MissStiles Skrevet 25. april 2011 #701 Skrevet 25. april 2011 Synes også det er synd at bildene ikke ble vist. Også kanskje heller Charlotte burde ha gått ut idag, synes jeg. 1
Tonus Skrevet 25. april 2011 #702 Skrevet 25. april 2011 Har topmodel Norge gått berserk med sparekniven? Ikke noe bilder, ikke noe tilbakemeldinger, ikke noen flere dommere? Hvis det skal være så mye hjemmemekk, så får de heller la være. Deeer sa du det! Spørs om de ikke hadde bestemt seg allerede før fotoshooten hvem som skulle hjem i dag, så de bare latet som om de tok bildene Eller eventuelt at de må bruke det som fyll til neste episode, for jeg kan ikke tenke meg hva de skal finne på å fylle hele neste episode med nå... Bortsett fra Storm som vekker jentene da 1
loffen Skrevet 25. april 2011 #703 Skrevet 25. april 2011 Synes også det er synd at bildene ikke ble vist. Også kanskje heller Charlotte burde ha gått ut idag, synes jeg. Hadde håper på det, men vanskelig å si når vi ikke fikke se hvordan bildene ble! For et møkkaprogram!!
smalls Skrevet 25. april 2011 #704 Skrevet 25. april 2011 Åhh jeg ville se bildene. Herregud utrolig teit å kun si " Claudia du er med videre" Thats it. Mona kunne ha sagt noe mer da. Gitt noe tilbakemeldinger eller noe.
Gjest Linda sofie Skrevet 25. april 2011 #705 Skrevet 25. april 2011 Makan til dårlig crapp! Hva skjer med at vi ikke fikk se bildene? Det er jo det som er gøy 2
Fandenivoldsk Skrevet 25. april 2011 #706 Skrevet 25. april 2011 La først ikke merke til at vi ikke fikk se bildene, men så bare "hei, vent nå litt.." Claudia må vinne!
Auri Skrevet 25. april 2011 #707 Skrevet 25. april 2011 Igjen sitter jeg og ikke vet hva jeg skal si, jeg er målløs av hvor dårlig dette her er altså... Tonus: Hvem er avataren din av igjen? Det er et ATNM-bilde, ikke sant?
Tonus Skrevet 25. april 2011 #708 Skrevet 25. april 2011 Tonus: Hvem er avataren din av igjen? Det er et ATNM-bilde, ikke sant? Jepp! Det er Allison Harvard
Auri Skrevet 25. april 2011 #709 Skrevet 25. april 2011 Of course! Det burde jeg kjent igjen, hun er en av mine absolutte favoritter i ANTM noensinne
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #711 Skrevet 25. april 2011 Hvorfor har alltid Storm på seg et laken?? Ser like teit ut som når fotballfruen har på høyhæla sandaler på skogstur! HAHAHAHAHAH!! Den dagen bloggen til Fotballfrue detter ned på blogglisten, så spretter jeg champagnen. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2011 #712 Skrevet 26. april 2011 Claudia vinner. Om Charlotte vinner er det bare for å skape blest og mediadekning. Hun er rett og slett lite fotogen (og en irriterende bedreviter, ikke minst). 1
Scorpina Skrevet 26. april 2011 #713 Skrevet 26. april 2011 Kan ikke noe for det; men jeg gleeeeder meg til å lese Brita sin etsesyrendesyrlige recap 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #714 Skrevet 27. april 2011 Fikk ikke sove i kveld og oppdaterte meg på Top Model Norge på nettet. Charlotte er en vinner!! Hun er vakker og vittig, og ikke minst virker hun tilstedeværende i sine omgivelser; som modell - som menneske - og som medmenneske til sine "medkonkurrenter!" I tillegg til hennes skjønnhet vil jeg si at hennes uttrykk for empati og vennskap med de andre jenter samt god kommunikasjon med oppdragsgivere, er suveren. Synes at norges neste top model skal være en som brenner for mote, utadvent/søt/hyggelig og et godt forebilde. Charlotte er alt det + top model utseende :-) Håper Charlotte går "fur free"/uten pels. Ellers kan jeg ikke heie på henne. Tror hun er er rett norges neste top model til å si fra om slikt. Jeg har ikke sett alle jentene i top model, de er sikkert alle veldig vakre, men jeg synes Charlotte skiller seg ur med skjønnhet og sjarm :-) Heier på Charlotte!
Anglofil Skrevet 27. april 2011 #715 Skrevet 27. april 2011 (endret) Bildene ligger på tv3.no, nærmere bestemt her. Personlig håper jeg Claudia vinner. Mvh Yvonne Endret 27. april 2011 av Yvonne
loffen Skrevet 27. april 2011 #716 Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg håper også Claudia vinner! Endret 27. april 2011 av loffen
fruBeist Skrevet 27. april 2011 #717 Skrevet 27. april 2011 Fikk ikke sove i kveld og oppdaterte meg på Top Model Norge på nettet. Charlotte er en vinner!! Og da kan du selvfølgelig vise til en fin liten link? 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #718 Skrevet 27. april 2011 Fikk ikke sove i kveld og oppdaterte meg på Top Model Norge på nettet. Charlotte er en vinner!! Hun er vakker og vittig, og ikke minst virker hun tilstedeværende i sine omgivelser; som modell - som menneske - og som medmenneske til sine "medkonkurrenter!" I tillegg til hennes skjønnhet vil jeg si at hennes uttrykk for empati og vennskap med de andre jenter samt god kommunikasjon med oppdragsgivere, er suveren. Synes at norges neste top model skal være en som brenner for mote, utadvent/søt/hyggelig og et godt forebilde. Charlotte er alt det + top model utseende :-) Håper Charlotte går "fur free"/uten pels. Ellers kan jeg ikke heie på henne. Tror hun er er rett norges neste top model til å si fra om slikt. Jeg har ikke sett alle jentene i top model, de er sikkert alle veldig vakre, men jeg synes Charlotte skiller seg ur med skjønnhet og sjarm :-) Heier på Charlotte! Var dette ironi? Enig i at vinneren bør brenne for mote, men det gjør ikke Charlotte. Hun har iallefall ingen stilsans... 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #719 Skrevet 27. april 2011 Liker ikke personligheten til Cladia, men hun er flinkest, så sånn sett fortjener hun jo å vinne
Gjest Best Skrevet 27. april 2011 #720 Skrevet 27. april 2011 Bildene ligger på tv3.no, nærmere bestemt her. Personlig håper jeg Claudia vinner. Mvh Yvonne Jeg heier også på Claudia, men Maiken sitt bilde var jo bedre enn Claudia sitt;) Charlotte er ikke pen i virkeligheten, men er utrolig heldig på bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå