Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #61 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har aldri pisset i motvind, men jeg antar dette er litt hvordan det føles. 2
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #62 Skrevet 7. februar 2011 http://www.himmelstigen.no/Illustrasjoner/skje2.jpg Ta en titt på dette bildet, TS. Det er en spade. Du kan bruke den til å grave med, så da er det en spade.
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #63 Skrevet 7. februar 2011 Flere ELDRE damer med pupper og rumper! http://www.great-printable-calendars.com/image-files/calendar-girls-calendar-2.jpg
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2011 #64 Skrevet 7. februar 2011 Herregud. MILF: Mother I'd Like to Fuck Cougar: Eldre kvinner som jakter på yngre menn - generelt betraktet som attraktive veltrente, da de skal "minne om en panter på jakt". Mature: Eldre kvinnfolk Kiddo, du kommer aldri til å "naile milfs" på den måten. I dette tilfellet har jeg ett råd: ikke vær deg selv. 4
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #65 Skrevet 7. februar 2011 Herregud. MILF: Mother I'd Like to Fuck Cougar: Eldre kvinner som jakter på yngre menn - generelt betraktet som attraktive veltrente, da de skal "minne om en panter på jakt". Mature: Eldre kvinnfolk Kiddo, du kommer aldri til å "naile milfs" på den måten. I dette tilfellet har jeg ett råd: ikke vær deg selv. Du derimot, KittyBoy, kunne jeg gjerne ha pult!
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #66 Skrevet 7. februar 2011 Det er forskjell på TEORI og PRAKSIS. TEORI: Du er en teoretisk MILF hvis du er 16 år og mamma. Men ingen vil anse deg som det! PRAKSIS: Hvis du er ei dame på 30-40, med eller uten unger, og har store deilige pupper og ei stor rumpe, vil du bli betraktet som en MILF. Kjære vennen. Det er veldig enkelt: En MILF er en mor du har lyst på. Mødre du ikke har lyst på er ikke MILF'er Har du ikke lyst til å knulle den 16-åringe mora så er hun ikke MILF - for deg! Men det kan godt hende at noen andre synes hun er tagbar! Jeg er over 40 og sexy, men jeg er verken en eldre dame eller MILF! :gjeiper: Av DEG... Man kan ikke forandre betydninger på ord/Begreper, fordi de betyr noe annet for DEG i praksis. Kjære. ...han er lillebroren til Steinar!! Sikkert!!! 2
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2011 #67 Skrevet 7. februar 2011 Du derimot, KittyBoy, kunne jeg gjerne ha pult! Hehe, takk for komplimentet. Jeg er skummelt seksuelt tilfredsstilt etter helgen, så hadde helst tatt en kopp kaffe akkurat nå (og jeg ble nettopp freaket ut av meg selv ved å skrive det) - til tross for at jeg alltid har likt kvinner som er eldre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #68 Skrevet 7. februar 2011 Med 30 åring mener jeg 30,39 år. Ei dame som er 37,dvs 10 år ELDRE enn meg, regner jeg som eldre. Med 40 åring mener jeg 40,49 år. Ei dame som er 47, dvs 20 år ELDRE enn meg, regner jeg som eldre. Nei, det finnes mange 30-40 åringer som er tynne som fliser. Men dette er ikke Mothers I'd Like to Fuck. Istedenfor å bruke ett ord som overhode ikke hører hjemme, kan du ikke bare si at du liker å knulle kvinner med store pupper og rumper, som er eldre en deg? Milf betyr noe annet, at du go hvalpevennene dine misbruker det, gjør det faktisk ikke riktig likevel. Joda, det er sant. Men det er slik gutta bruker begrepet MILF. Vi sier ikke: Per: "helvete, så nice den dama var" Pål: "MILF!" Per: "øøø, dust, hun har ikke unger" Vi sier: Per: "helvete, så nice den dama var" Pål: "Fin hekkspoiler" Per: "Heavy hooters" Pål: "MILF!" Per: "MILF!" oh my, jeg er glad jeg ikke knuller guttunger!! Du har helt rett i en ting, alder er bare ett tall!! 27 going on 17 på guttegjengen din, og 17 åringer har ikke oftest sjans på sexy kvinner i 30-40åra, ihvertfall ikke 17-åringer som ikke engang vet å late som de er nogenlunde modne i hodet. Herregud. MILF: Mother I'd Like to Fuck Cougar: Eldre kvinner som jakter på yngre menn - generelt betraktet som attraktive veltrente, da de skal "minne om en panter på jakt". Mature: Eldre kvinnfolk Kiddo, du kommer aldri til å "naile milfs" på den måten. I dette tilfellet har jeg ett råd: ikke vær deg selv. Meget korrekt, TS får aldri sjans på verken en faktisk milf eller en wilf, om han ikke vokser i det øverste hodet også.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. februar 2011 #69 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Har dere lagt merke til det? De har som regel store rumper og store rumper - et synlig bevis på at de er klare til å bli knullet. Hva har store rumper med å være kåt å gjøre?? Ingen kan for str på rumpa... Endret 7. februar 2011 av BettyBoop28
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. februar 2011 #70 Skrevet 7. februar 2011 Med ELDRE damer, mener du da hva? Disse, for eksempel. De så forholdsvis Knulleklare ut. http://seniorjournal.com/NEWS/Sex/3-05-22OldBroads.jpg
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #71 Skrevet 7. februar 2011 (endret) ...han er lillebroren til Steinar!! Sikkert!!! AAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA Endret 7. februar 2011 av KateW
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. februar 2011 #72 Skrevet 7. februar 2011 Helvete for et bilde!!!! Jeg ble blind nå. Jeg tenker på 30-40 åringer.. MILFS. Jeg tror en på 30 40 hadde blitt litt fornærma om du omtalte henne som en eldre dame.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. februar 2011 #73 Skrevet 7. februar 2011 hahah, EXCUSE ME, "voksne" dame. Ja, den teoretiske definisjonen på en MILF er ei knullbar mor, men i praksis favner begrepet alt som er 30/40 år gammelt og knullbart. MILFS er koooooooooooooooonge. De strutter fruktbarhet. Nei det som er i den alderen og knullbart (selv om jeg mener 30 åringer er for unge for den kategorien), kalles cougars 1
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #74 Skrevet 7. februar 2011 Herregud. MILF: Mother I'd Like to Fuck Cougar: Eldre kvinner som jakter på yngre menn - generelt betraktet som attraktive veltrente, da de skal "minne om en panter på jakt". Mature: Eldre kvinnfolk Kiddo, du kommer aldri til å "naile milfs" på den måten. I dette tilfellet har jeg ett råd: ikke vær deg selv. hehe, gamlefar, nå må du få lagt deg. Det er ikke snakk om å definere begreper. Det er snakk om å belyse forskjellen mellom TEORI og PRAKSIS.
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #75 Skrevet 7. februar 2011 Hehe, takk for komplimentet. Jeg er skummelt seksuelt tilfredsstilt etter helgen, så hadde helst tatt en kopp kaffe akkurat nå (og jeg ble nettopp freaket ut av meg selv ved å skrive det) - til tross for at jeg alltid har likt kvinner som er eldre enn meg. Kaffe, What are you? 45? DILF, liksom... DILF betyr Daddy I'd Like to Fuck, men i MIN vennegjeng, når jeg står og diskuterer Dudes med chicksa mine, så betyr det menn uten barn, med lange slanke baller, og litt måne, på minimum 47, som aldri har barbert kjønnshårene sine. Så i TEORI betyr det kanskje Dads I'd like to Fuck. Men IKKE i praksis!
Fluffe Skrevet 7. februar 2011 #76 Skrevet 7. februar 2011 hehe, gamlefar, nå må du få lagt deg. Det er ikke snakk om å definere begreper. Det er snakk om å belyse forskjellen mellom TEORI og PRAKSIS. Det er ikke noe teori og praktisk i fakta at en MILF er en MILF.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #77 Skrevet 7. februar 2011 Meget korrekt, TS får aldri sjans på verken en faktisk milf eller en wilf, om han ikke vokser i det øverste hodet også. Vel, det er engang slik at dere damer tenner på menn FØR de åpner munnen. Det er en grunn til at professorer ikke vasser i fitte.
Gjest KateW Skrevet 7. februar 2011 #78 Skrevet 7. februar 2011 hehe, gamlefar, nå må du få lagt deg. Det er ikke snakk om å definere begreper. Det er snakk om å belyse forskjellen mellom TEORI og PRAKSIS. Øh? HUH??? Har man barn, så har man det stort sett både teoretisk og praktisk.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. februar 2011 #79 Skrevet 7. februar 2011 Nei, jeg er 27. Du er 27 og så mener du at ei som er 30 altså bare tre år eldre enn deg er under kategorien eldre? Du er jo snart 30 selv jo 1
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2011 #80 Skrevet 7. februar 2011 Hva har store rumper med å være kåt å gjøre?? Ingen kan for str på rumpa... Størrelsen og formen på rumpa speiler østrogennivået i jentekroppen - dvs. hvor fruktbar hun er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå