Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #1 Skrevet 25. oktober 2003 Samboeren skulle besøke en kompis i kveld. Han dro av sted å sa at han regnet med å være hjemme i 23-tiden. Da jeg ringte rett før kl 24 viste det seg at han hadde havnet på byen. Dette gjorde meg ganske forbanna fordi: 1.: Han kunne sagt fra før. Kanskje før han begynte å drikke eller noe Da hadde det kanskje vært greit, bortsett fra at: 2.: Vi har veldig lite penger akkurat nå. Bare såvidt nok til mat og det aller viktigste. Er det veldig smålig av meg å bli sint? Jeg unner han jo selvfølgelig en fest i ny og ne, men...
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #2 Skrevet 25. oktober 2003 Du er så absolutt ikke smålig. Vent til han kommer hjem og les opp Fader Vår til han. Æsj de mannfolkan :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #3 Skrevet 25. oktober 2003 Tusen takk for støtten! Blir ikke noe mindre sint av at han "mister" den ene nattbussen etter den andre. Drittunge altså! Gjett om han skal få..... Så sint at.... (Han er vanligvis verdens beste)
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #4 Skrevet 25. oktober 2003 han mister :kissfan: nok nattbussene med vilje!
Maxine Grey Skrevet 25. oktober 2003 #5 Skrevet 25. oktober 2003 Som en kollega sa: Er det en slik mann som skal "redde deg ut av det brennende huset"?
Ulrikke Skrevet 25. oktober 2003 #6 Skrevet 25. oktober 2003 Jeg forstår deg godt, jeg... At du blir frustrert, altså... Ikke det at han går på by'n nødvendigvis, men han kunne godt ha sagt fra. Og å bruke penger på sånne ting når det såvidt går rundt, DET er unødvendig. Spørs allikevel om det lønner seg å være sinna og sur når han kommer. Jeg hadde gått og lagt meg hvis jeg var deg, og satt meg ned med ham dagen etter og forklart hvordan jeg oppfattet ting. Men nå er det jo allerede "dagen etter", så jeg får bare si at jeg håper at ting gikk ok
Pusekatt Skrevet 25. oktober 2003 #7 Skrevet 25. oktober 2003 1. Det er en selvfølge å si fra dersom man kommer hjem senere enn avtalt. Hva om det hadde skjedd ham noe alvorlig? 2. Å bruke penger på bytur når økonomien er fryktelig trang, er særdeles unødvendig. Vet ikke om kjeft er det beste å bruke her, men spør ham hvor mye penger han brukte på byen, og om han har tatt høyde for regninger som skal betales og mat som må kjøpes osv.
Catzy Skrevet 25. oktober 2003 #8 Skrevet 25. oktober 2003 Ah, sånnt er surt! Både at han ikke kommer hjem til "avtalt" tid uten å si fra om det før man ringer og spør, ca 1 time etter denne tiden. Og at man bruker mer penger enn man har, når man er to som deler. Men det spørs om det er særlig nyttig å kaste seg over ham når han kommer sent hjem fra byen. Bedre å ta det opp dagen etter, og prøve å se litt objektivt på saken. Selvfølgelig er det ikke lett å sove når man ligger og freser, men det kommer skjelden noe godt ut av skylle bøtter heller. Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #9 Skrevet 26. oktober 2003 :o Det der går bare ikke an, etter min mening. Håper dere får snakka ut om det! K
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #10 Skrevet 26. oktober 2003 Han kom hjem kl. 04. Jeg fikk selvfølgelig ikke sove. Litt på trass , og litt fordi jeg var så sint. Han var ganske edru da han kom hjem, med halen mellom bena. Han la seg langflat da jeg forklarte at jeg ikke aksepterer sånt :fy: Han syns faktisk det var greit at jeg var sint, og tok til seg alt jeg sa. Jeg tilga han nesten med en gang. Syns at man skal kunne si hva man mener i et forhold, og er du sint så er du sint! Det er ingen ting i veien med en skikkelig krangel, så lenge man er saklig. Syns det er deilig å heve stemmen litt og kanskje til og med kaste en pute i veggen hvis jeg føler for det. Føles litt kunstig å sette seg ned å snakke rolig hvis du er skikkelig forbanna. Tror forresten jeg hadde tatt med han i krigen.....
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #11 Skrevet 26. oktober 2003 Så bra at dere fikk ordna opp - og jeg er helt enig med deg - det er bedre å ta et skikkelig oppgjør enn å late som man tar det pent. Håper du slipper å oppleve no' sånt igjen! :D K
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #12 Skrevet 26. oktober 2003 Jeg hadde nok blitt sur. Da kunne han hvertfall sagt fra så du kunne gjort noe på egenhånd om ikke annet Om det hadde vært meg hadde jeg forklart at jeg ikke øsnket ha det sånn
Gyldenløwe Skrevet 26. oktober 2003 #13 Skrevet 26. oktober 2003 :o Jeg skjønner det er noen år siden jeg var samboer. Jeg er enig i at han burde ringt, og jeg er enig i at det er lite modent å bruke penger på bytur hvis økonomien er trang. Men likevel ... Synes svarene her passer bedre til langt værre overtredelser enn å komme hjem senere enn avtalt.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #14 Skrevet 26. oktober 2003 :o Jeg skjønner det er noen år siden jeg var samboer. Jeg er enig i at han burde ringt, og jeg er enig i at det er lite modent å bruke penger på bytur hvis økonomien er trang. Men likevel ... Synes svarene her passer bedre til langt værre overtredelser enn å komme hjem senere enn avtalt. Litt enig med deg. Jeg også stusset litt over at dette var noe å starte en stor krangel om. Han burde selvfølgelig ringt og alt det, så sånn sett skjønner jeg at du ble forbanna, men jeg tror ikke jeg hadde reagert så voldsomt om det var min egen samboer som hadde gjort dette.
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2003 #15 Skrevet 26. oktober 2003 tja..om ejg satt og ventet på han en lørdagskveld og han heller stakk gjorde noe annet hadde jeg blitt sur for at han ikke sa ifra..Da vil jo jeg gjøre noe og
chimp Skrevet 26. oktober 2003 #16 Skrevet 26. oktober 2003 Hadde nok ikke kunnet sagt noe........har nemlig funnet på sånt noe selv......... Hvis d kun er et engangstilfelle....Glem hele greia!!! Shit happens!!!
Gjest Madley Skrevet 26. oktober 2003 #17 Skrevet 26. oktober 2003 Må nok si meg enig i at jeg ikke kan fyre meg opp over noe sånt, da jeg har gjort det selv. Det er lett å bli revet med, men det er en selvfølge å si fra om at man ikke komemr hjem eller blir sein...og spesiellt i disse mobiltlf.tider...
Ursula Skrevet 26. oktober 2003 #18 Skrevet 26. oktober 2003 Om man kommer senere hjem enn avtalt, så ringer man og sier ifra eller sender en sms.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #19 Skrevet 28. oktober 2003 En typisk hverdagslig episode? Mann gjør noe, kvinne blir sur, mann kryper, kvinne tilgir.........
chimp Skrevet 28. oktober 2003 #20 Skrevet 28. oktober 2003 En typisk hverdagslig episode? Mann gjør noe' date=' kvinne blir sur, mann kryper, kvinne tilgir.........[/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå