AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #1 Del Skrevet 7. februar 2011 hitil så har det meste i livet gått på tverke. det meste stanger. også dette med menn. vært borti en som var lite snill i tenårene. en psykopat i 4år. og så en gal mot psyko...igjen...så nå er jeg passert 30 å alene,ingen barn opplevd så mye, så jeg beveger meg nesten ikke ut noe særlig, også grunnet manglende venner. 1 så hvordan komme i kontakt med menn? evnt folk generelt å få bygget vennskap 2 og hvordan få til evnt treffes/date da? 3 og helt ærlig jeg eier nesten ikke klær, så hva bør jeg kjøpe å ha tilfelle det skulle bli tilå få møte en 4 og hvordan skal en være. bare senke skuldrer å la d sje som skjer. med tanke på samtalen? ja for å nevne det bare,registrerte med på en side på nett. etter få dager måtte jeg bare fjern bildet fordi jeg fikk fler komentarer grunna utseende. om jeg ikke var pen nok for de som skrev så kunne de vel latt d være. iom jeg ikke hadd kontaktet dem?? så det tru jeg neppe er alternativ. er helt vanlig av utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernina Skrevet 7. februar 2011 #2 Del Skrevet 7. februar 2011 Begynn i et kor (hvis du kan synge), meld deg inn i Turistforeningenog bli med på turer, en lokal vinklubb, filmkklubb eller et eller annet du er interessert i og hvor du kan treffe folk. Litt av greia for deg vil nok være å treffe mennesker generelt, og få venner. Ikke nødvendigvis en date i første omgang. Klær? Nå vet ikke jeg hva slags stil du har, men det kan kanskje lønne seg å ikke ta tenåringsstilen så langt. Kle deg litt mer voksent. Bygg opp en garderobe med basisklær, også kan du legge til fargeglade ting, romantiske bluser osv. etter smak og behag. Ikke kle deg tacky på date. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. februar 2011 #3 Del Skrevet 7. februar 2011 hitil så har det meste i livet gått på tverke. det meste stanger. også dette med menn. vært borti en som var lite snill i tenårene. en psykopat i 4år. og så en gal mot psyko...igjen...så nå er jeg passert 30 å alene,ingen barn opplevd så mye, så jeg beveger meg nesten ikke ut noe særlig, også grunnet manglende venner. Konsentrer deg om folk som faktisk er snille. Dette er første bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #4 Del Skrevet 7. februar 2011 hvor møter olk da, når ikke er meg å sitt på pub å ikke bli lagt merke til. ikke kan gå så mye, så turopplegg ikke aktuelt. så hvor skal en våge seg... prøvde biljard-men fikk beskjed at jeg måtte ha med en venn å spill/ trene med , dele bord med omg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #5 Del Skrevet 7. februar 2011 *folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 7. februar 2011 #6 Del Skrevet 7. februar 2011 Når du har klart å finne en psykopat to ganger så bør du kanskje vurdere om du har visse selvdestruktive trekk? Søk litt på dette på nett, det er skrevet utallige selvhjelpsartikler for folk som har det med å dumpe borti psykopater. opplevd så mye, så jeg beveger meg nesten ikke ut noe særlig, også grunnet manglende venner. Dette er selvforsterkende atferd. Hvis du beveger deg lite ute blant folk fordi du har få venner, da får du ikke akkurat så lett nye venner? 1 så hvordan komme i kontakt med menn? evnt folk generelt å få bygget vennskap Hva interesserer du deg for? Hvis du synes kampsport virker artig så er det som oftest stor overvekt av gutter/menn i de fleste klubber. Dans, fortrinnsvis pardans, er en utmerket måte å bli kjent med menn på. På den annen side så er det jo ofte færre menn enn kvinner i mange danseklubber, men jeg har danset her og der, og det er jo ikke alle steder det er like skjev balanse. Noen tror de ikke eier dansetalent, kanskje er du en slik en? De fleste kan bli flinke nok til at det blir gøy så lenge de har brukbar rytmesans, en trenger ikke være så veldig musikalsk, selv om det selvsagt hjelper. Det jeg har erfart fra diverse dansekurs er at en del aldri klarer å få dreis på basistingene, da blir det som regel ikke så gøy å danse, og disse slutter som regel etter en stund. Hvis du begynner på dans så følg med på hva instruktørene sier om basisting. For all del må du ikke "hjelpe" gutten, da lærer han seg aldri å føre. Ellers er det ikke for ingenting at vertshus, puber, utesteder etc. har eksistert i en eller annen form siden de tidligste sivilisasjoner. Det å sitte og spise og drikke sammen er en av de mest grunnleggende og beste måter å bli kjent med folk. Hvis du synes det vanskelig å bare komme i snakk med noen på et utested kan det kanskje være lettere hvis du går på en quizkveld, så går du bort til et lag (med overvekt av menn ) og spør om du kan være med. 2 og hvordan få til evnt treffes/date da? Hvis utseendet ditt ikke skremmer noen og du ikke er kledd som et fugleskremsel så pleier de fleste kvinner å få tilnærmelser i en eller annen form når de beveger seg ute blant folk. Å skille de tvilsomme fra de seriøse blir din jobb. Ellers så kan du jo vurdere å ta initiativ selv, hvis du finner en som du gjerne vil bli nærmere kjent med. 3 og helt ærlig jeg eier nesten ikke klær, så hva bør jeg kjøpe å ha tilfelle det skulle bli tilå få møte en Når en kvinne sier at hun nesten ikke eier klær, så betyr det at hun bare har ett fullt klesskap :gjeiper: . Dere kvinner pynter dere først og fremst for hverandre, de fleste av oss gutter ser ikke så nøye på det. 4 og hvordan skal en være. bare senke skuldrer å la d sje som skjer. med tanke på samtalen? For meg ville det fungert veldig dårlig å prøve å være en annen enn den jeg er, det tror jeg gjelder for de fleste. Det er vel sånn med de fleste at når man møter en ny person så går praten litt tregt i begynnelsen, og så går det lettere etterhvert som man blir kjent. Innimellom treffer jeg personer av begge kjønn som jeg bare klikker med umiddelbart, aller opplever vel det innimellom. ja for å nevne det bare,registrerte med på en side på nett. etter få dager måtte jeg bare fjern bildet fordi jeg fikk fler komentarer grunna utseende. om jeg ikke var pen nok for de som skrev så kunne de vel latt d være. iom jeg ikke hadd kontaktet dem?? Det er vel på slike fora som på diskusjonsfora og bloggfora at noen kommer med oppgulp som de aldri ville ha funnet på å si til noen ansikt til ansikt, det er noen som mister all folkeskikk når de ikke ser personen i den andre enden. Jeg har ett tips til dateprofilen din og til det du måtte skrive til andre der: Skjerp skriftspråket ditt, stor bokstav i setninger, skriv det og ikke d og fullstendige setninger, det virker litt mer intelligent, selv om det ikke nødvendigvis er tilfelle. Det er mulig jeg er litt gammeldags, men jeg synes det tar seg best ut å skrive komplette setninger. En del av innleggene her på KG er så dårlig formulert med skrivefeil og ufullstendige setninger at det er vanskelig å skjønne hva de egentlig spør om. Om du tar kontakt med noen så er det som i den fysiske verden: Du risikerer å få avslag. Sånn er livet, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 7. februar 2011 #7 Del Skrevet 7. februar 2011 hvor møter olk da, når ikke er meg å sitt på pub å ikke bli lagt merke til. ikke kan gå så mye, så turopplegg ikke aktuelt. så hvor skal en våge seg... prøvde biljard-men fikk beskjed at jeg måtte ha med en venn å spill/ trene med , dele bord med omg Jeg så ikke dette før jeg svarte, så da antar jeg at både kampsport og dans er uaktuelt for deg. Vel, quizkveld kan jo gå an selv om du skulle ha problemer med beina. Jeg synes det hørtes sært ut at man måtte ha med seg makker for å spille biljard der du bor. Jeg har spilt bordtennis, som også er en sport der man spiller to og to, der roterte vi slik at de fleste fikk møte hverandre. Er bordtennis for hardt for deg, eller tror du det går an? Hva som fins av foreninger og lignende varierer med hvor du bor. Bor du på et lite sted så er det som aller oftest atskillig færre tilbud enn om du bor i en halvstor eller større by. Ta en kikk på kommunens nettsider under "Kultur", de fleste kommuner har en oversikt over de ulike foreningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #8 Del Skrevet 7. februar 2011 takker for svar :-) få kansje sjekke ut om d er noe bordtennis.... d har jeg bare prøvd litt for moro skyld i skolealder... men d lar seg ksnje gjør en liten stund, så pause.... litt selvpin må til... jeg får vel prøve mer på det som ikke greid d å komme meg ut. å ikke bare te butikken. å så våge åpne munn å prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #9 Del Skrevet 7. februar 2011 for å få si dette med klær igjen. Når jeg sier : jeg eier nesten ikke klær. Da mener jeg det. Har for tiden 2 bukser å bruke til hverdags. Å 3 gensere litt finere, en de få treningsgenserne. Det jeg har investert i nå i det siste er noe treningstøy, for å prøve å klare få til litt tilrettelagt trening. Har også 2 lørdager på rad måtte avlyse selskap. Fordi det har stått på invitasjon om antrekk. Det ene antrekket jeg har til fint har dessverre blitt trangt. Og dongeriskjørt vaar ikke akurat passe til slik anledning. Og ikke akurat noe å møte opp i for eventuelt en date ,om det en dag skulle skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nese Skrevet 7. februar 2011 #10 Del Skrevet 7. februar 2011 angående klær: du kan finne utrolig mye fint på Fretex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå