AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hva er vanligst blant menn ved toalettbesøk (nr.1): å "riste" penis eller å tørke den med dopapir?
sussanne Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Å dra den, så tørke med dopapir. Nå er jeg ikke en en mann, men det er slik min kjære gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Det trodde jeg også! Før jeg snakket med en kompis som mente det var vanlig å kun riste den. Mente det var en grunn til at det ikke var papir ved pissoarene..
UnderCover Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Vær så snill og TØRK den visst du er på besøk hos meg hvertfall. Jeg får fnatt av flekker på matter/vegger/etc som jeg ikke vet hvordan er kommet dit. Eller, nå vet jeg jo muligens det 13 2
Gjest Adera Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Eg trur faktisk det er vanligst å riste den så urindråpene flyger. Motbydelig. Her i huset tørkes den med papir, vil ikkje ha urin over setet, veggene og dusjforhenget. Æsj. 4
FantasDick Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det er vanligst med risting, men jeg "krever" tørking. 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Huff ja, flekkene fikk sin forklaring! Og ja, ekkelt. Vil helst ikke ha noe i munnen som kun har vært ristet på forhånd... 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Har ikke dette problemet jeg, da min kjære sitter når han tisser :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Har ikke dette problemet jeg, da min kjære sitter når han tisser :gjeiper: Forsøker også å få min til å gjøre dette! Men han er ikke særlig samarbeidsvillig. Men så lenge han tørker skal jeg være fornøyd!
HopelessFear Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Det er jo bare ekkelt om ham bare rister. Jeg vil ikke engang vite hva kjæresten gjør, jeg håper hvert fall han bruker papir. Det skulle bare mangle. 1
kroppen Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 Typen min gjør begge deler. Vanligvis bare rister han den:S
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Hva er vanligst blant menn ved toalettbesøk (nr.1): å "riste" penis eller å tørke den med dopapir? Man rister den selvfølgelig. Dvs, man rister den ikke slik man rister en Litago, men gir den en liten 'snert' slik at dråpen på tuppen faller rett ned i doskåla. Menneskelig evolusjon, samt årelang erfaring har perfeksjonert denne teknikken hos de fleste av oss. Tørt og grovt dasspapir har ingenting å gjøre på det desidert mest følsomme området på herrekroppen. 1
runekki Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 (endret) . Endret 17. februar 2011 av runekki
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 Forsøker også å få min til å gjøre dette! Men han er ikke særlig samarbeidsvillig. Men så lenge han tørker skal jeg være fornøyd! Et godt argument FOR sittetissing er at blæren ikke tømmes totalt når man tisser stående, og det gjøre både at man må tisse oftere, og det kan framkalle urinveisproblmer senere.. Men vaner er jo ikke enkle å endre! Forøvrig håper jeg det er vanlig å tørke. 1
Gjest Raindrops Skrevet 8. februar 2011 #15 Skrevet 8. februar 2011 Tørt og grovt dasspapir har ingenting å gjøre på det desidert mest følsomme området på herrekroppen. Lambi fungerer helt utmerket på mitt mest følsomme område, så jeg kan ikke se for meg at det skal være så forferdelig å tørke penis med det. Kjæresten min tørker og det er jeg glad for. Risting er ekkelt, uansett hvor innøvd teknikk man mener at man har. En annen ting som irriterer meg mye nå som jeg bor her hjemme, er at broren min ikke lukker dolokket før han trekker opp snora. Ja, jeg er kanskje litt hysterisk når det kommer til toaletter, men når hele badet er på 2x2 meter, synes jeg det er greit at ikke alt som befinner seg der inne blir sprøytet ned med dovann. Når jeg vasker veggen ved siden av toalettet, blir papiret gult! Æsj. Dessuten ser det mye mer innbydende ut for andre som kommer på do om iallefall doringen er nede.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #16 Skrevet 8. februar 2011 Skyller den under springen, da jeg som oftest pisser i vasken. =D 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #17 Skrevet 8. februar 2011 Jeg drar litt for å få ut det siste. Tar gjerne også ett tørk med papir. Liker ikke våre flekker i boxeren. 1
Gjest nobilian Skrevet 8. februar 2011 #18 Skrevet 8. februar 2011 Hva er vanligst blant menn ved toalettbesøk (nr.1): å "riste" penis eller å tørke den med dopapir? *** Jeg pleier å riste litt mot tørkepapiret som henger der. Begge deler, med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #19 Skrevet 8. februar 2011 Synes absolutt ikke dette er noe vanlig for menn, og ville holdt meg langt unna noen som krevde noe sånt. Må bare påpeke at dette absolutt ikke er slik at jeg krever at min kjære skal sitte altså! Var mer en slags ønsketenkning for å slippe å vaske så mye unødvendig gult fra do og vegg
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #20 Skrevet 8. februar 2011 samboeren "drar" og tørker. når jeg tenker meg om, er kanskje det grunnen til at han alltid velger Lambi i stedet for billigere dopapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå