Gjest asanti Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Selv bruker jeg Kerstin Florian å er veldig fornøyd. Til daglig renser jeg, bruker serum, fuktighetskrem og øyekrem. Ukentlig peeler jeg huden. Hva gjør dere?
Vulpes Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Bruker litt fra Decleor og litt fra MD Formulations, fordi det fungerer for meg
Sunniva81 Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Driver å eksperimenter i hudpleie jungelen Så akkurat nå for tiden bruker jeg rens fra Decleor, f.hets krem og toner fra LRP og øyekrem fra Matis. Men er ikke helt fornøyd egentlig...Får fortsette å prøve meg fram
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Kanebo fuktighetskrem, biotherm ansiktsvask. Har brukt Kanebo i maange år (13?) og kommer ALDRI til å bytte.
Skylines Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Rens fra Dermalogica i dusjen, Decleor sin rens ellers. Toner fra Decleor, skrubb fra MD, kremer fra Decleor og Dermalogica. Hvorfor? Dermalogica er fint til vedlikehold, MD til problemområder, Decleor til min knusktørre hud.
Gjest asanti Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Jeg tenker å prøve litt ut fra Nimue. Noen som har erfaring med det merke?
MaH Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Rens og toner- Decleor Fuktighetsmaske- Decleor Rensemaske- MD Formulations Fuktighetskrem- MD Formualtions Scrub- MD Formulations Øyekrem- Md Formualtions, og om kvelden en fra Khiels Etter mange år med bruk av dårlige hudprodukter har jeg gått helt over til decleor og md, som dere ser:) før slet jeg mye med store dype kviser og "nuppette" hud. Men disse produktene har virkelig reddet huden min, og den ser MYE bedre ut!! Har forsatt en del store porer, men det kan jeg egentlig leve med så lenge jeg slipper av ha store kviser som jeg hadde før.
Gjest asanti Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Rens og toner- Decleor Fuktighetsmaske- Decleor Rensemaske- MD Formulations Fuktighetskrem- MD Formualtions Scrub- MD Formulations Øyekrem- Md Formualtions, og om kvelden en fra Khiels Etter mange år med bruk av dårlige hudprodukter har jeg gått helt over til decleor og md, som dere ser:) før slet jeg mye med store dype kviser og "nuppette" hud. Men disse produktene har virkelig reddet huden min, og den ser MYE bedre ut!! Har forsatt en del store porer, men det kan jeg egentlig leve med så lenge jeg slipper av ha store kviser som jeg hadde før. Hva er det du har brukt tidligere som ikke virket?
MaH Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Hva er det du har brukt tidligere som ikke virket? produkter fra Garnier, Loreal osv..
Gjest Raina Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Brukar rensar, toner og fuktigheitskrem frå Mádara. Det er eit latvisk merke, som er økologisk og ikkje testar på dyr (viktigviktig!). Funkar kjempebra på meg.
kanelsnurr Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Bruker alt fra md formulations, bortsett fra øyekremen som er fra dermalogica. Har fått mye mindre kviser etter at jeg begynte å bruke disse produktene.
Lilandry Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 (endret) Her går det i Jan Marini! Fordi det ser ut som det eneste som har fungert på min problemhud. Skrubber med MD sin skrubb ca. 2-3 ganger i uken og legger masker etterpå. Maskene kan variere litt, har brukt Skin Zyme fra JM som jeg er veldig fornøyd med og har brukt siden jeg startet med JM. Men jeg fikk lyst å prøve noen andre masker, så for tiden er det REN Skincare masker som står i hylla mi. Jeg skal om ikke så lenge teste ut PCA Skin, fordi det er rimligere enn JM og virker å være ganske så likt. Men om det ikke funker så er det rett tilbake til JM! Endret 8. februar 2011 av Lilandry
Gjest navnelapp Skrevet 8. februar 2011 #15 Skrevet 8. februar 2011 Eve Lom stort sett, frå Parfumerie i Vibes gate.
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2011 #16 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har normal hud, fet hud i t-sonen men med tørr overhud. Litt store porer her også . Bruker Clarins for fet hud. Er fornøyd, leser aldri om noen her som bruker Clarins...er det ikke et bra merke? Det er jo plantebasert slik som Decleor. Liker spes godt flash balmen, er super under make up når festsminken skal på.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #17 Skrevet 8. februar 2011 Clarins inneholder masse parfyme, triklosan, mineraloljer og fargestoffer. Kanskje mer. 1
Sugerøret Skrevet 8. februar 2011 #18 Skrevet 8. februar 2011 tana pads til å fjerne maskara, Dove såpe til å fjerne resten av "fjeset" fordi jeg har ingen tro på div renser,kurer,skrubber,dyre kremer en ikke trenger osv Kun såpe og vann takk men mest gjør jeg det fordi min hudlege gav meg beskjed om å kutte tullet som han så pent sa og bruke hue og mindre penger 2
madison rose Skrevet 8. februar 2011 #19 Skrevet 8. februar 2011 jeg bruker en sjelden gang Clinique 3 Step Skin Care, rett og slett bare fordi jeg har det og vil få det brukt opp. 99% av tida bruker jeg bare vann og en fuktighetskrem fra apoteket, har helt fin hud.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #20 Skrevet 8. februar 2011 Jeg bruker også Decleor og Md Synes dette er veldig gode produkter som fungerer bra på min kombi hud. Brukte Mario Badescu tidligere, og syntes de var gode i den forstand at huden min ikke reagerte negativt på de med kviser ol. Men den ble ikke merkbart bedre heller. Med Decleor og Md synes jeg at huden har blitt bedre. (Ja.. så bruker jeg Clarins sin øyekrem. Synes den er bedre en Decleor sin faktisk.. selv jeg har lest at dette ikke er like godt merke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå