Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er rastløs og utålmodig...

Eggløsning for ca en uke siden - med mulig "ikke planlagt" befruktning - og nå må jeg bare vente tålmodig..

Er jeg gravid - ikke gravid?

- lengter til dagen jeg kan få svaret! Enten det er ja eller nei...

Jeg spiser folat i tilfelle - men det føles så meningsløst om jeg ikke er gravid + at det skaper forhåpninger om at det virkelig er noen inni der...

Hva gjør dere imens? Tenker dere mye på det?

Drømmer og planlegger dere? Nettsider dere leser mye?

Tips til hvordan få tiden til å gå? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke over det lenger, men nå har jeg "ventet" på IKM en del titalls ganger. Forsøk å ikke stresse for mye med det, det kan bli tøft i lengden :)

Og det er absolutt ikke bortkastet å ta folat. Man skal optimalt ta folat daglig i minst tre måneder før man blir gravid for å bygge opp folatlagrene i kroppen.

Skrevet

Man skal alltid ha et håp, men har selv erfart at for mye håp ikke er helt bra, for man blir så skuffet når testen ikke er positiv eller mensen kommer..

Lykke til :)

Skrevet

Jeg for min del er neeesten 2 dager over IKM nå, og har ikke et eneste tegn på pms! Er så spent at jeg omtrent sitter å hopper i sofaen her :fnise: De periodene jeg har håpet og håpet har tiden egentlig gått som den gjør uansett, men baby opptar jo automatisk hodet litt når man ønsker seg så inderlig!

Siden tanta ikke dukket opp i går har jeg stort sett ikke tenkt på annet, har tilogmed tenkt ut når sånn ca evt. temin vil være :sjenert:

..men jeg tør ikke ta test! Har tatt så mange, og negativ test er mer slag i trynet enn om tanta dukker opp, så jeg lever i håpet frem til helgen! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...