AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Jeg vet ikke om dette hører til her på Hobby forumet, så hvis det ikke hører hjemme her så bare flytt det til et annet forum Jeg lurer på om jeg skal abonnere på Costume, men det som er er at jeg er under 18 år. Når jeg skal bestille, står det at de ikke godtar bestillinger fra folk under 18. Går det likevel an? Syns det blir for ille å bestille i mine foreldres navn når jeg snart fyller 17 år. Jeg jobber, så det blir ikke noe problem for meg å kunne betale heller.
PecanPie Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg tror at mottakeradresse og fakturaadresse kan være to forskjellige, så da kan jo du være mottaker, dine foreldre mottaker av faktura, men at du betaler fakturaen? Husker at søsknene mine og jeg i årevis mottok Donald-blader adressert til oss, men pappa fikk fikk fakturat. Det er dessverre sånn at du ikke er myndig, og inntil du fyller 18 må du bare bite i det sure eplet og bestille gjennom foreldrene dine. Endret 7. februar 2011 av PecanPie
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tror at mottakeradresse og fakturaadresse kan være to forskjellige, så da kan jo du være mottaker, dine foreldre mottaker av faktura, men at du betaler fakturaen? Husker at søsknene mine og jeg i årevis mottok Donald-blader adressert til oss, men pappa fikk fikk fakturat. Det er dessverre sånn at du ikke er myndig, og inntil du fyller 18 må du bare bite i det sure eplet og bestille gjennom foreldrene dine. Jeg fant ikke noe om at det kunne være to forskjellige adresser. Kjempe kjedelig!
PecanPie Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Jeg fant ikke noe om at det kunne være to forskjellige adresser. Kjempe kjedelig! Da får dine foreldre bestille for deg, evt går det jo an å kontakte Costume og høre om man kan få blad og faktura sendt til to forskjellige adresser.
Snuppa Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 De pleier å bruke bankgiroen som adresseblankett, så går sikkert ikke med kombinert faktura- og leveringsadresse. Enten kan du sette ditt navn øverst og under skrive v/<mors navn> + adresse (slik blir det gjort fra bokklubben til barna mine) eller så kan du be moren din abonnere. Gjør vel ikke noe om det kommer i hennes navn? Kanskje hun til og med liker bladet og tilbyr seg å betale????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå