Gå til innhold

Eldre damer ser kåtere ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg er 27.

Ja,klart :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,klart :skratte:

hehe, jeg er seriøs.

Men igjen, alder er bare et tall.

Skrevet

Han tror vell sikker alle damer som kaller seg milf i filmer er milf i virkeligheten også :skratte:

Begynner å mistenke det, ja... *tørt*

Skrevet

hehe, jeg er seriøs.

Men igjen, alder er bare et tall.

Du kan ikke mye om damer...det skal du ha

Skrevet

27? Så da skal jeg kalle deg DILF? Daddy I'd like to Fuck, fordi du teoretisk KAN ha barn. Det kan du vel fra du er kjønnsmoden...

OG du kaller damer som er tre år eldre enn deg for ELDRE damer... Hm, shame shame shame....

Kall meg hva du vil. Men det er ikke alderen som gjør deg tiltrukket av meg, men det er fysikken min. Akkurat som det er fysikken til MILFS som får meg til å bli kåt - store pupper og store rumper.

Skrevet

Kall meg hva du vil. Men det er ikke alderen som gjør deg tiltrukket av meg, men det er fysikken min. Akkurat som det er fysikken til MILFS som får meg til å bli kåt - store pupper og store rumper.

alle milfs har ikke store pupper og stor rumpe

Skrevet

alle milfs har ikke store pupper og stor rumpe

Men da er de ikke MILFS i mine øyne. De blir nødt til å ha kurver.

Skrevet

Men da er de ikke MILFS i mine øyne. De blir nødt til å ha kurver.

Åssen vet du om de på filmer er MILF?

Skrevet

Åssen vet du om de på filmer er MILF?

Ja, den teoretiske definisjonen på en MILF er ei knullbar mor, men i praksis favner begrepet alt som er 30/40 år gammelt og knullbart.

Skrevet

Du er 27 og anser kvinner som er tre år eldre en deg som eldre kvinner du har lyst å knulle...

og du er helt overbevist om at eldre kvinner (da i 30-40-årene) har store pupper og store rumper...

Jeg har egentlig bare ett spørsmål til deg; Har du VÆRT ute i den virkelige verden?

Skrevet

Ja, den teoretiske definisjonen på en MILF er ei knullbar mor, men i praksis favner begrepet alt som er 30/40 år gammelt og knullbart.

Feil. En milf er en MOR!! du kan ikke finne på din egen definisjon av milf

• Liker 3
Skrevet

Du er 27 og anser kvinner som er tre år eldre en deg som eldre kvinner du har lyst å knulle...

og du er helt overbevist om at eldre kvinner (da i 30-40-årene) har store pupper og store rumper...

Jeg har egentlig bare ett spørsmål til deg; Har du VÆRT ute i den virkelige verden?

Med 30 åring mener jeg 30,39 år. Ei dame som er 37,dvs 10 år ELDRE enn meg, regner jeg som eldre.

Med 40 åring mener jeg 40,49 år. Ei dame som er 47, dvs 20 år ELDRE enn meg, regner jeg som eldre.

Nei, det finnes mange 30-40 åringer som er tynne som fliser. Men dette er ikke Mothers I'd Like to Fuck.

Skrevet

Feil. En milf er en MOR!! du kan ikke finne på din egen definisjon av milf

Det er forskjell på TEORI og PRAKSIS.

TEORI:

Du er en teoretisk MILF hvis du er 16 år og mamma. Men ingen vil anse deg som det!

PRAKSIS:

Hvis du er ei dame på 30-40, med eller uten unger, og har store deilige pupper og ei stor rumpe, vil du bli betraktet som en MILF.

Skrevet

TEORI:

Du er en teoretisk MILF hvis du er 16 år og mamma. Men ingen vil anse deg som det!

PRAKSIS:

Hvis du er ei dame på 30-40, med eller uten unger, og har store deilige pupper og ei stor rumpe, vil du bli betraktet som en MILF.

En MILF er en MILF uansett hvor mye du prøver å vri og vende på det .

Skrevet

TEORI:

PRAKSIS:

Av DEG... Man kan ikke forandre betydninger på ord/Begreper, fordi de betyr noe annet for DEG i praksis. Kjære.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har blitt kallt MILF flere ganger og er YNGRE en deg. Så det så :fnise:

• Liker 1
Skrevet

En MILF er en MILF uansett hvor mye du prøver å vri og vende på det .

hehe, jada. Kall det hva du vil.

Men i virkeligheten er en MILF ei moden dame med store pupper og stor rumpe.

Dette er den originale MILFen - mora til Stifler i American Pie: http://www.2cougars.net/wp-content/uploads/2009/09/stiflers-mom.jpg

Eldre dame? CHECK

Stor rumpe? CHECK

Store pupper? CHECK

MILF ALERT!

Skrevet

hehe, jada. Kall det hva du vil.

Men i virkeligheten er en MILF ei moden dame med store pupper og stor rumpe.

Dette er den originale MILFen - mora til Stifler i American Pie: http://www.2cougars.net/wp-content/uploads/2009/09/stiflers-mom.jpg

Eldre dame? CHECK

Stor rumpe? CHECK

Store pupper? CHECK

MILF ALERT!

EN MILF ER EN MOR.. En dame i 30-40 årene som er sexy/uten barn) er INEGN MILF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...