Gå til innhold

Eldre damer ser kåtere ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, jeg har alltid holdt meg med kjærester på min egen alder. Jeg har også stor respekt for godt voksne kvinner, som oppfører seg som nettopp det. Hvem av oss to som er mest vellykket er vel forøvrig ikke så viktig i denne situasjonen

Du ordlegger deg på en måte hvor du ønsker å gi damer dårlig selvfølelse. Menn som gjør dette er utelukkende tapere i det virkelige liv, nemlig fordi de går løs på de som er svakere enn dem selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årets mest dustete diskusjon?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Du ordlegger deg på en måte hvor du ønsker å gi damer dårlig selvfølelse. Menn som gjør dette er utelukkende tapere i det virkelige liv, nemlig fordi de går løs på de som er svakere enn dem selv.

Hahaha, sa han som nettopp skrev at kvinner er svakere enn menn?

Jeg elsker kvinner, eldre, samme alder og til en viss grad yngre (helst ikke under 19 år). Det er dog visse fysiske regler som man ikke kommer unna, og gjett hva: c'est la vie.

Skrevet (endret)

Hvorfor skal jeg være en tøffel? Fordi jeg kan litt om menneskers biologi, er i et forhold med ei på min egen alder men finner fortsatt eldre kvinner attraktiv? Eller er det kanskje fordi at jeg sier hva jeg mener? Muligens fordi jeg har en kjæreste i det store og det hele?

Og du svarte aldri på spørsmålet mitt: "hvor i helvete for du inn at jeg er slem med damer?"

1. Du er et fast inventar på Kvinneguiden

2. Du prater om at du er multiorgasmisk

3. Du er garantert i fysisk dårlig form

Endret av Bond
Skrevet

Hahah, dette var en underholdende tråd :D

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Du og "Gutt" er jo helt sveiseblinde når dere begynner å snakke slikt på et kvinneforum. Damer tenker irrasjonelt og vil oppfatte slik informasjon feil.

Problemet er at slik informasjon vil bli oppfattet feil i et irrasjonelt kvinnehode! De blir stresset, i stedet for å bli målrettet.

Du kaller kvinner gjenntatte ganger irrasjonelle og kaller oss et svakere kjønn, og du klager på at de andre mennene her er negative til kvinner??

Jeg vet ikke hvem av dere som er negative til kvinner jeg...

Endret av Sommertid
Skrevet

Hahah, dette var en underholdende tråd :D

hehe, joda, fet nok den.

Man må bare være klar over at det er mange folk på dette forumet som man i det virkelige liv aldri ville tatt konstruktiv kritikk fra.

Tips til dere damer:

Aldri bli opprørt av noe dere leser på Internett! Forhold dere til informasjon som kommer fra personer dere fysisk kan SE ansiktet til.

Skrevet

Vel, større - er alt to meter.

Tenkte heller å få så lange kjønnshår at de renser nesen din ved blowjobs.

Kan starte en ny business: "Forkjølet? Tett i nesen? Klør det? Gi meg en blowjob, og dine problemer er fikset!"

BJ? Den nye polypp-fjerneren!

Skrevet

Meget underholdende tråd, ler så jeg griner her. Kjeder man seg er det bare å lese en tråd på KG som ser morsom ut.

Gjest nobilian
Skrevet

Feil. En milf er en MOR!! du kan ikke finne på din egen definisjon av milf

"- Hun er 35 +, har barn eller er glad i barn, er erfaren, sjarmerende og smart – og er en blanding av rocka og streit, sier Bohwim."

Bohwim skrev boka "MILF" i 2010, og selv om hun ikke har rett til å definere uttrykket, er det klart at det finnes delte meninger.

En nordmann er for eksempel heller ikke nødvendigvis en mann. Semantics, semantics.

Link.

Gjest nobilian
Skrevet

Tips til dere damer:

Aldri bli opprørt av noe dere leser på Internett! Forhold dere til informasjon som kommer fra personer dere fysisk kan SE ansiktet til.

Tja, du finnes vel ute i virkeligheten også? Da er det vel grunn til å være skeptisk der ute også?

Gjest HunterLady
Skrevet

"- Hun er 35 +, har barn eller er glad i barn, er erfaren, sjarmerende og smart – og er en blanding av rocka og streit, sier Bohwim."

Bohwim skrev boka "MILF" i 2010, og selv om hun ikke har rett til å definere uttrykket, er det klart at det finnes delte meninger.

En nordmann er for eksempel heller ikke nødvendigvis en mann. Semantics, semantics.

Link.

Helt enig med den dama der! :)

Skrevet

Dere bruker MILF utrykket totalt feil! For at en dame skal være MILF for TS, må hun være gammel nok til å være HANS mor. Totalt uavhenig om hun har barn eller ikke.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Rettelse: debattering på barnehagenivå.

Han fortjener ikke andre kommentarer enn de som er på barnehagenivå

Gjest Katten.
Skrevet

Han fortjener ikke andre kommentarer enn de som er på barnehagenivå

Så istedet for å faktisk argumentere ordentlig, så synker du på et lavere nivå enn alle andre her? Fascinerende.

Skrevet

Å kalle damer i 30-årene for eldre blir totalt feil. For meg er man over pensjonsalder (65-70 år) før man blir kalt eldre. Mellom 20 og 65 er man voksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...