Ciara Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Fant den ikke på ikea.no, og vil helst slippe å reise forgjeves til Ikea...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Lette etter den på ikea for en måneds tid siden, men fant den ikke da. De hadde en annen type hylle som du kan sette inn i billyhyllen som er 80 cm bred, og som gjør at du får en ekstra hylle, men da bare på halvparten av dybden.
Ciara Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Lette etter den på ikea for en måneds tid siden, men fant den ikke da. De hadde en annen type hylle som du kan sette inn i billyhyllen som er 80 cm bred, og som gjør at du får en ekstra hylle, men da bare på halvparten av dybden. Men er ikke dette nettopp sånn CD-innsatsen er da? Den jeg har til Billy-hyllene jeg har fra før er 80 cm og gir 8 rom til CD-er (klønete forklart). Takk for svar
Skravla Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Tror ikke det er den. Det er en hylle med 8 små rom som settes inn i billy-hyllen. Det er en stund siden jeg har sett det hos IKEA. Skulle hatt en til selv jeg.
Brunhilde Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Tror ikke det er den. Det er en hylle med 8 små rom som settes inn i billy-hyllen. Det er en stund siden jeg har sett det hos IKEA. Skulle hatt en til selv jeg. Da vet jeg hvilken du mener. Sorry.
MissStiles Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg var på Ikea i forrige uke. Synes jeg så dem da. Men ikke 100% sikker. De Benno hyllene ligner veldig.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Men er ikke dette nettopp sånn CD-innsatsen er da? Den jeg har til Billy-hyllene jeg har fra før er 80 cm og gir 8 rom til CD-er (klønete forklart). Takk for svar Nei, det er ikke den som git 8 rom, denne deler kun hyllen i to i høyden og da kun i halvparten av dybden.
Fanteria Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Hva med å "spørre Anna"? Det sitter kundebehandlere på den chatten slik at du slipper å ringe inn
Ciara Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2011 Tror ikke det er den. Det er en hylle med 8 små rom som settes inn i billy-hyllen. Det er en stund siden jeg har sett det hos IKEA. Skulle hatt en til selv jeg. Nettopp, en sånn er det jeg mener. Hva med å "spørre Anna"? Det sitter kundebehandlere på den chatten slik at du slipper å ringe inn Det prøvde jeg. Men Anna er ikke et levende menneske, hun er tydeligvis bare en søkemotor blant Ikeas produkter - fikk bare en link til Billy bokhylle.
Elensire Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Hva med å bare ringe kundesenteret? IKEA har så mange varer at ikke alle ligger på nettet, og ikke alle er i katalogen. Dvs at en gjerne kan finne et produkt i katalogen, men ikke nødvendigvis på nettet. Men kundesenteret kan søke det opp via salgsprogrammet til IKEA og vil kunne svare deg på om det er tilgjengelig på ditt IKEA varehus. Det enkle er ofte det beste
Fanteria Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Prøv å skrive at du ønsker å snakke med noen på kundesenteret. Chatten er bemannet fra 09-20.
Gjest Rampunge Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Hvilken farge er du ute etter? Jeg har tilfeldigvis to til overs etter bøkene tok overhånd.
Ciara Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #14 Skrevet 11. februar 2011 Hvilken farge er du ute etter? Jeg har tilfeldigvis to til overs etter bøkene tok overhånd. Å, det hadde jo vært strålende! Jeg er ute etter hvit *krysser fingrene*
Furstina Skrevet 12. februar 2011 #15 Skrevet 12. februar 2011 Mediadelarna, CD hyllor och DVD hyllor till Billy heter Benno. Jag har också letat efter de delarna. Kolla på Benno så hittar du vad du söker.
Gjest Rampunge Skrevet 12. februar 2011 #16 Skrevet 12. februar 2011 Da må jeg skuffe deg. Mine er i bøk.
Skravla Skrevet 12. februar 2011 #17 Skrevet 12. februar 2011 Mediadelarna, CD hyllor och DVD hyllor till Billy heter Benno. Jag har också letat efter de delarna. Kolla på Benno så hittar du vad du söker. De hadde en periode noen hylleinnsatser som var i Billyserien.
Furstina Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 De hadde en periode noen hylleinnsatser som var i Billyserien. Jo, jag har så också men de har nu bytt namn även om det är samma produkt och de passar samman
Skravla Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Jo, jag har så också men de har nu bytt namn även om det är samma produkt och de passar samman Men jeg finner dem ikke blant benno på hjemmesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå