Gjest Ikke viktig.. Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Vi har mange ganger hørt om trekanter der jentene slikker og fingrer hverandre mens mannen puler den ene jenta og har super utsikt til jentene! Men er det noen jenter her på forumet som faktisk fantaserer eller har opplevd ved gruppesex/trekant der mennene runker/suger eller knuller hverandre mens jenta ser på eller er med på leken? Må si at det er en litt sprø men også litt pirrende tanke ?!? :-P
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Selvfølgelig er dette en vanlig fantasi. Kjæresten min er også bifil/homo, og jeg elsker å se på at han suger andre menn mens jeg ser på. Vi tenner på det begge to. Han liker helst at jeg bare ser på og ikke deltar. Blir kåt bare jeg tenker på det.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 ble med på 3 kant i helgen,ble pult av en gutt for første gang,ganske digg,har drømt om det lenge,blir mer å mer vanlig att gutter prøver guttesex nå,lyst å prøve igjen
Gjest MikeWaters Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Dette kan jeg aldri tenke meg at noen vil være med på 3
Timseh Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Dette kan jeg aldri tenke meg at noen vil være med på Ironi?
Gjest en jente Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Selvfølgelig er dette en vanlig fantasi. Kjæresten min er også bifil/homo, og jeg elsker å se på at han suger andre menn mens jeg ser på. Vi tenner på det begge to. Han liker helst at jeg bare ser på og ikke deltar. Blir kåt bare jeg tenker på det. Skulle ønske kjæresten min likte å suge kuk. Men det virker faktisk som om de fleste menn fantaserer om det, så kanskje jeg skal fortsette med å presse ham til å eksperimentere med menn? Jeg vet at han vil, innerst inne.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Det er vanlig, ja. Det er vanligere at jenter fantaserer om to menn enn at de fantaserer om jenter/kkm trekanter. Lykke til!
Gjest MikeWaters Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Ironi? Ja, var det utydelig? Endret 7. februar 2011 av MikeWaters
Gjest Streng dame Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 Typen og jeg ville finne annet par, men fant ingen. Fant gutt som ville være sammen med oss i stedet. Kjemien stemte som bare det. Tvang gutta til å ha 69 til "the bitter end", og streng som jeg er adlydde de. Nå har vi alle sex med alle, og alle deler nå på saftene når de kommer. Anbefales.
Gjest Ordentlig Mann Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 Dette kan jeg aldri tenke meg at noen vil være med på Tja, din gate er vel mer i retning gutter?
Gjest MikeWaters Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 Tja, din gate er vel mer i retning gutter? I min gate kjører man i begge filer!
Funkyraw Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Skulle ønske kjæresten min likte å suge kuk. Men det virker faktisk som om de fleste menn fantaserer om det, så kanskje jeg skal fortsette med å presse ham til å eksperimentere med menn? Jeg vet at han vil, innerst inne. Nei, du skal ikke presse han til å oppfylle din fantasi. Et nei er et nei, og det må du bare godta. Endret 15. februar 2011 av Funkyraw
Gjest mann på 30 Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 Skulle ønske kjæresten min likte å suge kuk. Men det virker faktisk som om de fleste menn fantaserer om det, så kanskje jeg skal fortsette med å presse ham til å eksperimentere med menn? Jeg vet at han vil, innerst inne. Er ikke homo. Var ikke i alle fall. Men er det så nøye hva man kaller det da. Hadde litt lyst, men pysete da, helt til damen nevnte at hun var litt gira på sex med flere også. Trodde jeg ikke, men hvor feil kan man ta? Traff annet par i syden, og det ble litt for mye alkohol (eller ble det det?) Alle klærne forsvant, og vi hadde sex i samme rom. Neste kveld ble det reprise, og da tuklet vi litt med hverandre. Kvelden etter der ville den andre damen at vi gutta skulle ligge i 69, og slik ble det. Var da litt gøy egentlig med en stor, stiv og ren sak inne i munnen. Mens han hadde min i sin munn. Og 2 fnisejenter som hurret på oss. Han kom i munnen min og det var faktisk litt godt. Gutta her som ikke har prøvet det må prøve. Og dere jentene må tvinge oss, for vi har egentlig litt lyst.
Gjest Mary Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 I min gate kjører man i begge filer! Skeptisk! :-(
Gjest MikeWaters Skrevet 15. februar 2011 #16 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Skeptisk! :-( Likegyldig! Endret 15. februar 2011 av MikeWaters
Gjest Mann30 Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Nei, du skal ikke presse han til å oppfylle din fantasi. Et nei er et nei, og det må du bare godta. Er mann, og synes man skal ofre litt for damens ønske. Ønsker hun å se at du skal suge en mann, så hvorfor ikke? Da får man det mye mer koselig på alle andre plan også, og livet blir bare toppers. Må si jeg var betenkt, men etter mye styr med å finne noen på nettet ble jeg litt gira selv. Og det var overraskende godt å kjenne når den kommer inne i munnen din. Ikke vanskelig å be meg om reprise, og det har blitt reprise ca. 1 gang i uken. Siste sædspruten i munnen nå på søndag, etter en herlig kveld også lørdag.
Gjest binysgjerrig dam Skrevet 16. februar 2011 #18 Skrevet 16. februar 2011 Bare pingle-menn som ikke tar seg en døyt sperm i munnen, når anledningen byr seg.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #19 Skrevet 16. februar 2011 Definitivt en deilig tanke med to KMM og/eller gruppesex, ja! Tror ikke mannen hadde sagt nei, men jeg vil tro han hadde vært skeptisk til penetrering og suging...
Gjest Sfinx Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 KKM eller KMM; begge er kjempespennende! Jeg er kjempeglad for at det blir mer og mer vanlig og akseptert av samfunnet at man ha sex med samme kjønn!Om det er 1) fordi man har lyst å prøve og eksperimentere litt, 2) fordi det er at man er bi eller 3) fordi man er homosexuell, spiller for min del ingen rolle! Å utforske sin egen seksualitet, finne ut hva man synes er godt er en utrolig viktig del av mitt liv. Jeg blir lei og provosert når jeg hører / leser homofobe uttalelser som er basert på alt for lite kunnskap eller kanskje til og med frykt og redsel. Er ikke det det aller viktigste å kose seg? Om det er med en mann, en kvinne eller "all of the above"... det er opp til hver enkel å avgjøre om man vil. For å komme tilbake til TS sitt spørsmål om det er "litt sprøtt" dette? Vel... min mening: De beste opplevelser begynner med en skikkelig sprø idè! Go for it!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå