Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driter i om hun liker håret sitt eller ikke; jeg kritiserer dømmekraften til stylist-teamet deres. Om håret hennes var SÅ slitt, skulle de gitt henne en weave, ikke den harry frisyren hun fikk, for den var det ikke mye modell over, og gjorde alt det negative ved utseendet hennes mer fremtredende. Utrolig uprofft av stylistene.

Gjest Dorey
Skrevet

Jeg synes det er morsomt at hun er helt overbevist om at grunnen til at hun ikke har fått noen tilbud etterpå er håret. Ikke det at hun var middelmådig og sutrete gjennom hele programmet :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja å på ANTM blir også noen klippt kort. Hvis man ikke takler å ha kort hår, så burde man heller ikke bli model vel? Jeg synes ikke Signe har noe å klage for jeg da.

Å få håret klippet kort er jo et kompliment. Det betyr at man har et "sterkt" nok ansikt til å bære en slik frisyre.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er morsomt at hun er helt overbevist om at grunnen til at hun ikke har fått noen tilbud etterpå er håret. Ikke det at hun var middelmådig og sutrete gjennom hele programmet :fnise:

Det er jo bare å slenge på løshår da hvis hun hater håret sånn og liksom ikke får noen oppdrag pga av det? Utrolig umodent av henne å skylde på håret sitt :roll:

Greit nok at stylistene gjorde en dårlig jobb, men uansett så klager man ikke over håret sitt. Hadde dette vært på ANTM, så hadde vel Signe blitt sendt hjem asp. Signe er alt for umoden for modellbransjen.

Endret av smalls
  • Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jaja blir spennende å se hvem som vinner da. Jeg tror Claudia vinner.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er jo bare å slenge på løshår da hvis hun hater håret sånn og liksom ikke får noen oppdrag pga av det? Utrolig umodent av henne å skylde på håret sitt :roll:

Greit nok at stylistene gjorde en dårlig jobb, men uansett så klager man ikke over håret sitt. Hadde dette vært på ANTM, så hadde vel Signe blitt sendt hjem asp. Signe er alt for umoden for modellbransjen.

Hun gjorde vist det når hun kom hjem. Og bleka det igjen. Håret hennes ser fortsatt ut som en haug med tørr halm... skikkelig modelle dette azza :fnise:

Skrevet

Hun gjorde vist det når hun kom hjem. Og bleka det igjen. Håret hennes ser fortsatt ut som en haug med tørr halm... skikkelig modelle dette azza :fnise:

Signe virker i hvert fall som en person som heller skylder på andre. Det er vel kanskje en grunn til at ingen vil gi henne oppdrag da? Tviler på det er pga håret men heller pga oppførselen hennes.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Men egentlig spiller ikke håret til Signe noen rolle.

Idag skal Claudia vinne og så skal vi se Dumbo få hakeslepp :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Claudia vinner nok :) Blir sjokkert hvis Charlotte vinner. Men Claudia kommer garantert til å få oppdrag selv om hun ikke vinner.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Hvis Charlotte vinner kommer jeg til å skrive en LANG og ikke fult så vakker klage-mail til Top Model. Enhver med øyne klarer å se at Claudia er en vinner, og at Charlotte er litt småpsyko ang konkurransen.. Virker som om hele livet hennes omhandler Top Model, og ser for meg at hun vil bryte sammen når hun taper.

• Liker 1
Skrevet

Det MÅ bli Claudia!!! :pls:

AnonymBruker
Skrevet

Claudia MÅ vinne!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke Storm

• Liker 1
Skrevet

'I mitt hode så har jeg allerede vunnet!'

:roll:

Gjest Canis lupus
Skrevet

'I mitt hode så har jeg allerede vunnet!'

:roll:

:fnise: Jeg dør litt innvendig av hu..

Skrevet

Så DRTIKJEDFELIG!!!

Frokost og afternoon tee i finalen! WTF???

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke Charlotte sjøl at hun har aaaalfor lite hode for disse store øreringene hun har i ørene for hver episode. Ser skikkelig dumt ut.

Det er jo ikke tvil om hvem som vinner. De burde kåre vinneren på grunnlag av alle bildene de har tatt gjennom hele programmet, det holder ikke med et bra bilde i dag liksom?

Man skal ikke vinne på flaks, man må jo vinne for at man fortjener det: altså Claudia.

Claudia rocks!

Skrevet

Hvis ikke Claudia vinner, skjønner jeg ingenting! Hun er helt klart den verdige vinneren av de to, og har bestandig levert bra bilder. Hun har vært favoritten siden dag 1!

Har aldri likt Charlotte. Hun er alt for arrogant og selvgod!

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke Charlotte.

Liker ikke Mona.

Liker ikke hvordan Marcel prater.

Liker ikke noe ved Storm.

Liker generelt lite ved Top model

• Liker 1
Skrevet

Og der dreit Charlotte seg ut!NÅ sa hun akkurat selv at dette KAN HUN IKKE!!! Claudia KAN dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...