m74 Skrevet 16. februar 2011 #21 Skrevet 16. februar 2011 Har hatt KMM. Er vel litt pinglete da - siden jeg ikke ville suge Han sugde meg og det var greit men jeg var ellers ikke noe opptatt av kroppen hans i det hele tatt. Ble bestyrket i min tro på at jeg er 100% hetero - men det betyr jo ikke at man trenger å være homofob. Jeg kjenner en som likte veldig godt å se på to gutter i hvertfall
Funkyraw Skrevet 16. februar 2011 #22 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Er mann, og synes man skal ofre litt for damens ønske. Ønsker hun å se at du skal suge en mann, så hvorfor ikke? Da får man det mye mer koselig på alle andre plan også, og livet blir bare toppers. Må si jeg var betenkt, men etter mye styr med å finne noen på nettet ble jeg litt gira selv. Og det var overraskende godt å kjenne når den kommer inne i munnen din. Ikke vanskelig å be meg om reprise, og det har blitt reprise ca. 1 gang i uken. Siste sædspruten i munnen nå på søndag, etter en herlig kveld også lørdag. Man burde aldri presse partneren sin (eller noen for den saks skyld) til å utføre sexuelle handlinger de ikke har noe interesse av. Sex er ikke bare sex for alle. Hvis samboeren min hadde prøvd å presse meg til å ha sex med en annen jente hadde jeg nok følt meg utrolig krenket og at han ikke hadde respektert meg. Altså, de som gjør det og det fungerer for dere - så bra! Men for noen er det helt unaturlig å skulle ha sex med noen av samme kjønn, og det må man rett og slett bare respektere. Det får da også være måte på hvor mye man skal ofre? Jeg ville heller ha ofret en sexfantasi enn at personen jeg elsker mest her i verden skal være nødt til å ofre integriteten og selvrespekten sin. Edit: Jeg tror nok heller ikke at livet blir toppers av at den ene som har blitt presset til dette skal gå rundt å føle seg dårlig for å ha hatt sex med noen de ikke ville. Man kan jo ikke stole på at partnerer din vil det beste for deg om man blir presset til noe slikt. Endret 16. februar 2011 av Funkyraw
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå