Fluffe Skrevet 7. februar 2011 #81 Skrevet 7. februar 2011 Størrelsen og formen på rumpa speiler østrogennivået i jentekroppen - dvs. hvor fruktbar hun er. Eller at hun kanskje er feit eller gener.
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #82 Skrevet 7. februar 2011 Eller at hun kanskje er feit eller gener. Kult, så jo tykkere man er, jo kåtere er man? Sjokolade here i COOOOOOOOOOOOME!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. februar 2011 #83 Skrevet 7. februar 2011 Størrelsen og formen på rumpa speiler østrogennivået i jentekroppen - dvs. hvor fruktbar hun er. Bullcrap. Det sier seg selv at det ikke stemmer helt at ei på 40 er mer fruktbar enn ei på 20...
Fluffe Skrevet 7. februar 2011 #84 Skrevet 7. februar 2011 Kult, så jo tykkere man er, jo kåtere er man? Sjokolade here i COOOOOOOOOOOOME! Ja er slikt hvis man skal følge gjest sin teori :D
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #85 Skrevet 7. februar 2011 (endret) hehe, OK, jeg har feil, begrepet MILF favner KUN mødre som er knullbare. Endret 7. februar 2011 av Bond 1
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #86 Skrevet 7. februar 2011 Kult, så jo tykkere man er, jo kåtere er man? Sjokolade here i COOOOOOOOOOOOME! Og hvis man da ikke vil ha feit rævv, dvs, vil slanke seg så må man altså slutte å være kåt... Dette kommer til å revolusjonere slankeindustrien!!!!
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2011 #87 Skrevet 7. februar 2011 Kult, så jo tykkere man er, jo kåtere er man? Sjokolade here i CUUUUUUUUUUUM! Rettet litt. Men ok da, drit i kaffen, vi hopper rett til å "se film". TS, gamlefar er kanskje å ta hardt i. Fysisk sett er jeg yngre enn deg, men livserfaringen min overgår nok din med flere mannsaldre. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #88 Skrevet 7. februar 2011 TS, gamlefar er kanskje å ta hardt i. Fysisk sett er jeg yngre enn deg, men livserfaringen min overgår nok din med flere mannsaldre. hehe, OK.
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #89 Skrevet 7. februar 2011 Rettet litt. Men ok da, drit i kaffen, vi hopper rett til å "se film". Kan LAGE film, bare husk å ha sånn vidvinkel sak, siden jeg som er så kåt har skikkelig-bubble-butt!
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #90 Skrevet 7. februar 2011 Og hvis man da ikke vil ha feit rævv, dvs, vil slanke seg så må man altså slutte å være kåt... Dette kommer til å revolusjonere slankeindustrien!!!! Dette er jo bare helt konge!
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2011 #91 Skrevet 7. februar 2011 Kan LAGE film, bare husk å ha sånn vidvinkel sak, siden jeg som er så kåt har skikkelig-bubble-butt! Deal. Men i følge TS er damer kåte basert på størrelsen på brystene og rumpa - hva er da tilfellet på menn?
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #92 Skrevet 7. februar 2011 Deal. Men i følge TS er damer kåte basert på størrelsen på brystene og rumpa - hva er da tilfellet på menn? Ølvom!!
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #93 Skrevet 7. februar 2011 Deal. Men i følge TS er damer kåte basert på størrelsen på brystene og rumpa - hva er da tilfellet på menn? Det svarte jeg strengt tatt på på side fire. Du må følge med: DILF betyr Daddy I'd Like to Fuck, men i MIN vennegjeng, når jeg står og diskuterer Dudes med chicksa mine, så betyr det menn uten barn, med lange slanke baller, og litt måne, på minimum 47, som aldri har barbert kjønnshårene sine. Så i TEORI betyr det kanskje Dads I'd like to Fuck. Men IKKE i praksis!
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #94 Skrevet 7. februar 2011 Ølvom!! Noen skikkelige man-boobs er heller ikke å forakte.
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2011 #95 Skrevet 7. februar 2011 Nja, det er bare dine preferanser - ikke nødvendigvis hva som gjør oss kåte.
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #96 Skrevet 7. februar 2011 Noen skikkelige man-boobs er heller ikke å forakte. Og solide love-handles!! Har man det så ber man jo bare om det!!! Det er jo en grunn til at man har dem liksom!!
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #97 Skrevet 7. februar 2011 Nja, det er bare dine preferanser - ikke nødvendigvis hva som gjør oss kåte. Jo, lange slanke baller er tegn på sædceller som bedriver mye svømmetrening og strekker ut ballene, så det gjør dere kåte. I tillegg taler kjønnshår OG måne om høye testosteron-nivåer, IGJEN det gjør dere kåte.
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #98 Skrevet 7. februar 2011 Og solide love-handles!! Har man det så ber man jo bare om det!!! Det er jo en grunn til at man har dem liksom!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh! *tårer i trusa*
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2011 #99 Skrevet 7. februar 2011 Jo, lange slanke baller er tegn på sædceller som bedriver mye svømmetrening og strekker ut ballene, så det gjør dere kåte. I tillegg taler kjønnshår OG måne om høye testosteron-nivåer, IGJEN det gjør dere kåte. Hmh. Er ganske hårete og har begynt å få viker. Jaja, jeg blir i det minste en DILF når jeg blir stor!
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #100 Skrevet 7. februar 2011 Hmh. Er ganske hårete og har begynt å få viker. Jaja, jeg blir i det minste en DILF når jeg blir stor! Trenger ikke bli så stor, bare du får ølvom, love-handles og Man-`Boobs. Og lange kjønnshår som jeg kan lugge med rumpa når jeg rir deg. DET er DILF det! (Barn er ikke så nøye)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå