freddy Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Siden Egyptturen gikk i vasken, har vi fått tilbud om å reise til Gran Canaria istedet. Men på diverse værmeldinger ser det ikke ut til å være mer enn 17-18 grader og endel regn nå. Er det noen som befinner seg der nede eller akkurat har kommet hjem som kan si litt om dette før vi bestemmer oss?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg var der for 2 uker siden. Det var kongevær, vi hadde sol hver dag og 25 grader +. Ser at været har vært litt mer groggy siden det. Du sier Gran Canaria, men det er stor forskjell fra Las Palmas der flyet lander, til f.eks Playa Ingles (hvor det blåser mer ) til Puerto Rico., hvor det er mye mer stille og er den varmeste plassen på Gran Canaria. Jeg ville derfor valgt et kompleks i Puerto Rico. Temperaturene på yr.no er alltid kaldere enn det faktisk er, det var det når jeg var der også. legg til 4-5 grader og sol. Var på stranda hver dag og ble både solbrent og brune God tur.
SmallTalk Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 (endret) I Puerto Rico er det ihvertfall knall bra vær nå. Jeg får nemlig daglige misunnelsesoppdateringer derfra. Det du ofte ser på værmeldingene er været i Las Palmas, og der er det bestandig dårligere vær enn sør på øya. Endret 7. februar 2011 av SmallTalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå