er irrelevant, da det det er hvor mange kcal man inntar iløpet av en dag som teller, ikke hvordan man deler opp måltidene.
FantasDick Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Om dette er en gjennomsnittlig dag, synes jeg det ser shabby ut. 1
seleneluna Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Jojo, det jeg var ute etter var om hun hadde spist noe av dette til frokost/lunsj, alt etter kl 16 eller om dette var mat rasjonert over en hel dag - det ville forklart meg mer, dersom jeg skulle uttalt meg om kostholdet hennes.
MissGolightly Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Nei, det er ikke for mye. Du burde ha spist mer, da helst mere grove kornprodukter og mer frukt og grønt og noe proteinholdig (kjøtt, fisk, bønner, linser, melk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå