Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 #1 Skrevet 25. oktober 2003 For noen måneder siden begynte jeg å få utslett av deodoranten min. En helt vanlig nivea-sak. Så jeg gikk på apoteket og fikk anbefalt en Cosmica. Har brukt den siden, og det har gått helt fint. Inntil en uke siden. Da kom utslettene igjen.. Har noen opplevd det samme? Og hva bruker dere for å unngå utslettene?
Soul Skrevet 25. oktober 2003 #2 Skrevet 25. oktober 2003 Vet at svogeren min også har det slik,det er stort problem for ham for han har ennå ikke funnet en deo han tåler :-? Dessverre har jeg ingen gode råd... kanskje noen merker har deo for sensitiv hud som det er verdt å prøve?
Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2003 Er desverre på samme måten med de vanlige deoene for sensitiv hud.. Fungerer en stund, så kommer utslettene igjen. Prøvde en periode med deo uten parfyme, men da blir jeg så mye svettere enn vanlig..
Gjest Candyfloss Skrevet 25. oktober 2003 #4 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg blir også veldig allergisk av deodoranter. Får utslett, og hud detter av...Gjør skikkelig vondt og klør masse. Derfor anbefaler jeg apotekets deodoranter. De er utrolige, og lukter kjempegodt! (Og, nei, jeg jobber ikke på apoteket - det er ikke derfor jeg skryter det opp i skyene ) Kanskje du rett og slett ikke TÅLER deodoranter? Har en kompis som ikke kan bruke deo og parfyme.
Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg blir også veldig allergisk av deodoranter. Får utslett, og hud detter av...Gjør skikkelig vondt og klør masse. Derfor anbefaler jeg apotekets deodoranter. De er utrolige, og lukter kjempegodt! (Og, nei, jeg jobber ikke på apoteket - det er ikke derfor jeg skryter det opp i skyene ) Kanskje du rett og slett ikke TÅLER deodoranter? Har en kompis som ikke kan bruke deo og parfyme. Har prøvd Cosmica fra apoteket, men fikk utslett av den og. Men apoteket har jo ganske mange andre typer og. Kan jeg spørre hvilken du bruker, siden du har funnet en som fungerer godt?
Gjest Poirot Skrevet 25. oktober 2003 #6 Skrevet 25. oktober 2003 Er det ikke derfor det jobber farmasøyter på apoteket, så man kan spørre dem om råd?
Gjest Shivani Skrevet 25. oktober 2003 #7 Skrevet 25. oktober 2003 Hm.. Har samme problem. Lommeboka er ikke enorm for tiden, så jeg måtte ha utforsket litt. Av en eller annen grunn fungerer den fra den produktserien hos h&m som før fantes i hvit og gul, men nå bare i gult (husker ikke hva den heter :oops: ). Av dyrere er kremdeoen i Biotherm et alternativ. Akkurat nå bruker jeg den fra Matis (dyr, men SÅÅÅ god, bare måtte ha den...). Har også prøvd apoteket sine uten hell.
Dødspingvinen Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2003 Er det ikke derfor det jobber farmasøyter på apoteket' date=' så man kan spørre dem om råd?[/quote'] Har spurt farmasøyten om råd. Står i første innlegget mitt. Ble anbefalt Cosmica. Fortsatt allergisk, så derfor spør jeg andre som kanskje har samme problem. Skal prøve Biotherm og Matis, Shivani. Takk for tipset :D
Gjest Candyfloss Skrevet 25. oktober 2003 #9 Skrevet 25. oktober 2003 Har prøvd Cosmica fra apoteket, men fikk utslett av den og. Men apoteket har jo ganske mange andre typer og. Kan jeg spørre hvilken du bruker, siden du har funnet en som fungerer godt? Den jeg bruker heter Vichy. Den har grønn skruhette. ANBEFALES!
Usikker Skrevet 25. oktober 2003 #10 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg klarer kun å bruke Aco deodorant jeg......... også kjøpt på Apoteket. Alle andre typer (også apotekets) gir meg kløe og utslett! Det er ikke alle apotek-kjeder som fører den............. men de apotekene i den grønt + kjeden - de har dem!
Cita Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 Sjekk om det er Alluminium i deodoranten..... ofte så er det en grunn til at noen reagerer på sånt. Alluminium blir brukt i de fleste Antiperspirant deodoranter, nettopp for å forhindre svette... Som den Oriflame-tilhengeren jeg er, så kan jeg også anbefale ACO sine produkter....... det er nemlig Oriflame som lager disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå