Gå til innhold

Trekant.

Gjest Heldig! :)

Fremhevede innlegg

Gjest Heldig! :)
Skrevet

For ca 3 måneder siden ble det slutt mellom meg og samboer. Vi var sammen i tre år. Dette skjedde på "et dårlig tidspunkt" og jeg slet veldig de kommende månedene.

Hatt vanskelig for å komme meg ut, lite kontakt med jenter. Hadde nesten mistet alt håp når det kommer til sex og forhold, møte nye folk osv.

Så skjedde det noe i helgen. Jeg hadde trekant. Er selv tyve år gammel og disse jentene var fire-fem år eldre enn meg. Og ganske attraktive.

Det som da skjedde var at jeg fikk mitt livs største prestasjons-angst. Det var helt sykt. For å si det sånn det var umulig for meg å komme. Det bare gikk ikke. Så for første gang i mitt liv faket jeg i tillegg.

Skal sies at den ene jenten tok meg med hjem, og straks det kun var meg og henne "klarte" jeg å komme.

Ville bare dele en glad historie for min egen del, men samtidig vise noe av ironien. En gutt som ikke har hatt sex på tre måneder, som har hatt dårlig sjangs på jenter får seg to på en gang og klarer ikke komme. Haha. Det var en merkelig kveld... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...