Gå til innhold

Menn og flørting med serveringsdamen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleide å gå ut med en mann som var notorisk til å flørte med andre damer han var i kontakt med på daten, først og fremst serveringsdamer. Veldig åpenlys flørting slik jeg ser det, som komplimenter på antrekk og kikking på navneskilt fulgt av det var et fint navn, og vips i gang med en samtale. Siden dette var en veldig kjekk fyr så endte det stort sett med at de aktuelle serveringsdamene svinset rundt ham hele kvelden, med stadige spørsmål om han likte maten osv (jeg ble totalt oversett i den sammenhengen). Nå har jeg akkurat vært ute med en annen fyr... og han var på nøyaktig samme måten! Det er nesten sånn "hva gjør en snerten liten snelle som deg i en jobb som dette?"!

Er dette helt vanlig blant menn, eller? Finnes det menn som er mer opptatt av daten enn av alle andre damer han ser? :sjenert:

Og det er de som har bedt meg ut, ikke motsatt. Hvis det bare var for å kikke på serveringsdamene kunne de vel gått alene? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter som mannens sosiale status er alt som betyr noe for en kvinne, hvis vi ser bort ifra inntekt, så vil det ikke funke like bra om han gikk ut alene. Hvis han ikke er dritkjekk og oser high value da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solmåne

Jeg synes det er uhøflig.

Enig. Noen menn altså.. :nei:

De må da skjønne at man gjør ikke slik når man er på date med en annen kvinne (det går da sikkert begge veier, er nok kvinner som er uhøflige mot daten sin på den måten også).

Opp til deg om du velger å akseptere det eller ikke da :) eventuelt starte å date en fyr som setter pris på selskapet sitt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å gå ut med en mann som var notorisk til å flørte med andre damer han var i kontakt med på daten, først og fremst serveringsdamer. Veldig åpenlys flørting slik jeg ser det, som komplimenter på antrekk og kikking på navneskilt fulgt av det var et fint navn, og vips i gang med en samtale. Siden dette var en veldig kjekk fyr så endte det stort sett med at de aktuelle serveringsdamene svinset rundt ham hele kvelden, med stadige spørsmål om han likte maten osv (jeg ble totalt oversett i den sammenhengen). Nå har jeg akkurat vært ute med en annen fyr... og han var på nøyaktig samme måten! Det er nesten sånn "hva gjør en snerten liten snelle som deg i en jobb som dette?"!

Er dette helt vanlig blant menn, eller? Finnes det menn som er mer opptatt av daten enn av alle andre damer han ser? :sjenert:

Og det er de som har bedt meg ut, ikke motsatt. Hvis det bare var for å kikke på serveringsdamene kunne de vel gått alene? :goodbye:

Du lar deg bli bedt ut av feil fyrer. Lær deg til å kjenne igjen lusa på gangen. Det er aldri dumt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Synes det skurrer noe med sosiale antenner å flørte med andre damer når du er ute på en date, og i tillegg skjønner jeg ikke hva som foregår i hodet på en som finner på å kalle en serveringsdame en "snerten liten snelle".

Vet ikke helt hva de fleste kvinner egentlig tenker om det, men det høres liksom ut som noe en gammel gris hadde funnet på å si...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...