Gå til innhold

Eldre damer ser kåtere ut

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Vel, større - er alt to meter.

Tenkte heller å få så lange kjønnshår at de renser nesen din ved blowjobs.

Kan starte en ny business: "Forkjølet? Tett i nesen? Klør det? Gi meg en blowjob, og dine problemer er fikset!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutters fascinasjon for godt voksne (30+) og eldre (40+) kvinner har normalt sammenheng med det forbudte og tabupregede ved å ha et eventyr med "mor". Det er ikke først og fremst som tegn på estetisk, fysisk attraktivitet store bryster og rumper pirrer gutten, men snarere tvert imot: kroppslig aldring og forfall stimulerer den litt perverse lysten på det forbudte. I sexologien kjenner man også mange andre fetisher det det pirrende ligger i tabuet og/eller det heslige, noe som på sett og vis er det motsatte av den attraksjonen som ligger i i det estetisk vakre. Når den godt voksne eller eldre kvinnen misforstår guttens fascinasjon, og ut fra ønsketenkning tror han finner henne fysisk vakker, er det duket for skuffelser. At partenes attraksjon ligger på helt ulike nivåer, er en viktig grunn til at slike forhold aldri holder i lengden.

Skrevet

Jo, lange slanke baller er tegn på sædceller som bedriver mye svømmetrening og strekker ut ballene, så det gjør dere kåte.

I tillegg taler kjønnshår OG måne om høye testosteron-nivåer, IGJEN det gjør dere kåte.

Det er håp i hengende baller!!!! Moahahahaha :skratte:

Skrevet

Herregud.

MILF: Mother I'd Like to Fuck

Cougar: Eldre kvinner som jakter på yngre menn - generelt betraktet som attraktive veltrente, da de skal "minne om en panter på jakt".

Mature: Eldre kvinnfolk

Kiddo, du kommer aldri til å "naile milfs" på den måten. I dette tilfellet har jeg ett råd: ikke vær deg selv.

:skratte:

Ååååh, som jeg skulle sagt det selv.

Ok, jeg fyller 30 om noen uker - men er uten store pupper og stor rumpe - og uten barn.

Tror likevel jeg er relativt liggbar.

Er jeg da en MILF?

Og nei - du har ikke en akademisk tittel. Det får man ikke av et så svakt språk og lite refleksjonsevne som du utviser. Jeg er isåfall veldig gira på å lese masteroppgaven din....tipper følgende tittel:

"MILF: en komparativ analyse av institusjonelle diskurser innen pulbare mødres univers".

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Ååååh, som jeg skulle sagt det selv.

Ok, jeg fyller 30 om noen uker - men er uten store pupper og stor rumpe - og uten barn.

Tror likevel jeg er relativt liggbar.

Er jeg da en MILF?

Og nei - du har ikke en akademisk tittel. Det får man ikke av et så svakt språk og lite refleksjonsevne som du utviser. Jeg er isåfall veldig gira på å lese masteroppgaven din....tipper følgende tittel:

"MILF: en komparativ analyse av institusjonelle diskurser innen pulbare mødres univers".

Du er sikkert knullbar, men store pupper og stor rumpe er et av mine kriterier for at ei moden dame skal klassifiseres en MILF. Dette kaller jeg MILF: http://www.blackbusty.com/free/hotbabe35/images/milf04.jpg

OK, jeg har ingen akademisk grad og jeg får nada fitte.

Skrevet

Du er sikkert knullbar, men store pupper og stor rumpe er et av mine kriterier for at ei moden dame skal klassifiseres en MILF. Dette kaller jeg MILF: http://www.blackbusty.com/free/hotbabe35/images/milf04.jpg

Hun var STYGG :skratte: Men har hun barn?

Skrevet

Tror du skal begynne å klassifisere det for en moden dame med former jeg.

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn,

Bond, mod

Skrevet

Du er sikkert knullbar, men store pupper og stor rumpe er et av mine kriterier for at ei moden dame skal klassifiseres en MILF. Dette kaller jeg MILF:

Har du snakket med andre menn?

Jeg kjenner personlig et par menn som også liker MILF's men som ikke er så opphengt i stor rumpe og store pupper.

Skrevet

herlighet, blir helt oppgitt jeg, man er IKKE "godt voksen" når man er 30 og "eldre" når man er 40

• Liker 1
Skrevet

OOhh, my. Hun var jo....ja. Det var ikke sånn jeg så ut i speilet sist jeg sjekka.

Da kan jeg puste lettet ut....og så den trusa... :fnise:

Jammen komigjen da, masteroppgaven din!! jeg vil jo seriøst lese den :jepp:

Skrevet

hahah, EXCUSE ME, "voksne" dame.

Ja, den teoretiske definisjonen på en MILF er ei knullbar mor, men i praksis favner begrepet alt som er 30/40 år gammelt og knullbart.

MILFS er koooooooooooooooonge. De strutter fruktbarhet. :sengekos:

Ah, endelig en SBILTFBTI!

(Small Boys I'd Like to Fuck Because They'r Idiots)

:)

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

herlighet, blir helt oppgitt jeg, man er IKKE "godt voksen" når man er 30 og "eldre" når man er 40

Enig

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Gutters fascinasjon for godt voksne (30+) og eldre (40+) kvinner har normalt sammenheng med det forbudte og tabupregede ved å ha et eventyr med "mor". Det er ikke først og fremst som tegn på estetisk, fysisk attraktivitet store bryster og rumper pirrer gutten, men snarere tvert imot: kroppslig aldring og forfall stimulerer den litt perverse lysten på det forbudte. I sexologien kjenner man også mange andre fetisher det det pirrende ligger i tabuet og/eller det heslige, noe som på sett og vis er det motsatte av den attraksjonen som ligger i i det estetisk vakre. Når den godt voksne eller eldre kvinnen misforstår guttens fascinasjon, og ut fra ønsketenkning tror han finner henne fysisk vakker, er det duket for skuffelser. At partenes attraksjon ligger på helt ulike nivåer, er en viktig grunn til at slike forhold aldri holder i lengden.

HERREGUD GJEST. Du er jo snart 30 selv!!!!

Gjest Katten.
Skrevet

Den gjesten virker betraktelig mer vel-artikulert enn TS, samt at TS ikke har Gjest_Gutt som gjestenavn.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Den gjesten virker betraktelig mer vel-artikulert enn TS, samt at TS ikke har Gjest_Gutt som gjestenavn.

å... Ja det har du rett i. Trodde kanskje ts hadde bytta brukernavn underveis

Skrevet

Jo, jeg har heldigvis en god stund igjen til jeg er 30:)) Ellers er en kvinne biologisk "godt voksen" når hun er 30. En kvinne på den alderen har som kjent forlengst passert høyden av sin fruktbarhet, og ( let's face it) av sin naturlige friskhet/skjønnhet. Du må gjerne prøve å hevde noe annet, påstå at det ersubjektivt, at det varierer fra individ til individ, men det blir bare å stikke hodet i sanden. Problemet for mange kvinner er, tror jeg, det nådeløse ungdomsidealet som for tiden dominerer tidsånden. Det fører dessverre til en stadig mer frenetisk trang til å opprettholde illusjonen om at man fortsatt er ei ung "jente" selv etter at man definitivt har passert dette stadiet. Jeg lider med dere, men må si at det ikke er mye som ser mer tragisk og patetisk ut enn ei fjortisjente på 36:)

Skrevet

Jo, jeg har heldigvis en god stund igjen til jeg er 30:)) Ellers er en kvinne biologisk "godt voksen" når hun er 30. En kvinne på den alderen har som kjent forlengst passert høyden av sin fruktbarhet, og ( let's face it) av sin naturlige friskhet/skjønnhet. Du må gjerne prøve å hevde noe annet, påstå at det ersubjektivt, at det varierer fra individ til individ, men det blir bare å stikke hodet i sanden. Problemet for mange kvinner er, tror jeg, det nådeløse ungdomsidealet som for tiden dominerer tidsånden. Det fører dessverre til en stadig mer frenetisk trang til å opprettholde illusjonen om at man fortsatt er ei ung "jente" selv etter at man definitivt har passert dette stadiet. Jeg lider med dere, men må si at det ikke er mye som ser mer tragisk og patetisk ut enn ei fjortisjente på 36:)

hehe, du er ikke akkurat snill.

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Beklager. Jeg trodde du var TS og han sa han var 27.

Er forøvrig ikke bedre med fjortisgutter på 36 da..

Du er dust da. Opppfører deg som når man har fylt 30 så er livet over... Du må være temmelig ung

Endret av BettyBoop28
Skrevet

DAMER, HVA I HELVETE ER DET DERE DRIVER MED?

Her lager jeg en tråd fordi jeg tenner på eldre frodige damer, og så snur dere det til et eneste gnål om alder?

Jeg gjentar: Alder er bare et tall. Man kan være 40 og se bedre ut enn en 20 åring. Det handler bare om å ta vare på seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...