Frøysa Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei Jeg er alene med barn og har fram til permisjonen gått i 100 % jobb. Er nå i permisjon med 80 % lønn og ønsker å søke om overgangsstønad. Var på NAV for å få hjelp til å fylle ut skjemaene, men damen i skranken visste i grunn mindre enn meg om dette. I feltet med opplysninger om arbeidsinntekt har jeg skrevet hva jeg tjener i 100 % stilling, men siden jeg nå er i permisjon i 80 % lønn - er det ikke dette utbetalingen av overgangsstønad skal beregnes ut i fra? For den beregnes vel ut i fra hva det forventes at jeg skal tjene gjennom 2011? Skal jeg eventuelt skrive at jeg har permisjon i et annet felt, eller vet NAV allerede dette? Håper dere kan hjelpe meg!
Gjest Krizzy Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hva med å legge ved en kopi av vedtaket på foreldrepenger? Der står det dagssatsen for hver virkedag.
Frøysa Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Ja, det er sikkert lurt Da skriver jeg nok arbeidsopplysninger som tidligere og sender med vedtaket.
Gjest Krizzy Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Ja, det er sikkert lurt Da skriver jeg nok arbeidsopplysninger som tidligere og sender med vedtaket. Ja, hvis jeg husker riktig er det vel en dato tom i den rubrikken. Kan jo skrive der siste dagen på jobb før permisjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå