Gå til innhold

Treningssykkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal gå til anskaffelse av en treningssykkel...Jeg trenger å forbrenne fett på et vis og stramme litt lår og rumpe og gjerne få vekk litt fett på mage og generelt. Da må jo kondisjonstrening være noe, og sykkel må jo være bra?! Det er jo kondisjonstrening samtidig som det bygger muskler og strammer opp..

ELLER er jeg heeeelt på bærtur nå????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spinning er super kondisjonstrening, men istedenfor å kjøpe ny treningssykkel til å ha hjemme ville jeg heller gått på spinningtimer. Der blir du pusha og motivert til å gjøre en større innsats, i tillegg til at du lærer teknikk, osv. Supergøy!!

Skrevet

Spinning er super kondisjonstrening, men istedenfor å kjøpe ny treningssykkel til å ha hjemme ville jeg heller gått på spinningtimer. Der blir du pusha og motivert til å gjøre en større innsats, i tillegg til at du lærer teknikk, osv. Supergøy!!

Ikke alle som har råd til å betale flere hundelapper pr mnd, for å gå på treningstudio. Ikke mange timene som skal til før det er billigere å kjøpe en selv og trene hjemme. Ikke minst når våren kommer, når en kan ta ut på sykkeltur i naturen..

Skrevet

Ikke alle som har råd til å betale flere hundelapper pr mnd, for å gå på treningstudio. Ikke mange timene som skal til før det er billigere å kjøpe en selv og trene hjemme. Ikke minst når våren kommer, når en kan ta ut på sykkeltur i naturen..

Det var bare et forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...