Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2011 #821 Skrevet 3. mai 2011 Og jeg ble så utrolig irritert på finalen og alle dommerne som nå plutselig skulle fortelle de to finalistene hva de måtte jobbe mer med. Hallo, hvor var dere resten av sesongen? Lavbudsjettvariant!! Helt enig! Claudia og Charlotte så ganske numne ut da dommerne serverte de noe annet enn "Dette bildet var fint", "Dette var ikke like fint". Mona og Storm klarer jo ikke å si noe annet, og jentene trengte sårt noen veiledere som kunne være litt mer konkrete når de fikk ros/ris. Jan Thomas og Vendela var litt krassere og mer ærlige, noe som er en av grunnene til at jeg savnet de litt denne sesongen.
Gjest Linda sofie Skrevet 3. mai 2011 #822 Skrevet 3. mai 2011 Helt enig! Claudia og Charlotte så ganske numne ut da dommerne serverte de noe annet enn "Dette bildet var fint", "Dette var ikke like fint". Mona og Storm klarer jo ikke å si noe annet, og jentene trengte sårt noen veiledere som kunne være litt mer konkrete når de fikk ros/ris. Jan Thomas og Vendela var litt krassere og mer ærlige, noe som er en av grunnene til at jeg savnet de litt denne sesongen. Enig. Jeg savnet å JT og Vendela. Mona er en dårlig programleder og Storm er ikke så mye bedre. Gjennom hele sesongen har de gitt så utrolig dårlige tilbakemeldinger til jentene. Blir for dumt å si "dette bilde var fint" hele tiden.
Gjest Passing by Skrevet 3. mai 2011 #823 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Enig. Jeg savnet å JT og Vendela. Mona er en dårlig programleder og Storm er ikke så mye bedre. Gjennom hele sesongen har de gitt så utrolig dårlige tilbakemeldinger til jentene. Blir for dumt å si "dette bilde var fint" hele tiden. Jeg trodde aldri jeg kom til å si det, men jeg savnet også Vendela og Jan Thomas Storm, vet ikke hvor jeg skal begynne men jeg håper dette var hans første og siste sesong. Endret 3. mai 2011 av Passing by
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #824 Skrevet 3. mai 2011 Frøydis driver med modellering på en privat basis, for fotografer hun kjenner for det meste, har bl.a. gjort en jobb for Anti designbyrå. Husker ikke bloggen hennes i hodet nå i farta, skal se om jeg finner den seinere.
Tonus Skrevet 3. mai 2011 #825 Skrevet 3. mai 2011 Bloggen til Frøydis er drlabowsky.blogg.no, men det var vel strengt talt ikke hun som vant :/
Gjest baben Skrevet 3. mai 2011 #826 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Bloggen til Frøydis er drlabowsky.blogg.no, men det var vel strengt talt ikke hun som vant :/ hun vant jo for noen år siden? nvm, nå så jeg at dette var en annen frøydis. Endret 3. mai 2011 av baben
Miss Independent Skrevet 3. mai 2011 #827 Skrevet 3. mai 2011 Frøydis trakk seg fra Top Model grunnet sykdom. Men hun kom på 3. plass da Martine vant.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #829 Skrevet 3. mai 2011 Den første Frøydis det var snakk om her var den Frøydis som vant 2. sesong av Skandinavias neste top model.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #830 Skrevet 3. mai 2011 Finnes det noen mannlig versjon av top model-konkurransene? 1
fruBeist Skrevet 3. mai 2011 #831 Skrevet 3. mai 2011 Finnes det noen mannlig versjon av top model-konkurransene? Det kunne jeg tenke meg å se! Drama blandt alle homsene som prøver seg som modell, det må jo bare bli bra underholdning
Gjest Silvermist Skrevet 3. mai 2011 #832 Skrevet 3. mai 2011 Det kunne jeg tenke meg å se! Drama blandt alle homsene som prøver seg som modell, det må jo bare bli bra underholdning Håhå, dette vil jeg ha på skjermen!
fruBeist Skrevet 3. mai 2011 #833 Skrevet 3. mai 2011 Håhå, dette vil jeg ha på skjermen! Vi kan jo sende en epost til Tv3 og komme med forslaget
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 3. mai 2011 #834 Skrevet 3. mai 2011 Det kunne jeg tenke meg å se! Drama blandt alle homsene som prøver seg som modell, det må jo bare bli bra underholdning Det vil jeg også se. Det bare måååå bli bra, hehe :gjeiper:
Gjest Armule Skrevet 3. mai 2011 #835 Skrevet 3. mai 2011 Veldig glad for at Claudia vant! Har bestandig tenkt at Charlotte må overhodet ikke vinne, da eksploderer hun av selvgodhet. Akkurat som med Alexandria i den amerikanske. Det er greit å ha selvtillit og tro på seg selv, men come on.. Hver gang man har hatt sånne prate-"moments" innimellom photoshoots og utfordringer, så prater Charlotte så ufattelig mye og det virker så påtatt og som andre sa her - manuskriptaktig. Tror jeg hadde bedt henne om å tie stille, hadde jeg vært Claudia. Men for alt jeg vet blir hun bedt om å prate såpass mye, det er bare hva hun sier og måten hun sier det på. Anywho, Claudia hadde mest potensiale og var sterkere så det passet godt at hun ble valgt.
Lillemeg25 Skrevet 3. mai 2011 #836 Skrevet 3. mai 2011 Veldig glad for at Claudia vant! Har bestandig tenkt at Charlotte må overhodet ikke vinne, da eksploderer hun av selvgodhet. Akkurat som med Alexandria i den amerikanske. Det er greit å ha selvtillit og tro på seg selv, men come on.. Hver gang man har hatt sånne prate-"moments" innimellom photoshoots og utfordringer, så prater Charlotte så ufattelig mye og det virker så påtatt og som andre sa her - manuskriptaktig. Tror jeg hadde bedt henne om å tie stille, hadde jeg vært Claudia. Men for alt jeg vet blir hun bedt om å prate såpass mye, det er bare hva hun sier og måten hun sier det på. Anywho, Claudia hadde mest potensiale og var sterkere så det passet godt at hun ble valgt. Nå synes jeg du spoila mye! Det kommer en ny sesong med ANTM neste mandag, så antar det er en som heter Alexandria som vinner den sesongen siden det er ingen før som har vunnet som har hatt navnet heter Alexandria. Takk for den!!
Gjest Armule Skrevet 3. mai 2011 #837 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Nå synes jeg du spoila mye! Det kommer en ny sesong med ANTM neste mandag, så antar det er en som heter Alexandria som vinner den sesongen siden det er ingen før som har vunnet som har hatt navnet heter Alexandria. Takk for den!! Hvor har jeg sagt at hun vinner? Jeg sier bare at væremåten hennes er lik som Charlotte sin. edit: hvis det ikke kom godt nok fram, så hinter jeg ingenting til plasseringen til Alexandria. Sesongen som går på amerikansk tv nå er heller ikke ferdig, så jeg kunne strengt tatt ikke ha visst om hun kommer til å vinne eller ikke. Endret 3. mai 2011 av Arnøy 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #838 Skrevet 3. mai 2011 Hvor har jeg sagt at hun vinner? Jeg sier bare at væremåten hennes er lik som Charlotte sin. edit: hvis det ikke kom godt nok fram, så hinter jeg ingenting til plasseringen til Alexandria. Den sesongen som Alexandria er med i er jo den som går i USA nå, så den har vel ingen vunnet ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #839 Skrevet 3. mai 2011 Det kunne jeg tenke meg å se! Drama blandt alle homsene som prøver seg som modell, det må jo bare bli bra underholdning Jeg tenkte meg mer en serie med menn, ikke en gjeng med Storm P og Jan Thomaser. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #840 Skrevet 3. mai 2011 Jeg tenkte meg mer en serie med menn, ikke en gjeng med Storm P og Jan Thomaser. :gjeiper: Det er vel neppe noen skikkelige mannfolk som hadde stilt opp i Top Model!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå