Gå til innhold

Tips ang.brudepikekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har et hett tips til dere som tenker å ha brudepike men som ikke har kjøpt kjole til henne enda: ta en tur på innvandrerbutikker på Grønland i Oslo. Der er det faktisk en god del som er pent (og Mye som er rart) og billig. Vi kjøpte en flott kjole som like godt kunne ha vært kjøpt i brudesalong men det var en brøkdel av prisen. Mange er med mye broderi og noen er enkle. Her kan det iallefall spares penger! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte kjole der sist min datter skulle være brudepike. Det er utrolig mye fint der, og vi fikk en alldeles nydelig kjole til 250 kroner.....

Denne gangen har jeg brukt 1000 på kjole til henne, og det var på opphrssalg på Emilies brudestudio. Den kostet opprinnelig 2500.....

Gjest Gjest (ikke innlogget)
Skrevet

Vet dere hvor jeg kan faa tak i sko til mine to brudepiker? Som ikke koster allverdens...

Skrevet

HVa med å sjekke innavndrerbutikker. De kan ha utrolig mye rart! Eller om det finnes noe på salg etter sommerens lyse sko? (kanskje litt sent nå?)

Skrevet

lurt! hadde jeg aldri kommet på selv. tror vi ta en oslo tur snart.

Skrevet

Jeg var en tur på Grønland og kjøpte stoff til brudepikekjolene som jeg sydde selv. Prisen ble 300,- for to kjoler!

Vedr. sko: Oslo City, 1. etg, hvilken skobutikk er dt igjen? Der er det veldig godt utvalg også i hvite brnesko. (Har ikke vært der akkurat nå, riktignok, men pleier å finne det jeg trenger).

Skrevet

Jeg leita meg ihjæl i hele sommer for å finne hvite sko.

Helt umulig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...