-Englefjes- Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Vi har nettopp flyttet til Trondheim, og jeg er lite kjent med hva som finnes av interiør- og møbelbutikker i Trondheim. Google og gulesider.no gir meg heller ikke så mange gode svar utover de store møbelkjedene som Bolia, Bohus, Ikea, Skeidar osv. Jeg trenger mao. litt hjelp. Noen som har tips å dele? Endret 7. februar 2011 av -Englefjes-
suzie Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Interia, rom for alle, ting, cornelias hus, chez nou(?), åhlens, hødnebø... Søk opp de så finner du litt forskjellig. Det er sikkert flere jeg ikke husker i farta- eller ikke vet om.
hegejenta30 Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Interiørbutikkene ligger på rekke og rad i Olav Trygvassons gate. Du finner de også på eller i tilknytning Nordre gate og i Fjordgata. De aller fleste som ligger i sentrum har blitt nevnt allerede. Du har black design shop oppe på City Syd og Kremmerhuset (både i byen og på kjøpesentra rundt byen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå