Gjest Fuglehue Skrevet 25. oktober 2003 #1 Skrevet 25. oktober 2003 Jepp nå var det dråpen. Min kjære bruker ALTFOR lang tid foran playstation 2. Greit at final fantasy X er et gøy spill men det får være grenser. Jeg har gang på gang hintet til å gjøre andre leker men han er jo som inne i spillet jo! I morra skal jeg hjem igjen til han og da sal jeg prøve å forklare han dette. Men hvordan? Han er jo på dag 3 med slutte å røyke, jeg er jo redd for at han skal bli hissig. To andre ting, i forgårs lå vi og så på tv, og han sa ei av damene i musikkvideoene hadde fascinert han sånn for 2 år siden. Dette var en stor tabbe å si for der lå jeg uten sminke og følte meg som et skautroll, men så sa han at han gadd ikke å runke etter tv-damer når han kunne ta til takke med det han hadde i senga. Jeg misforsto dette for han sa han mente det positivt, men jeg følte meg på en måte nest best, og skulle ønske han kunne ha brukt noen andre ord. En annen ting var i går, han sa han hadde en "skal skal ikke følelse" da vi skulle til å ha sex, jeg spurte hva han mente og hn sa "vet ikke om jeg får den opp dessuten er det seint og mange folk i huset" Sånn her føler jeg det har vært hver eneste dag, og det virker som han har laget en regel om ikke å ha sex oftere enn annenhver dag, vel nå i morra har det gått 5 dager, og jeg vet jeg er egoistisk men jeg vil jo gjøre han også godt så klart. Jeg føler bare jeg ikke er bra nok lengre for han og han begynner å gå lei av meg. Huff dette ble bare mas, må snakke jmed han om dette her i morra, uten å beynne å sippe eller noe som helst.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #2 Skrevet 25. oktober 2003 Ja, du sier det selv ser jeg. At du ikke lenger er bra nok for han, og at han sannsynligvis er lei av deg. Og det virker ikke som kjærlighet, ikke sant? Finn deg en annen som fortjener deg du jenta mi! Tankene du gjør deg virker veldig riktige i denne sammenhengen ja....... :trøste:
Maxine Grey Skrevet 25. oktober 2003 #3 Skrevet 25. oktober 2003 Røykestopp gjør mye rart med folk. Hadde det ikke vært for det, ville jeg ha avsluttet "moroa". Men i og med at han har lagt røyken på hylla såpass nylig, ville jeg ha venta noen uker og oversett og overhørt alle de sure kommentarene og merkelige reaksjonene. Hvis du orker. Kanskje sagt det til ham også, at du ikke er upåvirket, men skjønner at han ikke har det helt greit for tiden. Se det an! Han strever nok med å overleve fra time til time.
Catzy Skrevet 25. oktober 2003 #4 Skrevet 25. oktober 2003 Røykestopp eller ikke, det er rimelig kjip oppførsel fra han fyren. Virker ganske likeglad. Si at enten så gir han deg oppmerksomhet, ellers bruker du tid på noen andre enn ham. Du bør kanskje prøve å være litt objektiv og nøytral når du snakker, så skjønner han det kanskje bedre enn hvis du griner og skyller på ham, selv om det er lett å begynne å grine hvis du ikke føler at du når fram. Catzy
Gjest Fuglehue Skrevet 26. oktober 2003 #5 Skrevet 26. oktober 2003 selvfølgelig er det kjærlighet, jeg elsker jo fyren, men jeg formulerte meg nok litt feil og var veldig lei meg den dagen, egentlig gir han meg masse oppmerksomhet vi er sammen 7 dager i uka men det er bare det at jeg føler jeg er sammen med playstationen også. Vet ikke. Skal se hva som skjer når jeg kommer hjem i dag, men kom ikke her og fortell meg at det ikke er kjærlighet mellom oss. Det jeg mente var at jeg er REDD for sure kommentarer og han har ikke kommet med noen men han har vært molefonken og stille noe jeg ikke er vant til, tawkk for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå