Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Brukernavn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettet

Hva slags løper er hun? Konkurranse eller nybegynner?

Disse skiene er trolig litt for stive. Lange ski er gjerne stivere. Det kan bety at det fort blir bakglatt fordi hun ikke klarer å tråkke helt ned. Det kan til en viss grad fikses med å legge på ett lengre område med festesmørning.

Lange ski er også litt verre å gå fiskebein (de kan krysse seg bak), ploge og skøyte med.

Når det er sagt har de fleste Norske skiløpere gledet seg på litt for lange ski som barn. De blir jo perfekte i 2012, 2013 eller 2014-sesongen, og det er ikke alle som kan bytte ski hvert eneste år.

Allikevel kan det være litt lurere å kjøpe riktige ski, fordi perfekt utstyr er mest viktig i startfasen - skigledemessig, og blir hun hektet og går til Distansemerket i sølv i år, og Gull til neste år, så fortjener hun nye ski i 2013.

Skrevet

Takk for utfyllende og godt svar. Det var ca dette svaret jeg fikk når jeg ringte sportsbutikken med de rosa skiene nettopp, og siden hun er lett som en fjær er absolutt det med spenn en viktig faktor. Jeg har derfor besluttet å kjøpe skiene som er 10cm kortere :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Men kvifor du sletta det opprinnelege innlegget slik at svaret vert hengande i lause lufta - det er eit mysterium for meg. :klø:

Skrevet

Veldig ufint å slette innlegg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg slettet innlegget FØR det var kommet svar, fordi jeg allerde hadde fått svar, og da hadde det ingen hensikt å ha innlegget stående. Ville spare dere for å bruke mye energi og tid på å svare på et innlegg jeg allerede hadde fått svar på.

Er det ufint å slette innlegg?? :klo: Den var ny...Fordi da blir dere nysgjerrige eller?? ;)

Gjest navnelapp
Skrevet

Nei, men det er ein god regel å ikkje slette innlegg fordi då vert dialogen meiningslaus. Det Kan hende at andre lurer på det same som du, og når du slettar innlegget hindrar du dei i å sjå kva saka gjaldt.

Dette trudde eg var grunnleggande forumsetikette. Det er jo ein grunn til at det i dei fleste forum er begrensingar på retten til å endre eigne innlegg.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men det er ein god regel å ikkje slette innlegg fordi då vert dialogen meiningslaus. Det Kan hende at andre lurer på det same som du, og når du slettar innlegget hindrar du dei i å sjå kva saka gjaldt.

Dette trudde eg var grunnleggande forumsetikette. Det er jo ein grunn til at det i dei fleste forum er begrensingar på retten til å endre eigne innlegg.

Men nå slettet jeg jo før svaret kom da..men når hun allikevel hadde tatt seg bryet med å skrive sånt langt og fint svar måtte jeg jo svare henne tilbake!

Og hvorfor gå inn for å lese på en tråd som heter "slettet innlegg" ?

Gjest Spinell
Skrevet

Det Alt godt sa.

Du kunne heller lagt inn et nytt innlegg der du skrev at du allerede hadde fått svar.

Gjest Spinell
Skrevet

Det første jeg tenkte da jeg så overskriften var at det handlet om et innlegg som ble slettet. (Når en ser på "Nye innlegg", bryr en seg ikke om hvilken kategori innleggene er i.) Det vekket nysgjerrigheten min, i alle fall. Hva ble slettet? Hvorfor? Er det en festlig diskusjon jeg har gått glipp av? osv

Skrevet

Jeg for min del klikket meg inn på tråden og tenkte at det kanskje kunne være et innlegg som hadde forsunnet pga bugs - (som det er en del av på forumet) og at du kanskje ønsket å spørre moddene hvor det hadde blitt av. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...