Gå til innhold

Gratulere til alle som bor nord for polarsirkelen

Anbefalte innlegg

Skrevet
:tommelsmil:Men ville det ikke bli billigere å etablere en butikk i Tromsø? Arbeidsplasser ville vært en bonus i tillegg. :wink:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var du igjen ja!

Nei, er ikke enig, IKEA mener ikke noe annet med dette enn å få publisitet. Enkelt og ikke helt greit, men de er jo ikke seriøst oppspilt og opptatt av at noen nordboerer ikke har IKEA?

Com on!

:sjarmor:

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er billigere å etablere en butikk i T....!

=)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg ble litt opptatt av at det tok dem 24 år å planlegge og bygge IKEA i Trondhjem jeg.... Omentrent like lang tid som skoleutbyggingen her i Bergen det !

Skrevet

Ja, det gjør jo at jeg ivertfall tror at IKEA er snille,spontane og handlingskraftige for nordlendingene.........*not!*

Skrevet
Ja' date=' det gjør jo at jeg ivertfall tror at IKEA er snille,spontane og handlingskraftige for nordlendingene.........*not!*[/quote']

Vel, det er vel ingen som snakker om en butikk en snill eller ikke... Det er vel heller snakk om hva som er lønnsomt eller ikke. Jeg tror det ville være kjempelønsomt å etablerer IKEA i nord norge. Når sommeren kommer er faktisk IKEA nr. 1 over "severdigheter" som skal besøkes i løpet av sommeren. :blunke: Det sier jo litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...