Gå til innhold

KRISE Jeg kan ikke komme i min vennindes bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en gledelig invitasjon til bryllup i dag :bryllup:

Jeg er så fryktelig lei meg :sjokk: , jeg er i Afrika når bryllupet står :grine:

Jeg vil gjøre noe helt spesielt for henne allikevel.

Jeg kan få tak i søsteren hennes, kanskje hun kan hjelpe med logistikk...

:pls: :pls: NOen som har noen forslag??

Hva ville gledet bruden?

:strix:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere gode venner? Hva tror du ville gjort henne glad?

Jeg for min del hadde ikke forventet noe. En av mine beste venner kan ikke komme, og det er kjempetrist :( Men jeg vet jo at hun hadde kommet dersom hun hadde kunnet..Så jeg er glad likevel jeg :)

Skrevet

Hva med en form for hilsen fra der du er? Og ha med bryllupsgave derfra de kunne fått når du kom hjem?

Skrevet

Vi har ikke sett hverandre på 10 år. Vi har alltid hatt kontakt og var nærmest søstre gjennom vgs. Så flyttet vi til hver våre land...

Hun har betydd ekstremt mye for meg, og jeg for henne. Jeg hadde dratt hvor som helst i verden for henne.

Har noen noen konkrete greier som betydde mye for dem den dagen?

• Liker 1
Skrevet

At du ikke kan gå i et bryllup er ikke krise.

Skrevet

Hei ! Viss dere ikkje har sett kvarandre på 10 år, så må den beste gaven vere at du reiser på overaskelsesbesøk til henne seinare :) (avtal med mannen hennar, så du er sikker på at ho er heime.)Tenk kor glad ho blir når du plutselig står der i døra :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

En videohilsen som blir avspilt i bryllupet, som en tale liksom.

Skrevet

En videohilsen som blir avspilt i bryllupet, som en tale liksom.

Det hadde jeg hatet :S

Men om venninnen din kunne likt det er det vel en god ide :)

• 2 uker senere...
Skrevet

kanskje jeg kunne gjort dette via mail? Spille inn noe personlig til henne nå før alt braker løs, så hun vet jeg tenker på henne... :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Jeg var i et bryllup hvor et vennepar av brudeparet som ikke kunne komme i bryllupet hadde laget en koselig powerpoint-presentasjon, som toastmasteren spilte av under middagen. Den inneholdt mange morsomme, søte og personlige bilder og noen fine ord. Som gjest syntes jeg det var veldig koselig, selv om venneparet ikke fysisk var til stede, så skilte deres ppt seg ut fra mengden av ordinære taler. Jeg vet at brudeparet satte pris på det også.

Kan noe slikt være noe for deg? Da blir du på en måte til stede under bryllupsfesten likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...