Gå til innhold

Treningsbh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på trappene for å skulle gjennoppta treningssenterkarrieren, har store planer om å bli flinkere til å løpe/jogge så i den forbindelse trenger jeg en god stram sportsbh. Men- det er jo et hav der ute, og jeg er så lite typisk jente at jeg hater både prøverom og undertøy.

Derfor hadde jeg satt stor pris på gode tips om treningsbher, både merke, butikk og gjerne med et hint om pris (de løpeskoene jeg kjøpte i helgen ble en smule dyrere enn planlagt så må begynne på "budsjettnivå".)

I vanlige bher bruker jeg b/c 80-85.

Tar med at jeg har et vedlig dårlig forhold til egne bryst (kompleksene sitter fortsatt i- 7 år etter radikal brystreduksjon)- så vil ha en som "deler" brystene slik at det ikke ser ut som om jeg bare har en diger ballong under trøya.

Noen som har gode tips på hvor jeg bør begynne jakten?

(Bor i en by med de vanlige kjedebutikkene innen klær og sport-(ikke XXLsport), en overpriset undertøysforretning med elendig service)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står på trappene for å skulle gjennoppta treningssenterkarrieren, har store planer om å bli flinkere til å løpe/jogge så i den forbindelse trenger jeg en god stram sportsbh. Men- det er jo et hav der ute, og jeg er så lite typisk jente at jeg hater både prøverom og undertøy.

Derfor hadde jeg satt stor pris på gode tips om treningsbher, både merke, butikk og gjerne med et hint om pris (de løpeskoene jeg kjøpte i helgen ble en smule dyrere enn planlagt så må begynne på "budsjettnivå".)

I vanlige bher bruker jeg b/c 80-85.

Tar med at jeg har et vedlig dårlig forhold til egne bryst (kompleksene sitter fortsatt i- 7 år etter radikal brystreduksjon)- så vil ha en som "deler" brystene slik at det ikke ser ut som om jeg bare har en diger ballong under trøya.

Noen som har gode tips på hvor jeg bør begynne jakten?

(Bor i en by med de vanlige kjedebutikkene innen klær og sport-(ikke XXLsport), en overpriset undertøysforretning med elendig service)

Ta turen innom sportsbutikken, ta tak i kvinnelig betjening og få hjelp til å finne en god sports-bh. Dette er et veldig viktig kjøp hvis du vil ta vare på brystene og ikke ha vondt når du trener, så du må nesten bare finne deg i å ta turen inn på prøverommet.

Det som er viktig er at sports-bh-en har "normal" størrelsesangivelse (cup+cm), da får du den best tilpasset deg.

Jeg vil anbefale shock-absorber run:

http://shockabsorber.timarco.no/list56200d0e-e022-42fb-bfa0-2f9e2a370b59.aspx

Skrevet

Har samme str som deg i BH og bruker en fra H&M i str L.

Denne her faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...