Gå til innhold

Overgangsstønad under permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er alene med barn og har fram til permisjonen gått i 100 % jobb. Er nå i permisjon med 80 % lønn og ønsker å søke om overgangsstønad.

Var på NAV for å få hjelp til å fylle ut skjemaene, men damen i skranken visste i grunn mindre enn meg om dette.

I feltet med opplysninger om arbeidsinntekt har jeg skrevet hva jeg tjener i 100 % stilling, men siden jeg nå er i permisjon i 80 % lønn - er det ikke dette utbetalingen av overgangsstønad skal beregnes ut i fra? For den beregnes vel ut i fra hva det forventes at jeg skal tjene gjennom 2011?

Skal jeg eventuelt skrive at jeg har permisjon i et annet felt, eller vet NAV allerede dette?

Håper dere kan hjelpe meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å legge ved en kopi av vedtaket på foreldrepenger? Der står det dagssatsen for hver virkedag. :)

Skrevet

Ja, det er sikkert lurt :) Da skriver jeg nok arbeidsopplysninger som tidligere og sender med vedtaket.

Skrevet

Ja, det er sikkert lurt :) Da skriver jeg nok arbeidsopplysninger som tidligere og sender med vedtaket.

Ja, hvis jeg husker riktig er det vel en dato tom i den rubrikken. Kan jo skrive der siste dagen på jobb før permisjonen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...