la Flaca Skrevet 2. mai 2011 #801 Skrevet 2. mai 2011 Seriøst, hvorfor kunne ikke de britiske menneskene vært med i alle programmene? Da hadde jo jentene (og vi) fått ordentlige tilbakemeldinger som gir mening og hjelper dem til å forbedre seg! Enig. Det har jo stort sett gått i "jah, næsj syns det va fint æ"... (Mona Gruth)
smalls Skrevet 2. mai 2011 #802 Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg visste hun kom til å vinne. Men hvorfor har de dommere som nesten ikke har vært dommere liksom som ska bestemme hvem som skal vinne? I ANTM er det kun de faste dommerene om er med på å bestemme hvem som skal vinne siden de kjenner de best og vet hva de sine svake og sterke sider er. Endret 2. mai 2011 av smalls
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #803 Skrevet 2. mai 2011 Mona og Marcel har jo ikke egne meninger, så de må ha hjelp av andre.
Gjest Consensio Skrevet 2. mai 2011 #804 Skrevet 2. mai 2011 Gud så pinlig å høre på jentene si hei til alle som ble introdusert i dommerpanelet. Slik forsiktig "hei" hver gang... Vel, godt at Claudia vant. Charlotte lander vel kanskje litt på jorda etter å ha tapt, da hun har gått å trodd at hun var verdensmester gjennom hele serien. Måten hun prater på får meg nesten til å tro at hun leser fra et manuskript...sier liksom de "rette" tingene på en så overfladisk og lite troverdig måte.
totes_mc Skrevet 2. mai 2011 #805 Skrevet 2. mai 2011 Hvilken sang ble spilt på slutten av episode 11, noen som vet?
Kassiopeia Skrevet 2. mai 2011 #806 Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hvilken sang ble spilt på slutten av episode 11, noen som vet? Ben Cocks - So cold Endret 2. mai 2011 av Suvana
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #808 Skrevet 2. mai 2011 En liten titt på facebook avslører at Charlotte nå jobber som champagnepike og modell ved Eventpotet Norge Skikkelig hai fæsjen ass 1
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2011 #809 Skrevet 3. mai 2011 Huff, stakkars xD Men Charlotte var faktisk flink til å posere, så helt på jordet var hun ikke. Men Claudia hadde mer potensial etter min mening. Hun var naturlig flink, Charlotte var litt mer anspent.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mai 2011 #810 Skrevet 3. mai 2011 Bare jeg som syns det ansiktsuttrykket så utrolig påtatt ut? Tror hun fikk sjokk
Gjest Passing by Skrevet 3. mai 2011 #811 Skrevet 3. mai 2011 Huff, stakkars xD Men Charlotte var faktisk flink til å posere, så helt på jordet var hun ikke. Men Claudia hadde mer potensial etter min mening. Hun var naturlig flink, Charlotte var litt mer anspent. Ja, Charlotte kunne absolutt sine ting men på en mer anspent måte som du sier. Det var en noe ovenfraognedadholdning hos henne jeg ikke likte, hun var liksom så mye mer voksen og erfaren enn de andre. Claudia pekte seg ut for meg helt fra starten av, hun har det som skiller seg ut syns jeg. Og jeg ble så utrolig irritert på finalen og alle dommerne som nå plutselig skulle fortelle de to finalistene hva de måtte jobbe mer med. Hallo, hvor var dere resten av sesongen? Lavbudsjettvariant!!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #812 Skrevet 3. mai 2011 Hvorfor har ingen fortalt modellene og Storm at det er forskjell på 'presentere' og 'representere'? Det heter presentabel, ikke representabel!!! 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #813 Skrevet 3. mai 2011 Jeg la også merke til at Storm sa de skulle kle seg representabelt. Vil dog tro at de to modellene vet at det er feil, selv om de ikke rettet på ham. Så var den syvende topmodellen kåret. Husker vi de seks andre eller har de gått i glemmeboken?
Gjest Jente1990:) Skrevet 3. mai 2011 #814 Skrevet 3. mai 2011 Jeg la også merke til at Storm sa de skulle kle seg representabelt. Vil dog tro at de to modellene vet at det er feil, selv om de ikke rettet på ham. Så var den syvende topmodellen kåret. Husker vi de seks andre eller har de gått i glemmeboken? Hvem er de 6 andre da??
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #815 Skrevet 3. mai 2011 Jeg tenker på vinnerne fra de seks tidligere sesongene. Tre sesonger med Skandinavias neste top model og tre sesonger med Norges neste top model.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #816 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har prøvd å google hva som skjedde med dem - men finner ikke noen oversikt. Noen som vet noe her inne? Huske jeg syntes Frøydis som vant for noen år siden var så kul - men hun har sikkert ikke fortsatt med modellkarrieren, virket ikke helt som den typen...
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #817 Skrevet 3. mai 2011 Kine, første vinneren, er på forsiden og inni nyeste Kamille, så jeg. Leste en gang at Frøydis hadde valgt å ikke fortsette som modell, ganske kort tid etter at hun vant.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #818 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har prøvd å google hva som skjedde med dem - men finner ikke noen oversikt. Noen som vet noe her inne? Huske jeg syntes Frøydis som vant for noen år siden var så kul - men hun har sikkert ikke fortsatt med modellkarrieren, virket ikke helt som den typen... Vet ikke stort men fire av vinnerne er i stallen til Heartbreak i Oslo. På Heartbreak.no er det noen bilder av dem. Det er Kine, Maria, Kamilla og Martine. Noen andre tidligere deltagere finner dere på Topmodels.no. Enjoy.
Gjest Iah Skrevet 3. mai 2011 #819 Skrevet 3. mai 2011 Ja, da var heldigvis denne pinlige affæren over og den eneste verdige vinneren ble the last one standing!
MsLeela Skrevet 3. mai 2011 #820 Skrevet 3. mai 2011 Skulle gjerne ha lest bloggen til Brita om de to siste episodene, men ser ikke ut at hun har skrevet noe Kjipern...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå