Scorpina Skrevet 4. mai 2011 #841 Skrevet 4. mai 2011 Veldig glad for at Claudia vant! Har bestandig tenkt at Charlotte må overhodet ikke vinne, da eksploderer hun av selvgodhet. Akkurat som med Alexandria i den amerikanske. Det er greit å ha selvtillit og tro på seg selv, men come on.. Hver gang man har hatt sånne prate-"moments" innimellom photoshoots og utfordringer, så prater Charlotte så ufattelig mye og det virker så påtatt og som andre sa her - manuskriptaktig. Tror jeg hadde bedt henne om å tie stille, hadde jeg vært Claudia. Men for alt jeg vet blir hun bedt om å prate såpass mye, det er bare hva hun sier og måten hun sier det på. Anywho, Claudia hadde mest potensiale og var sterkere så det passet godt at hun ble valgt. Enig! Hun er sikkert en god modell, men har en personlighet som er HELT ufyselig!!! Urggh
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #843 Skrevet 5. mai 2011 Hvor har jeg sagt at hun vinner? Jeg sier bare at væremåten hennes er lik som Charlotte sin. edit: hvis det ikke kom godt nok fram, så hinter jeg ingenting til plasseringen til Alexandria. Sesongen som går på amerikansk tv nå er heller ikke ferdig, så jeg kunne strengt tatt ikke ha visst om hun kommer til å vinne eller ikke. Hvor ble det av sesong 14 egentlig? Har noen sett den på tv3? Jeg har ikke fått med meg den, det siste jeg så var 1.70 og under, sesong 13, etter det startet repriser fra 1. sesong så vidt jeg vet. Og nå kommer sesong 15..
Gjest Armule Skrevet 5. mai 2011 #844 Skrevet 5. mai 2011 Hvor ble det av sesong 14 egentlig? Har noen sett den på tv3? Jeg har ikke fått med meg den, det siste jeg så var 1.70 og under, sesong 13, etter det startet repriser fra 1. sesong så vidt jeg vet. Og nå kommer sesong 15.. Tenker du på norsk tv? For det aner jeg ikke.. Følger egentlig ikke så godt med, heller. Om sesong 15 kommer på tv3 nå, så ligger de et stykke bak, for på amerikansk tv sendes sesong 16 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå