MellonCollie Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Denne uka er det karneval i barnehagen, og med en 2åring som ikke er spesielt glad i å kle seg ut må dette gjøres så enkelt som mulig Vi pratet sammen om det forrige uke, og så på bilder fra karneval i fjor - og da kom det bestemt at han ville være Emil (antagelig inspirert av de tre jentene som kom som Pippi i fjor....). Jeg forsøkte å foreslå i går at han kanskje skulle være en bie, men da så ham strengt på meg og sa "nei mamma, jeg vil være Emil!". Så da blir det jo sånn! Men, noen som har tips for hvordam man kler ut et barn som Emil? Håret har han, og vi har en slags sixpence-lue som jeg kan bruke tenker jeg. Men noen som har forslag til type skjorte jeg kan kjøpe, og hvor? Og evt andre tips? Skulle gjerne hatt en trefigur, men spikking er ikke min sterke side
Gjest pysepusen Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg kledde ut lillesøs som Emil da hun gikk i bhg. Da tok vi en dongeribukse og klippet til shorts, laga seler med hyssing og kjøpte skjorte på en vanlig kjedebutikk (lillegutt fikk rutet skjorte fra Lindex til jul forresten). Så hadde hun hatt ja og ville selv ha litt sot på nesa, men det er jo ikke nødvendig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå