Gå til innhold

Brunkrem- kroppen

Gjest Kathpus

Anbefalte innlegg

Gjest Kathpus

I pr tenke jeg å jukse litt med brunfargen min, ettersom jeg aldri blir brun.

Har tydeligvis lite pigmenter.

Er det noen som har noen gode tips om gode produkter som fungerer på kroppen? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd litt forskjellig;

Tan-Can gav "naturlig" frisk farge, satt lenge, luktet lite, skjoldet ikke, men er litt stress å påføre.

Dove Summer glow hadde grei lukt, ble ikke skjoldete, fin farge. Rik konsistens.

Natusan Holiday skin luktet forferdelig, skjoldet/stripet, ga meg gul hud og jeg kunne "rulle" kremen av huden etterhvert.

Aco Brun uten sol var litt for rik for huden min, ga litt oransje, men pen farge.

Nivea Sunkissed body var også litt for rik for huden min, ga lite farge og luktet sterkt. Skjoldet ikke.

Garnier No streaks bronzer bodymist sved som pokker på huden og gav ingen farge i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Dove summer glow. Blir ikke sånn typisk selvbrunings-brun, men man får en fin, gyllen farge som blir gradvis mørkere om man bruker den ofte.

Husk å skrubbe/peele kroppen før du påfører, og la kremen tørke helt før du tar på klær (du kan godt bruke hårføner for å få det til å gå litt raskere).

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pr tenke jeg å jukse litt med brunfargen min, ettersom jeg aldri blir brun.

Har tydeligvis lite pigmenter.

Er det noen som har noen gode tips om gode produkter som fungerer på kroppen? :-D

Jeg har faktisk akkurat blogget om min selvbruningsfavoritt, så hvis du vil, må du gjerne gå inn HER og lese:-) Den lukter faktisk ingenting og gir en super brunfarge:) Iallefall på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathpus

Jeg har faktisk akkurat blogget om min selvbruningsfavoritt, så hvis du vil, må du gjerne gå inn HER og lese:-) Den lukter faktisk ingenting og gir en super brunfarge:) Iallefall på meg:)

Flott anmeldels! Kjøper med meg en slik neste gang jeg er ute og handler. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott anmeldels! Kjøper med meg en slik neste gang jeg er ute og handler. :-D

Tusen takk:) Så bra at du likte den:) Håper du blir like fornøyd med selvbruningssprayen som jeg er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...