AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei, hva tenker dere om dette? Jeg "holder på" meg en kompiss. Han viser mye interesse en dag, og en annen dag virker han litt likegyldig, men vi prater omtrent hver dag. Det kom ut fra han i fylla nettopp at han hadde fått kalde føtter tidligere for det ble så seriøst mellom meg og han, pga han nettopp har komt ut av et langvarig forhold. Men han sa i tilegg at det var meg han ville være med, og sa at han likte meg godt både personlig og utseendesmessig. Men alikevell tar han ikke så veldig mye intiativ til å være sammen med meg i uken, selv om han prater en del. Er han enda i tvil? (Jeg spurte han en dag hva vi var, og da bare ristet han på hodet å sa han ikke visste). Jeg sitter her som et spørsmålstegn!!! Skal jeg vente og la han få litt tid på seg? Vil ikke bombandere han med spørsmål og risikere å skremme han enda mer! Skal jeg gå videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LissiN Skrevet 10. februar 2011 #2 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor gamle er dere? Om det er den rette for deg... skal du strengt tatt ikke trenge vente, eller du vil iallefall ikke føle at du venter. da vil ting bare føles naturlig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #3 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg tenker om han er redd for seiøst forhold er han ikke intressert nok i deg, da hadde han ikke klart å styre/stoppe det. Men det er min mening. Du må nesten ta et valg om du orker "vente" på han. Slitsomt å leve sånn i usikkerheten. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #4 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg tenker om han er redd for seiøst forhold er han ikke intressert nok i deg, da hadde han ikke klart å styre/stoppe det. Men det er min mening. Du må nesten ta et valg om du orker "vente" på han. Slitsomt å leve sånn i usikkerheten. Lykke til. helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Del Skrevet 14. februar 2011 Oppdatering: Han var veldig frem og tilbake en stund. Men etterhvert forlangte jeg å få kortene på bordet og det kom frem til at han ikke ville "ha dame" nå. Han sa i tillegg: Det er jo best å være slik vi har vært, det eneste vi går glipp av er sex sammen. (Da mente han tydelig at han ville være "kosevenner", men forstod jeg ikke ville ha sex med han). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilma Skrevet 14. februar 2011 #6 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg henger meg på! Klarer du å være "friends with benefits" da? For det er jo tydeligvis det han ønsker.. Bare pass på deg selv oppi det hele, ikke la han såre deg. Hvis du vil noe mer, kan du kanskje fortelle ham dette, for så å si at du blir nødt til å gå hvis han ikke vil? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 22. februar 2011 #7 Del Skrevet 22. februar 2011 Spør som en annen her har spurt, hvor gamle er dere? Og er det lenge siden han kom ut av dette "langvarige forholdet"? For hvis det er kort tid siden det ble slutt, er det lett for at du blir bare en erstatter for en periode. Neste spørsmålet mitt er har dere kjent hverandre lenge? Tenker med tanke på du sa dere var kompiser? For det er ikke alltid lurt å innlede verken ett "koseforhold" eller forhold til en nær venn med mindre man er veldig sikker på at det er riktig, for det kan ende med at du mister en god venn om det skulle ende dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline411 Skrevet 23. februar 2011 #8 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg henger meg på! Klarer du å være "friends with benefits" da? For det er jo tydeligvis det han ønsker.. Bare pass på deg selv oppi det hele, ikke la han såre deg. Hvis du vil noe mer, kan du kanskje fortelle ham dette, for så å si at du blir nødt til å gå hvis han ikke vil? Lykke til! Dette vil jeg hvertfall ikke anbefale! Er selv i et FWB forhold og det sliter noe jævlig på følelsene. Noen ganger er det lettere å kontrollere, og en sier til seg selv at det er ikke noe seriøst, bare sex og gode minner, men til syvende og sist kommer en av dere til å få følelser for den andre, og noen ender opp såret. Han jeg er med har endelig begynt å åpne seg mer og villig til å snakke om "oss", men det gjør det også vanskeligere ettersom det knytter en sterkere sammen emosjonelt. Skal jeg være helt ærlig vil jeg si løp. Dette er ikke en drømmesituasjon. Eller du kan erfare selv, selvfølgelig:) men du sparer mye forvirring, usikkerhet og sårede følelser om du heller slår deg ned med alt eller ingenting. Lykke til! Endret 23. februar 2011 av Caroline411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå