Maeve Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 :-? Hei. Lurer på om noen der ute på nettet kan hjelpe meg? Jeg har kjøpt meg såkalte englekort. Men siden jeg ikke kan engelsk noe særlig, særlig oversette. Da lurer jeg om det er noen som har oversatt til seg selv om bruken av disse kortene? Om jeg kunne få kjøpe en kopi!:)Har blitt glad for all hjelp:)
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 Hva er englekort? Ble så nyskjerring, hørtes liksom så fint ut.... *m*
Maeve Skrevet 9. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2002 Hei Anonym! Englekort er litt vanskelig å definere. Men slik jeg forstår så er det en måte for å få kontakt med en engel på. Altså ha en stille sted og sitte godt. Kortene skal blandes og legges på en spesiell måte. Deretter skal man lukke sine øyne og puste rolig og dypt, og slappe godt av i kroppen. Tanker og følelser skal liksom flyte og man skal sette seg selv i sentret av lyset. I stillheten skal man ta seg tid til å se på den situasjonen som tynger en, og som du ønsker og forbedre.Sette seg enkle mål. Deretter skal man invitere en engel å slutte seg til. Så langt har jeg tydet og så skjønner jeg ikke resten siden jeg ikke er en kløpper i engelsk skriftlig!! Håper du fikk stillet nysjerrigheta? Ikke så lenge siden jeg hørte om disse kortene, tror ikke de er så utbredt her i Norge. Sikkert mer i Danmark, der jeg fikk tak i kortene. Kanskje det er en måte en slags selvutvikling. Man skal jo på en måte finne seg selv. Håper bare at noen vet og kan fortelle meg mer, men spørs om de rette folkene er inne på nettet da!!!! Hilsen Maeve!
Gjest Jonern Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 :-? Hei. Lurer på om noen der ute på nettet kan hjelpe meg? Jeg har kjøpt meg såkalte englekort. Men siden jeg ikke kan engelsk noe særlig, særlig oversette. Da lurer jeg om det er noen som har oversatt til seg selv om bruken av disse kortene? Om jeg kunne få kjøpe en kopi!:)Har blitt glad for all hjelp:) Englekort ligner på affirmasjoner, som er positiv påvirkining for å manifestere endring i livet ditt. Kraftfulle saker. Sjekk ut www.skapdinsuksess.no, de tilbyr affirmasjoner tilsend per sms, lar deg velge mellom kategorier viktige for deg. jonern
Gjest Raptuza Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Åh, eg trudde det var julekort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå