AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Ok.. Det har seg slik at når jeg har sex, så sliter vi skikkelig med å få den inn. Er liksom på rett vei, men så vil den bare ikke. Er litt vondt akkurat da, men når det først går så er det veldig godt. Dette har skjedd med flere jeg har ligget med. Har prøvd forskjellige stillinger osv, men sliter alltid i begynnelsen. Så kan det gå greit og vi holder på litt. Men om vi tar en pause og begynner igjen, så sliter vi igjen. Hvorfor skjer dette? Er det det at jeg er trang?
Gjest Robert, 40, Oslo Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Det betyr nok dessverre ikke at du er trang av den grunn...som oftest er det trangt i begynnelsen fordi det ikke er så vått. Når det blir vått, blir mang edamer vide, litt sånn som et svømmebasseng eller vaskebøtte med vann! Og, av en del jenter lukter det fisk/skalldyr/reker.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Det betyr nok dessverre ikke at du er trang av den grunn...som oftest er det trangt i begynnelsen fordi det ikke er så vått. Når det blir vått, blir mang edamer vide, litt sånn som et svømmebasseng eller vaskebøtte med vann! Og, av en del jenter lukter det fisk/skalldyr/reker. Greit, vi har fått det med oss nå Robert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå